Järkyttäviä vempeleitä

Anonyymi

Voi herrantähen. Miten uudetki voi olla näin sysipaskoja? En ymmärrä kuka näitä vapaaehtoisesti ostaa ja puolustaa 😱

12

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kerro jotain todellista, ei vaan tuollaisia heittoja.
      Mitä sulla on ongelmia on Rellussa?

      • Anonyymi

        No se kun on piinattu rellu. ja sitä kautta rellun pippana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se kun on piinattu rellu. ja sitä kautta rellun pippana!

        Pikkupoijaat taas asialla. Peruskoulukin vielä kesken.


    • Anonyymi

      ELF corporeisson kustantaa formula tiimiä ja moottorit on fiilattu kisoja varten!

    • Anonyymi

      Taksi tulee halvemmaksi ja pääseepähän joka päivä asioille tai tarvittaessa. Ei tarvi korjaamoja soitella läpi yötä päivää ja tiedustella mikä tilanne. Ei ihme jos kohta omistajia jo niuva kutsuu kun menee mielenterveys.

      • Anonyymi

        Miksi pitää soitella??
        Rellulla voi vain ajella iloisena ja tyytyväisenä.
        4 vuoden takuu on kiva varmistus.


    • Anonyymi

      Kerro toki mitä huonoa Relluissa on.
      Et vaan satu olemaan kateellinen Toyotan omistaja?

      • Anonyymi

        Niistä vioista on kerrottu vuosikausia ja tehty luetteloita, että jos osaa lukea, niin pitäisi silloin tietää. Nyt ensikerran tähän osioon laitan kommentin, mutta olen luetellut renun vikoja jo vuosikausia, että omalta osaltani työ on tehty ja varoitettu tästä roska kasasta sekä jaettu informaatiota.
        Ei tämä loppujen lopuksi mitään huumoria ole, vaikka usein huumoria olen käyttänyt. Kalliiksi tullut monelle, kuten minulle renun kanssa taistelu ja myös elämään on vaikuttanut monella tavalla sitä huonontaen ja hankaloittaen eli omasta puolestani toivotan tämän ranskalaisen laatu romun syvimpään helvettiin, on siitä niin paljon haittaa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä vioista on kerrottu vuosikausia ja tehty luetteloita, että jos osaa lukea, niin pitäisi silloin tietää. Nyt ensikerran tähän osioon laitan kommentin, mutta olen luetellut renun vikoja jo vuosikausia, että omalta osaltani työ on tehty ja varoitettu tästä roska kasasta sekä jaettu informaatiota.
        Ei tämä loppujen lopuksi mitään huumoria ole, vaikka usein huumoria olen käyttänyt. Kalliiksi tullut monelle, kuten minulle renun kanssa taistelu ja myös elämään on vaikuttanut monella tavalla sitä huonontaen ja hankaloittaen eli omasta puolestani toivotan tämän ranskalaisen laatu romun syvimpään helvettiin, on siitä niin paljon haittaa ollut.

        Kerro nyt vaikka kolme isompaa ja kalliimpaa vikaa mitä on uudemmissa Relluissa.
        Ei pitäisi olla sulle vaikeaa, kun jaksat asiaasi jankuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt vaikka kolme isompaa ja kalliimpaa vikaa mitä on uudemmissa Relluissa.
        Ei pitäisi olla sulle vaikeaa, kun jaksat asiaasi jankuttaa.

        No esim. vuoden 2025 renuissa on kolme isoa vikaa 1. helvatin löysää pelliä 2. sutimisen esto lyö setruurille 3. värkki väljä.
        Kuten huomataan on jo 2025 mallin rönökin hyvin hallinnassani teknisesti.


    • Anonyymi

      Tulihan noita uutena autokaupasta ulos ajettua.

      - Ajele varovasti. Dynaamisella ajotavalla kaikki nivelet löysiä 30tkm.

      - Auton alusta toimii vain alkuperäisten iskareiden kanssa. Odota ongelmia kun viet nuukuutasi kylän pajalle, jossa vaihdetaan ne tarvikeiskarit alle. Voit joutua useamman kerran käymään. Helposti laittavat sellaiset, että et pääse kolmea kymppiä hidastetöyssyn ylitse ilman , että kolahtaa ja auto hyppää ilmassa. Ja mikään ei oikein sovi. Muutakuin ne alkuperäiset. Huomaat maantiellä.

      - Rällääjille käy kalliiksi. Muutama kerta ropsit pohjaan lähtö, kierrokset rajoittimelle. Lähtee karstat talven varovaisen ajon jäljiltä....ja särkyy moottorin VVT-pyörä.

      - Älä maksa 700 euroa marmoritiskille sisäilmapuhaltimen rasiasta, kun joku puhallinnopeus lakkaa toimimasta. Rasia löytyi keskikonsolin kyljestä kuskin puolelta muistaakseni. Kiinni kahdella ruuvilla. Sahaa muovirasia auki rautasahalla saumaa myöden. Sisällä neljä vastuslankaa kuin jousia. Kolvaile korkeatekninen jousirasia itse ja säästä 700. Vai onko se nyt jo 800?

      - Turvavyön valo voi estää katsastuksen.
      Testerillä määrität missä suunnassa autoa vika sijaitsee osapuilleen. Mutta älä nyt ainakaan heti maksa 1500 johtosarjan vaihdosta.
      Kaiva esiin turvatyynyt ja turvavöiden kiristimet. Irroita liittimet ilman villapaitaa (stattinen sähkö) tarkastettavaksi. Jos käy säkä, korjaat vian paperilappusella.
      Kun irroitat piuhan liittimestään, voimakkaalla jousella varustettu metallinpala siirtyy oikosulkemaan esimerkiksi turvavyön kiristyspanoksen päästä näkyvät liitäntänastat. Et voi poksauttaa sitä staattisella sähköllä silittämällä kissaa ja törkkäämällä sormesi liittimeen.
      Liitännän muovirunko leviää voimakkaan jousen alla ja pikkuhiljaa oikosulkupala sulkee itsestään liitännän toiminnan ja valo syttyy kojelaudassa. Muovisella työkalulla nosta oikosulkupalaa liitinnastojen välistä ja laita väliin eriste. Laita piuha takaisin paikoilleen. Jos valo sammuu kojelaudassa, on järjestelmän diagnostiikka mennyt läpi ja kaikki ok.

      - Muista käyttää ilmastoinnin tyhjennysletku rassattavana aika ajoin. Muutoin sulavesi kertyy sisätilaan lattialle repsikan puolelle.

    • Anonyymi

      Captur on hyvä. Toistan, Captur on tosi hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      291
      3339
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3244
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2120
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1962
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1924
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1701
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1440
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1368
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1283
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1183
    Aihe