Dobryi vetser Outokumpu!

Anonyymi

Kannattaako Outokumpuun muuttaa?
Ei tarvitse olla mitään aktiviteettejä! Kauppa ja apteekki riittää, ne kai löytynee sieltä?

13

971

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuttaa ei kannata Outokumpuun, täällä ilmapiiri perseestä, kyräilyä, paskapuheita tuijotusta...

Kauppoja toki on ja kalliit hinnat, muutapa ei juuri olekaan...

• Anonyymi

No mihinkäs sitten muutan? Olen kysynyt tämän saman kysymyksen ainakin kolmenkymmenen eri paikkakunnan foorumilta niin aivan kuin sama ihminen vastaisi, sama juttu joka paikassa, "juoruilua, käyttämistä, ilmapiiri perseestä..." jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mihinkäs sitten muutan? Olen kysynyt tämän saman kysymyksen ainakin kolmenkymmenen eri paikkakunnan foorumilta niin aivan kuin sama ihminen vastaisi, sama juttu joka paikassa, "juoruilua, käyttämistä, ilmapiiri perseestä..." jne.

Muuta Meksikoon tai metsikköön.
        Papua Uusi Guinea voisi sopia sinulle myös.
        Hyvää soutumatkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen muualta muuttanut Outokumpuun jo kauan sitten. Olen viihtynyt erittäin hyvin. Meillä on ihanat naapurit. Välttämättömät palvelutkin löytyvät ja Joensuu on vain puolen tunnin automatkan päässä, jos jotain erikoisempaa palvelua tarvitsee. Tuota kyräilyä ja tuijotusta ihmettelen. Ei meidän perhe eikä tuttavapiirini moisesta ole koskaan valittanut. Kokemusta asumisessa eri kaupungeissa meillä on ja täällä on ollut yhtä hyvä asua kuin muuallakin. Riippuu varmaan paljon omasta käytöksestä ja asenteesta, millaista palautetta ja kohtelua saa. Jos arvostaa kaikkia ihmisiä, saa itsekin arvostusta. Ei kannata myrkyttää omaa elämäänsä aina vain toisia arvostelemalla, se vai kuluttaa omaa hyvinvointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen muualta muuttanut Outokumpuun jo kauan sitten. Olen viihtynyt erittäin hyvin. Meillä on ihanat naapurit. Välttämättömät palvelutkin löytyvät ja Joensuu on vain puolen tunnin automatkan päässä, jos jotain erikoisempaa palvelua tarvitsee. Tuota kyräilyä ja tuijotusta ihmettelen. Ei meidän perhe eikä tuttavapiirini moisesta ole koskaan valittanut. Kokemusta asumisessa eri kaupungeissa meillä on ja täällä on ollut yhtä hyvä asua kuin muuallakin. Riippuu varmaan paljon omasta käytöksestä ja asenteesta, millaista palautetta ja kohtelua saa. Jos arvostaa kaikkia ihmisiä, saa itsekin arvostusta. Ei kannata myrkyttää omaa elämäänsä aina vain toisia arvostelemalla, se vai kuluttaa omaa hyvinvointia.

Ylinoppeutta ajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän Okussa on paljon hyvääkin.Moni viihtyy ja paluumuuttajiakin on tullut.Etenkin luonto arvot on kohdillaan.Kaunista luontoa vaikka muille jakaa.Pitää vaan lähteä tutkimaan ja tutustumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän Okussa on paljon hyvääkin.Moni viihtyy ja paluumuuttajiakin on tullut.Etenkin luonto arvot on kohdillaan.Kaunista luontoa vaikka muille jakaa.Pitää vaan lähteä tutkimaan ja tutustumaan.

Kaunista luontoa riittää muuallakin, vastaavia maisemia varmuudella kaikkialla. Ympäristö pusikoituu ja pääkatu pilattiin täysin remontissa..

En muuttaisi kyräilijöiden ja tuijottelijoiden paratiisiin, paskaa puhutaan nk. pikkupaikkakunnilla yleensä kaikkialla.. Vertaus liikenneympyrässä pieraiset niin kirkon vierellä haastetaan jo että siellä se paskallaan oli ympyrässä..
        Outokummun ilmapiiri on perseestä monessakin mielessä. Vituttaa jo satunnaisesti uteliaisuusreissulla liikkuessa, saati silloin kun asuin okussa kymmenkunta vuotta pilkan kohteena..

T. Poismuuttanut joka ei kadu päivääkään tekoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista luontoa riittää muuallakin, vastaavia maisemia varmuudella kaikkialla. Ympäristö pusikoituu ja pääkatu pilattiin täysin remontissa..

En muuttaisi kyräilijöiden ja tuijottelijoiden paratiisiin, paskaa puhutaan nk. pikkupaikkakunnilla yleensä kaikkialla.. Vertaus liikenneympyrässä pieraiset niin kirkon vierellä haastetaan jo että siellä se paskallaan oli ympyrässä..
        Outokummun ilmapiiri on perseestä monessakin mielessä. Vituttaa jo satunnaisesti uteliaisuusreissulla liikkuessa, saati silloin kun asuin okussa kymmenkunta vuotta pilkan kohteena..

T. Poismuuttanut joka ei kadu päivääkään tekoaan.

Hyvin harvat ovat samanlaisia kuin sinä.
        Yleensä outokumpulaiset ovat ihan mukavaa joukkoa.
        Minä muutin tänne 30 vuotta sitten työn perässä ja hyvin olen viihtynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin harvat ovat samanlaisia kuin sinä.
        Yleensä outokumpulaiset ovat ihan mukavaa joukkoa.
        Minä muutin tänne 30 vuotta sitten työn perässä ja hyvin olen viihtynyt.

Jos sulaudut massaan ja kuljet laput silmillä niin silloin kaikki hyvin.

Minä kulkenut aina vastavirtaan nimenomaan Outokummussa, sanon mielipiteeni jos siihen aihetta ja täällä on.
        Olen elänyt muuallakin ja missä ei leimata seksuaalisen suuntautumisen takia tai muutenkaan ulkoisten avujen vuoksi. Tuijottajia oudossa paikassa riittää eikä psyykkeeni kestä jatkuvaa ryöpytystä. Minusta pääsette, maksan veroni sinne missä tunnen olevani henkisessä kodissa rakkaani kanssa.

Nainen 35 v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et muuta tarvitse, kun olla möllöttää, kyllä täälläkin voi sitä harrastaa. Viinakauppakin löytyy!

• Anonyymi

Mistäs vetäsit kaks ekaa tekstin sanaa kuulostaa tutulta kieleltä

• Anonyymi

Se o konnumisti kieli

• Anonyymi

Löytyy mutta kyllä tällä on tylsää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2286
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2163
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      974
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      794
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      764
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      689
    Aihe