Huijarien tyhmyys

Anonyymi

Sain äsken sähköpostin jossa ilmoitettiin otsikossa, että minut on valittu puhelimeksi, lähettäjänä Telia tuki@jotakin soopaa. Miten tyhminä nuo huijarit oikein meitä pitää? En tietenkään avannut viestiä, vaikkei sen avaaminen vielä mitään hankaluuksia tuottaisikaan, mutta periaatteesta en edes uteliaisuuttani huijausviestejä avaa. Täytyy ihmetellä että kuka noihin huijareiden lähettämiin viesteihin oikein sortuu, pitäisihän jo huonosta suomen kielestä ymmärtää, että ei olla oikealla asialla ja jokaisen pitäisi ymmärtää katsoa tuo @-merkin jälkeinen osoite, huijareilla se on aina jotain soopaa. Mutta täytyyhän ihmisten niihin sortua, kun niitä kannattaa lähettää. Onneksi minä ymmärrän mikä on huijausviesti, ja toivon etteivät huijarit yhtään fiksuuntuisi jotta ne on helppo asiallisista viesteistä jatkossakin erottaa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidat itse olla se tyhmyri.
      Niin innokkaasti otat kantaa aiheeseen.
      Vähän-väliä.
      Häpeätkö yhtään?

      H.

      • Anonyymi

        Ja mitähän sinä mahdat kommentillasi tarkoittaa, siinä ei ole järjen häivää.


    • Anonyymi

      Minulle tuli eka huijaus- tms. häirintäviesti just tänään. Jokin OmaPosti sinulle on tullut lähetys mikä sinun pitää allekirjoittaa...! Voi elämän kevät :(
      Ja monta peräperää, ihan suomalaisen näköinen numero, kirjoitanpa sen tähän varuiksi muillekin. Googlasin ja jokin outo "vaatteenvalmistus..." mikälie ja jokin maininta oli myös Floridasta!!! Voi pahkeinen. Numero siis:
      ... ja alussa siis Suomen koodi ja nro415028213 ÄLKÄÄ VAAN SOITTAKO!

    • Anonyymi

      Minulle tulvii myös jatkuvasti näitä viestejä s-postiini, jotka olen kaikki ohjannut sinne spämmiin, josta ne on helppo tyhjentää vain napin painaksusella. Onneksi sieltä löytyy viestit ystäviltä, jotka on helppo tunnistaa.

      Sain itsekkin viestin, että minut on valittu puhelimeksi? Siis eikö ne voi parempaa keksiä?

      Oma nikkini viitaa ilmeisesti johonkin mieheen, koska usein tulee näitä potenssi lääke mainoksia ja peniksen pidennyksiä, kuten myös "kuumia" naisia, jotka haluaa yhteyttä, mutta mitäs minä nainen teen näillä, joten roskiin vain kaikki.

      • Anonyymi

        Roskapostittajilla on kolme listaa. Yksi etunimistä, toinen sukunimistä ja kolmas sähköpostitunnuksista.
        Näistä kolmesta ohjelma tekee viestejä, lähettää niitä miljoonan minuutissa;)
        Ja aina löytyy joku joka vastaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe