Loisen hautajaiset

Anonyymi

Voi tätä Suomen ja koko maailman typeryyttä! Prinssi Philip oli loinen, rasisti ja paskaakaan välittänyt oman saati muiden maailman vähempiosaisten elämästä tai hyvinvoinnista!! Miksi tälläisten parasiittijen hautajaista pitää töllössä näyttää. Suomessakin monet typeret ja hölmöt debiilit luulevat, että kuninkaalliset paskiaiset ovat jotain ylevämpiä ihmisiä!!!! Ennen kuluin vihervasureihin ja nyt persuihin.

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitähän sanottiin Stavrokseksi omassa perheessä. Jos joku kohtasi rasismia kuningasperheessä niin se oli juuri Philip.

    • Anonyymi

      Haluaisinpa nähdä kuinka itse lopetat kaiken vaimosi elämäntehtävän vuoksi mikä on ollut elämässäsi tärkeää. A) joko et ole ollenkaan perillä Englannin monarkiasta, B) olet yksinkertaisesti vain tyhmä. Kumpi upposi? Lataapa tähän ihan ensin se kuinka monta työpäivää kuningattarella ja hänen puolisollaan keskiarvoisesti on ollut per vuosi. Kerro sen jälkeen kuinka paljon monarkia tuo rahaa maahan. Jos matikka on yhtään hallussa voinet kertoa mikä menetys maalle on jos heitä ei olisi. Lisäksi pääosa englantilaisista kannattaa monarkiaa. Mikä sinua siinä ärsyttää ja eritoten mikä ärsyttää siinä jos suomalisista osa heistä pitää ja tykkää seurata mitä heillä tapahtuu? Jos sinua ei kiinnosta, niin toki kun olet vastannut kannattaisi ehkä mennä sille saitille missä on itseä kiinnostavaa asiaa, eikö?

    • Anonyymi

      Britannian monarkia toimii myös monissa muissa maissa [Australia, Kanada ym] ja on tärkeä Kansainyhteisöä koossa pitävä tekijä. Monarkiaa seuraa koko muu englanninkielinen maailma -- ja myös moni suomalainen.

    • Anonyymi

      Pidetty mies oli prinssi Philip nuorien ja vanhojen, mustien ja valkoisten keskuudessa, jolla oli kuitenkin tunnetusti suorasukainen puhetapa. Prinsessa Dianankin kanssa hän oli hyvää pataa, eikä voinut uskoa, että poikansa Charles halusi olla mieluummin Camillan kanssa, luki eräässä Philipin kirjeessäkin Dianalle.

      Muistaa pitää sekin, että hän todellakin syntyi jo 99 vuotta sitten. Silloin oli todellakin eri ajat ja eri puheet, eri arvot jne. Kyllä se väkisinkin jälkensä ihmiseen jättää, minkälaiset ovat lapsuuden, nuoruuden ja keski-iän elämänarvot ja jutut olleet. Harvemmin se vanha koira enää uusia temppuja oppii.

    • Anonyymi

      Menepä sanomaan tuo arabian kuninkaille tai Intian ettei vaan yhtä kohtaan osoiteta vihaa.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen toi synti nimeltä kateus . Pahan puhuminen on synti numero kaksi . Panettelua numero kolme. Älä sano väärää todistusta neljäs . Juudas iskariot oli muuten varas ennen kuin kavalsi Jeesuksen rahasta . Ihmisessä on alhaiset himot mitä pitää hillitä . Prinsillä oli jo nuorena sotilas ura laivastossa oikean sodan aikana .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe