Sulle ex-elämänirakkaus

Anonyymi

Tulee järjenvastaisia hetkiä, niikuin nyt. Jolloin jokin osa minusta haluaisi ottaa yhteyttä.
Jolloin (sairaasti) ajattelen, että ehkä sinä sittenkin, kaikesta huolimatta, olisit ollut...

Se oli voimakas, tunteikas hetki elämässä, ei edes kestäväksi tarkoitettu-ehkä jos olisimme olleet ehjiä molemmat.

Silti, kun tapaan uusia, jotka osoittavat kiinnostusta, ajattelen sinua. Sen kaiken kauheuden kuitenkin aloitti rakkaus, meidän molempien.

Sairas rakkaus. Now I know.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä rakas kirjoita tällaista..

      • Anonyymi

        Ei rakkautemme ole sairas.


      • Anonyymi

        😢😢😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkautemme ole sairas.

        Linda Linda oi Linda, muistan sua, ja vielä tänää laulan Linda voi sinua Linda ja en muista miten sanoitus jatkuu Jun olen kehittänyt ihan oman version Lindasta


    • Anonyymi

      Elämässä ei kannata rakkaudesta huolimatta jatkaa sellaista mikä on kerran eronnut, ikävä kyllä se ei yleensä tule ikinä toimimaan. Monet soutaa ja huopaa suhteita, mutta siihen pitää olla voimakas tahto, että toimisi, eikä yleensä edes silloin. Surullista, mutta totta!

    • Anonyymi

      Kenelle, miksi hän on ex-elämäsirakkaus?

    • Anonyymi

      Rikki mentiin molemmat ja tämän kaiken jälkeen ei musta ehjää saa enää milloinkaan. Joka päivä olet mielessä ja se on tuskaa. Kyyneleet vaan

    • Anonyymi

      Mul kun kävi kerran yhtenä kesänä sillei. Se oli täysin täyttä erehdystä.

    • Anonyymi

      Voiko rakkaus edes olla sairasta? Kyllä vähän pahalta tuntuu lukea tuollaista.

      • Anonyymi

        Taitaa olla provo. Loppulause ikäänkuin paljasti rutiinin.


    • Anonyymi

      No sitä minä toivon. Että jokin hänessä haluaisi ottaa minuun yhteyttä.
      Riuduttava Rakkaus

      • Anonyymi

        Huomenna otan yhteyttä suhun nii ei tarvitse enää mitään miettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna otan yhteyttä suhun nii ei tarvitse enää mitään miettiä

        Sen näkee.. huomenna. Epäilen 😔


    • Anonyymi

      Miksi et ota yhteyttä heti ja selvitä asioita, eikö olisi kiva puhua?

      • Anonyymi

        Aamulla olen yksin nii aivan varmasti selvitän asian siitä voit olla varma että sun exän oltava paikalla


      • Anonyymi

        Kirjoitanko nyt heti sun kavereille ettei ole tekemisissä sun kanssa enne kuin oot mun kanssa jutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla olen yksin nii aivan varmasti selvitän asian siitä voit olla varma että sun exän oltava paikalla

        Miksi hänen exä pitää olla paikalla? Kiinnostaisi tietää... Mihin häntä tarvitset teidän kahden välien selvittelyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen exä pitää olla paikalla? Kiinnostaisi tietää... Mihin häntä tarvitset teidän kahden välien selvittelyyn?

        Älä rooki rollia. Ei kirjakielellä, jottei botti vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen exä pitää olla paikalla? Kiinnostaisi tietää... Mihin häntä tarvitset teidän kahden välien selvittelyyn?

        Kyllähän se exä oltava paikalla kun on hyvien tapojen mukaisesti jutella päin naamaa eikä selän takana kuiskii ja yleensä ihminen juttelee suoraan kasvotusten jos jotain kysyttävää on eikä kysele palstalla. Katsos kun minä en ole lainkaan ujo mutta myönnettävä on että puheen tuottaminen tuottaa välillä minulle suurta vaikeutta ja aika monesti joudun puhuu viittomakielen avulla jotta minun asia ymmärretään oikein


    • Anonyymi

      Pitää varmaan vaan ettii joku, jonka kans heittäytyy mistään välittämättä, tai tyytyä johonkin vähempään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      258
      2776
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      12
      1805
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      123
      1634
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1522
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      97
      1384
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1220
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      983
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      948
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      925
    10. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      918
    Aihe