Uudet yrittäjät taas alkaa vääntään pitsaa ja kepappia. Samaa sohjoa styroxiin ja pahviin mitä täällä myy jo muut kepappilat ja linkka-aseman pypi. Ei kiitos.
Ja taas uusi kepappila
17
921
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä elimenvoiman pöhinää josta Isotalo ja Peipponen puhuvat
- Anonyymi
Ai antti ja peippo? Onko niillä sellaset suhteet likkariaseman köömarkettiin? Että saavat pakattua paikan päällä uudestaan tarvittavat aineet ja sitten tarjolle. Kuka hoitaa kirjanpidon?
- Anonyymi
No mutta hullu mies Huittisista kun syö enempi kuin tienaa!!🍕🌭🍔🥪
- Anonyymi
Ja matu karvoilla maustetaan.
- Anonyymi
Eli, kun kerran on yhdentekevää niin, miksi edes jaksoit kommentoida?
Ihan vain pelkästä valittamisen riemusta?
Mahtaa olla ankea elämä, olet varmaan näitä vannoutuneita SMK:n asiakkaita.- Anonyymi
Lääkityksestä ei ole apua, jos et muista ottaa tablettia annostusohjeen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkityksestä ei ole apua, jos et muista ottaa tablettia annostusohjeen mukaan.
Minulla on tabletti aina mukana. Yhdeksän tuumainen Asus.
Palstalla seikkailee joku lääkefanaatikko, jolla ei muuta asiaa ole kuin lääkkeet. Taitaa olla koukussa.
- Anonyymi
Jaa,onko näitä starttiraha ja verovapaus keinottelulla toimivia?
- Anonyymi
Olisko sitten parempi asia jos siinä olisikin jatkossa tyhjä liiketila? Mitäpä jos lähdet vaikka itse yrittäjäksi tai yrität hankkia tänne jonkun sinua miellyttävän yrityksen? Helppo se on aina vain valittaa kaikesta. Alkaa ärsyttää tämä palsta ja paikkakuntalaiset muutenkin. Ikinä ei itse haluta osallistua mihinkään yhteisiin talkoisiin mutta aina haukutaan kaikki ne jotka jotakin kaupungin hyväksi edes yrittävät tehdä.
- Anonyymi
Olisiko huittisisa tarvetta uurelle yrittäjälle lietealalle? Uskoisin huittisten seurulla olevan tarvetta lietteenlevitystyötä harjoittavalle,sillä onhan huittinen suamen sikaisin pitäjä! Jokin kurssi ehkä olisi käytävä? Suurin riski lienee,että lietettä pääsee valumaan huittisten järviin mikäli levittäjällä ajelee liian lähellä järven rantaa..?
- Anonyymi
Tänne pitäisi perustaa suuri lieteopisto sekä lietemuseo.
- Anonyymi
Evvvk
- Anonyymi
Vieläkö Eka Kebap toiminnassa?
- Anonyymi
Onko nimenvaihdos menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nimenvaihdos menossa?
Sen tapaista. Serkku tulee takahuoneesta pyörittään vuorollaan ja uudet tuet taas käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tapaista. Serkku tulee takahuoneesta pyörittään vuorollaan ja uudet tuet taas käyttöön.
Tuo on hyvä tapa puhdistaa pöytä aina välillä.Sinällään hyvä ettei
kaikki lopu Huittisissa ihan heti,vaikka autioituminen on pitkällä jo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987