Mikä painepesuri

jokunen

Mikä painepesuri sopii sellaiseen käyttöön,
jossa pesuvesi otettaisiin pakettiautossa olevasta säiliöstä.
Halvimmat mallit vaativat kai yleensä paineveden?
Teholla ja varusteilla ei niin suurta väliä. Käyttöpaikalla on 1- ja 3-vaihe sähköt.

11

20030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopisi

      pieni KÄRHERI se ei tarvii painevettä on itse imevä.

      • ei kannata

        ei ne kaikista pienimmät kärcherit hiiliharjamoottoreilla ole itseimeviä. osta semmonen kärcheri missä on alumiini tai messinkipumppu. jos on paljon käyttöä ni ammattimalli sitte. kärcherillä on ammatti ja kuluttajakoneet erikseen.


      • ei kannata kirjoitti:

        ei ne kaikista pienimmät kärcherit hiiliharjamoottoreilla ole itseimeviä. osta semmonen kärcheri missä on alumiini tai messinkipumppu. jos on paljon käyttöä ni ammattimalli sitte. kärcherillä on ammatti ja kuluttajakoneet erikseen.

        ja varaosat huimissa hinnoissa muihin verrattuna.
        Muun merkkisen saa jo kunnollisen Kärcerin harrastepesurin hinnalla.


    • teuvo

      ostin clen 1800:n agrimarketista. pitäis olla itseimevä en vielä ole kokeillut...

      • Allu

        Minkä hintainen toi CLEN 1800 oli näin jossain mainoksen CLEN pesureista onko minkä maalaisia. Mulla on ollut Bilteman pesuri yli kymmenen vuotta mutta alkaa laskemaan alleen ekä mahda saada siihen enää osia kun Biltema lopetti pesureiden myynnin. Muuten ihan hyvä peli 120BAR:ia


    • Adam

      Osta Stihl, saat 2 vuoden takuun siihen. Varaosia löytyy, muistaakseni kaikki mallit imeviä. Pitää vaan muistaa laillaa imusiivilä jos sadevesiastiasta tai järvestä ilmee... Sulla ei tosin taida olla sitä ongelmaa! Eikä hinnatkaan ole pahoja! Suosittelen

      • -*-

        Stihl on minulle painepesurina tuntematon, enemmänkin moottorisahoina ym. pienkoneina tunnettu. Missä niitä myydään?


      • korjaaja_
        -*- kirjoitti:

        Stihl on minulle painepesurina tuntematon, enemmänkin moottorisahoina ym. pienkoneina tunnettu. Missä niitä myydään?

        Samat liikkeet, jotka myyvät muita Stihlin pienkoneita, myyvät myös painepesureita. Vaikka myymälässä ei ole esillä pesureita niin ainakin tilaamalla saa. Näin meillä.


      • Adam
        -*- kirjoitti:

        Stihl on minulle painepesurina tuntematon, enemmänkin moottorisahoina ym. pienkoneina tunnettu. Missä niitä myydään?

        Esim Valtran myymälöissä on aika monella paikkakunnalla!


      • kewitön
        Adam kirjoitti:

        Esim Valtran myymälöissä on aika monella paikkakunnalla!

        Kuka myy Stihlin pesuria Turun seudulla?


    • veke

      Kallis, mutta kestävä-parhaasta päästä. 11vuotta käytössä-vain kahvarikko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe