Miksi mies et stalkkaa mua

Anonyymi

jos muka rakastat?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastan kyllä, mutta etkö puhunut siitä stalkkaamiesta vähän kielteiseen sävyyn. Pihalla hiippailu on myös arveluttavaa.

      Muuten uisin liiveihin.

      • Anonyymi

        *liiveihisi


      • Anonyymi

        En ole puhunut sulle stalkkaamisesta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole puhunut sulle stalkkaamisesta mitään.

        Ok.


    • Anonyymi

      Pelon ja epävarmuuden takia stalkataan? Epäily ja luottamuksen puute ajaa ihmistä.

      • Anonyymi

        Uteliaisuus x 1000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uteliaisuus x 1000

        Tai ujous.


    • Anonyymi

      Ei Herran isä mitä aloituksia 🤣

      • Anonyymi

        No vähän vastapainona noille muille aloitukselle näitä laitan. Tasapainottamaan.


      • Anonyymi

        No voi herran isä mitä spedeilyä ottaa jokainen kyseenalainen provo tosissaan.


    • Anonyymi

      Stalkata feikkiprofiililla? Olen suoran puheen mies ja jos keskustelu tuntuu vähäsanaiselta, kylmätä ja aina vaikealta niin ei tulisi mieleenkään alkaa stalkkaamaan.

      • Anonyymi

        Millä ihmeen feikkiprofiililla? tarkoitin oikeassa elämässä eikä missään somessa. En käytä somea eikä aloitus tuollaiselle ole.


    • Anonyymi

      Missä nyt vielä pitäis enemmän stalkata?

      • Anonyymi

        Enemmän? laskepa montako kertaa olen nähnyt sut tänä vuonna.


    • Anonyymi

      Jos rakastaa niin some unohtuu kun etsii häntä.

    • Anonyymi

      Stalkkaa sä vaan mua jos noin paljon kerta kiinnostaa...

      • Anonyymi

        Mun on vähän vaikeampi kuin hänen. Mutta et sinä hän ole, toivot vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun on vähän vaikeampi kuin hänen. Mutta et sinä hän ole, toivot vaan.

        No ei minua pystyisikään vaikka haluaisi. 😂


    • Anonyymi

      Oon mä joskus tehny sitä kyllä, mä oon siinä niin haka, ettet huomaa mua ollenkaan. Pus pus😘

      • Anonyymi

        Olet siis vainooja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis vainooja .

        Niinpä. On epätodellista kuvitella, että stalkkaaminen on tie sydämeen sillä mikäli pitää toista niin vähäpätöisenä, että hänen viestejään, someaan, kuviaan tai puheitaan kohtaan ei tarvitse noudattaa moraalia. Kulta silloin ennen kun sinut tunsin mietin suihkussa laulaessasi, että olisinpa siellä tekemässä voileipiä. Get real.


      • Anonyymi

        Jos noin niin olet tosi haka kun en tiedä mitään. Pus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin niin olet tosi haka kun en tiedä mitään. Pus.

        Älä vastaile itsellesi suotta someukkeli.


    • Anonyymi

      Stalkkaatko mies kaiken mitä teen? Tuli vain mieleen.

      • Anonyymi

        Olen nainen eikä tämä ole narsisseille nyt.


    • Anonyymi

      Aloitus on selvä provo, mutta sanotaan nyt sitten tilaisuuden tullen, että jos ei ole toisen ihmisen yksityisyyden suhteen tervettä kunnioitusta niin ei ole sitten mitään muutakaan. Jos janoaa toisten ihmisten sanoja, niitä voi varmaan pyytää kauniisti tai vaikka tilata, en tiedä. Mikään ei ole toisessa ihmisessä niin vähäpätöistä tai epäilyttävää, että hän ansaitsisi tulla loukatuksi yksityisyytensä suhteen. Missään tilanteessa ei ole hyväksyttävää toimia noin, eikä tämä kannata jos jotain hedelmällistä tahtoo saada aikaan.

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole provo. Se oli liioiteltu vastalause noille palstanarsisseille, jotka itkevät joka vatun aloituksessa, että mene pois, en halua sua tms. Kuka niitä oikeasti haluaa? Enkä lukenut kokonaan tekstiäsi, viisastele jossain muualla, ei kiinnosta täällä vajaamielisten seassa kenenkään mielipiteet enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole provo. Se oli liioiteltu vastalause noille palstanarsisseille, jotka itkevät joka vatun aloituksessa, että mene pois, en halua sua tms. Kuka niitä oikeasti haluaa? Enkä lukenut kokonaan tekstiäsi, viisastele jossain muualla, ei kiinnosta täällä vajaamielisten seassa kenenkään mielipiteet enää.

        Olet juuri niin hyökkäävä mies kuten aina epätodelllisia fantasioitasi puolustaessasi. Se on ehkä tässä toisena esiintymisessäsi ollut tehokkainta fuulatut föfföt on saaneet lisää pökköä pesään aggressiivisuudestasi ja siten oikeutuksen toiminnalleen. Säälittävää toimia sen kummemmin tarkistelematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet juuri niin hyökkäävä mies kuten aina epätodelllisia fantasioitasi puolustaessasi. Se on ehkä tässä toisena esiintymisessäsi ollut tehokkainta fuulatut föfföt on saaneet lisää pökköä pesään aggressiivisuudestasi ja siten oikeutuksen toiminnalleen. Säälittävää toimia sen kummemmin tarkistelematta.

        Olen nainen senkin totuudentorvi. Mitään miestä ei ole olemassakaan sulle. Toivotaan sulle monta trollaavaa miestä tänne, niin saat edes kerran olla oikeassa harhoinesi. :D


    • Anonyymi

      Asut niin kaukana

    • Anonyymi

      Se on kiellettyä sellaisten naisten toimesta, joilla on jotain salattavaa. Siitä voi joutua vastuuseen, jos toinen ahdistuu siitä ja kokee sen vainoksi itseään kohtaan. En suosittele stalkkausta hyvässä enkä pahassa.

    • Anonyymi

      Stalkkaus ei kuulu rakkauteen. Siksi.

    • Anonyymi

      Saisit siitä vaan jotain sairaita kiksejä ja luikkisit entistä kovempaa karkuun. Luulisit olevasi ainoa asia mitä se mies näkee ja nauttisit siitä huomiosta antamatta koskaan mitään takaisin. Mene vaikka yöllä puistoon ja toivo mustia seuraksi...

      • Anonyymi

        Sinähän pimeältä kuulostat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän pimeältä kuulostat.

        Kerroin vain käärmeistä...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe