Minkälaista on nuori porukka Lapinlahdella? Tarviisko oleskelutiloja / kahvitupia tms? Taitaa olla ihan kunnollista sakkia?
Nuoriso Lapinlahdella
12
945
Vastaukset
- Anonyymi
Valtakunnan onnellisinta sakkia on nuoriso täällä.
Vanhemmat hyvä tuloisia ja perheet rakastavia ja ehjiä.
Ei montakaan avioeroa per vuosi.
Päihteiden käyttö minimiä.
Onnellisia perheitä - onnellisia nuoria 😊🤗- Anonyymi
Muutaman kerran olen siellä käynyt ja sen olen huomannut, että nuoriso siellä lihavia ja huonosti pukeutuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman kerran olen siellä käynyt ja sen olen huomannut, että nuoriso siellä lihavia ja huonosti pukeutuneita.
Ja myös epäkohteliaita. No ei ehkä ihan kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös epäkohteliaita. No ei ehkä ihan kaikki.
Kyllä nuoristamme Lapparissa saa olla ylpeä !
On hyviä ja suoraluonteisia kaikki tyynni ! Hyvä on tämmöisessä lintukodossa elää.
Ei huumeita, ei häiriöitä ! Jumalan kädessä kasvaneita sieluja.
- Anonyymi
Niin on lintukoto tämä meidän yhteinen Lapinlahti. Täällä voisivat sosiaalitutkijat tehdä tukimusta, mitä on hyvän seuraamus, kun "koko kylä kasvattaa" !
Tulukeepa ottammaan oppia, viissaat, Savon Syvämmeen ! Rehtiä savolaisuutta !- Anonyymi
Niin se on kun pätemään pinnistelit.
- Anonyymi
oon ilo sanuva, että hyvistä vanhemmista noussoo aena entistä ulijaammat lapset jatkammaan sukupolovien hyvvyyven perinnettä.
Se on sen tähe, että Lapi lahti on kaekille hyvä paekka ellee ja oleskella.
Hyvä on nuorten täällä lämmöllä kasvaa- Anonyymi
On tosi ulujaita nuoriaa mopot huutaa yli 150 tesipeliä ja räkkiivät kaapan oven eissä ja kirovaavat
- Anonyymi
Jumalan kosto on alakanut hävittään pahimpia
kukonhelttaohtia.
Otti ja pani konkurssiin keplottelijat.
Ristikansasta taas kerran pahin synti iti !
Pahoja ovat pahoja ja maistavat omaa lääkettään, ilikeyventippuria - Anonyymi
Onon semmosta on on. Huhhuhuhuhhuuuhhuhihuhuuhuhuh
- Anonyymi
Joka lähtöön on, niinkuin muillakin kylillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741