Teillä ei ole tarpeeksi periksiantamattomuutta

Anonyymi

ja päättäväisyyttä, kun ette pysty yhteyttä ottamaan

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä voin ottaa yhteyttä. Jos tiedän et joku haluaa et otan.
      Mut ap miten sun päätös pitää jos päätät lopettaa pastailun täällä?

      • Anonyymi

        Mulla ei ole nyt vaihtoehtoa. Yleensä jos päätän jotain se pitää varmasti.


      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa oikeasti palstailu täällä? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa oikeasti palstailu täällä? 🤣

        Muaki kiinnostaa kulla se syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muaki kiinnostaa kulla se syy.

        Okei, siitä en tiedä kun ei varmaan hei tunneta. Mutta saattaa olla hieman paradoksaalista tentata toisen oletetusta palstailusta palstalla.


    • Anonyymi

      Joo. En usko että se nainen mua ajattelisi. Joskus tuntuu sellainen toivonkipinä aika vahvanakin, mutta palaan maan pinnalle kun alan pohtia itseäni ja elämääni, aikaa joka on kulunut. Mitä hän näkisi tällaisessa hylkiössä? Miksi hän odottaisi semmoista elämäänsä? Hän kyllä löytää paljon toimeliaamman miehen jos tahtoo. Olen mitäänsanomaton.

      • Anonyymi

        Miksi aliarvioit itseäsi? Ei aidossa rakkaudessa mitata statusta, ulkonäköä, toimeliaisuuden määrää, ammattia, palkan suuruutta yms.

        Rakkaudessa merkitsee tunteet, yhteensopiva arvomaailma ja sama aaltopituus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aliarvioit itseäsi? Ei aidossa rakkaudessa mitata statusta, ulkonäköä, toimeliaisuuden määrää, ammattia, palkan suuruutta yms.

        Rakkaudessa merkitsee tunteet, yhteensopiva arvomaailma ja sama aaltopituus.

        Se trollaa. Ei se noin oikeesti itsestään ajattele. Omii siihen malliin täällä, että oikeasti uskoo olevansa hyvinkin kuuma saalis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se trollaa. Ei se noin oikeesti itsestään ajattele. Omii siihen malliin täällä, että oikeasti uskoo olevansa hyvinkin kuuma saalis

        Se on se Risto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aliarvioit itseäsi? Ei aidossa rakkaudessa mitata statusta, ulkonäköä, toimeliaisuuden määrää, ammattia, palkan suuruutta yms.

        Rakkaudessa merkitsee tunteet, yhteensopiva arvomaailma ja sama aaltopituus.

        Hyvä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se trollaa. Ei se noin oikeesti itsestään ajattele. Omii siihen malliin täällä, että oikeasti uskoo olevansa hyvinkin kuuma saalis

        Ehkäpä tämä sinun päiväunesi ja maaninen liimailu sinne tänne ja kaiken ns omiminen hänen kirjoittamakseen tai hänen lukuisat oletetut ihailijat on todellakin vain omassa päässäsi, mille on tapahtunut jotain ratkaisevaa jossain vaiheessa. Sinuna pitäytyisin analyyseissa esimerkiksi ulkonäön lyttäämisessä ja vaikkapa tekoblondiuden spekuloinnissa, vaikka sekin on niin että toisista löytää mitä itse on.


    • Anonyymi

      Eikö kannattaisi kysyä sitä naiselta itseltään eikä päättää toisen puolesta?

      • Anonyymi

        Kysyisin häneltä. Mutta en tiedä miten olla niin rohkea enkä halua paljastaa miten hullu olen.


    • Anonyymi

      Oon ottanut yhteyttä, ja silti täällä. En ole periksiantamaton tai päättämätön, lähinnä ehkä hölmö.

    • Anonyymi

      Eikä yhteystietoja.

      • Anonyymi

        Sama täällä.


    • Anonyymi

      Tommoset kirpasee vain kerran, siis se nolous, ujous tai häpeän tunne taikkapa vaikkapa pettymys.

      Itse oon kahlannu läpi pahemmista jamoista ja siinä todella rukoilin etten koskaan ois ollut se aloitteen tekevä osapuoli, sillä mä jouduin parisuhteeseen jossa olin mustasukkaisen miehen vankina, eikä kun kerran kerjäsin aloitteellani sen elämääni niin meinannu sitä enää pois saada ollenkaan elämästäni. Se heitti läppääkin että roikkuu mussa nyt loppu elämäni ajan kuin takiainen. Ihan kiva, jos se ois ollu jotain kivaa, mutta kun se oli rankkaa väkivaltaa. Monet kerrat siinä kiroilin että miksi voi miksi mä menin kännikuskiimme ottaan yhteyttä! Miksiii???

      Homma kyllä pyörähti heti käyntiin yhteydenottoni jälkeen noin viikossa oltiin jo suhteessa ja se asui luonani siitä asti epävirallisesti. Että sillee räjähtävä lähtö. Suoraan siitä hetkestä kun yhteyttä otin.


      Päättäväisyyttä sitten tarvinkin siihen että taistelin itseni irti "takiaisesta" sillä se ei ollu mikään ihan helppo homma. Mitä lujempaa tönin pois, sitä väkivaltaisemmaksi homma meni.

      Ja mitä enemmän osoitin että tää on mun elämä ja mä päätän kenen kans olen suhteessa vai olenko niin sitä enemmän se seuraili mua ja yritti selvittää missä liikun sinkkuna jo kun olin jälleen ja mä tiesin joka paikassa baareissa että jossain saattaa olla valvova silmä ja mä muistan miettineeni :

      "haistakaa paska, lisää tänne sitä viinaa niin, alan roiskiin lisää bensaa tuleen, jotta viestini tulee selväksi Eli olen sinkku ja teen mitä haluan ja jos tuut mun tielle saneleen sääntöjä niin pois tieltä, iltani on vasta alussa. Sä et mua määrää!"

      Tiedän, olen päättäväinen ja kun oon eronnu oon eronnu ja näytän sen joka tavalla että sinkku on sinkku ja exän luokse en aijo palata, eikä kiinnosta mitä se vinkuu siitä mitä sinkkuna teen kun ei se tuu sen ongelma olemaan enää koskaan, koska suhteelle ei tule jatkoa.

    • Anonyymi

      Se ei kuulu sulle mitä on tai ei!

    • Anonyymi

      *teillä ei ole tarpeeksi lompakkoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe