Kuuleppas nainen ihanainen

Anonyymi

Päätin luottaa sun silmiin ja siihen mitä näen niissä. Aion jatkaa sun kanssa tuijotus kilpailua. Koska se tuntuu hyvältä.

36

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, koska se, mitä mun ja hänen tai sun ja sun hänen välillä on, on siellä oikiassa elämässä. Ei täällä, täältä ei löydy sitä totuutta toisesta ja teistä. Mä tykkään hänestä ja se näkyy mun silmistä, kuten mä näen hänen tykkäämisensä hänen silmistään.

    • Anonyymi

      Yhtä tuijotuskilpailua muistelen vieläkin ❤️

      • Anonyymi

        Sama täällä! Yhdessä lounaspöydän tuijottelussa meinasin vallan pakahtua, huh.. 🧡

        Harmi ettei nyt pääse tätä tekemään enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä! Yhdessä lounaspöydän tuijottelussa meinasin vallan pakahtua, huh.. 🧡

        Harmi ettei nyt pääse tätä tekemään enää.

        Milloin tämä tapahtui?


      • Anonyymi

        Täällä kanssa yksi miehen tuijotuksessa lamaantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui?

        Tästähän on jo useampi vuosi aikaa, mutta muistissa silti kuin eilinen päivä. ☺️ Keskuteltiin ihan hassusta asiasta ja ympärilläkin alkoi tapahtua, mutta katseet pysyi kiinni..


      • Anonyymi

        Sama täällä ja toivon hartaasti sen uusiutuvan pian, ehkä jo alkavalla viikolla 🙆‍♀️❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä! Yhdessä lounaspöydän tuijottelussa meinasin vallan pakahtua, huh.. 🧡

        Harmi ettei nyt pääse tätä tekemään enää.

        Oletko aloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ja toivon hartaasti sen uusiutuvan pian, ehkä jo alkavalla viikolla 🙆‍♀️❤

        Mukava jos tuut töihisi ❤️


    • Anonyymi

      Usein ei se tuijotusta ole vaan katson ja käännän katseen pois.

      • Anonyymi

        No me kyllä tuijotetaan. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me kyllä tuijotetaan. Piste.

        Voi sen kai niinkin sanoa. Häviää ajantaju kun vain katsoo toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me kyllä tuijotetaan. Piste.

        Sydämet puhuvat

        Onko siellä tietoisuus vai aurassa . . . .


    • Anonyymi

      Mitähän sinä mahdat nähdä niissä...?

      Kun en näe itsekkään mitään.

      Vilkasee vuoan joskus ja näyttee että suattee vaihtoo3 jopa väriä hieman joku päivä...?🤨😝

      • Anonyymi

        Et mene naishahmona läpi edes tuolla ns savolla tai ehkä varsinkaan sillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et mene naishahmona läpi edes tuolla ns savolla tai ehkä varsinkaan sillä

        Eikä sun muka-paljastelija roolisi menee enää mitenkään läpi. Sinä teit sellaisen virheen, että liioittelit ja kaikki täysjärkiset tajusi, että olet pelkkä mustasukkainen luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et mene naishahmona läpi edes tuolla ns savolla tai ehkä varsinkaan sillä

        On tuo nainen tuo pallopää .se vedättää muita naisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sun muka-paljastelija roolisi menee enää mitenkään läpi. Sinä teit sellaisen virheen, että liioittelit ja kaikki täysjärkiset tajusi, että olet pelkkä mustasukkainen luuseri.

        Minä en ole vetänyt mitään överiksi, mutta sinä ehkä olet ja olet lakeijoinesi pyrkinyt ahkerasti tätä ns selväjärkisten riviäsi rekrytoimaan. En ymmärrä fanatian syytä, ehkä särö hienonhienossa yhteisössäsi otti ammatti-identiteettiisi hieman liikaa.


    • Anonyymi

      Kummallisia päätöksiä. Itsekin päätin äsken jotain miehen suhteen. En apn koska ei olla ruokailtu yhdessä. Mutta sen maailman ihanimman miehen suhteen. Maailmassa ei ole kuin yksi hän.

    • Anonyymi

      Hyvä! Mäkin nautin meidän pitkistä katseista. Sä sen aloitit ja mä vain jatkoin. Mutta voitais puhua välit selviksi kyllä jo myös. Pidän susta enemmän kuin laki sallii.

    • Anonyymi

      Nainen, mulla on ikävä sinun katsetta. Maailma pysähtyi, kun kateltiin toisiamme parikin kertaa hyvin intensiivisesti. Olet minun suurin haave! m>n

      • Anonyymi

        Alkaako naisen etunimi A;lla?


      • Anonyymi

        Millon mahdoimme katsella viimeksi toisiamme...? :)


    • juu, jatketaan vaan tuijottelua, seuraavaa kertaa odotellessa, edellisestä on jo liiankin pitkä aika!
      <3

    • Anonyymi

      Ei kun tulinkin järkiini. En tuijotakaan. Loppupeleissä sitä tuhlaa kaunista kevättä kun jossain tuolla voi olla joku mulle oikeesti läsnä. T. Ap

      • Anonyymi

        Oletko sä hänelle oikeasti läsnä? Miten hän voi olla sulle läsnä? Kaikki sulle heti ja helpolla niinkö? Oletko tottunut saamaan kaiken ilman vaivaa?


      • Anonyymi

        Se on oikea päätös, jos hän ei ole sinulle mitenkään läsnä. Ota joku joka haluaa sinut. Hyvä päätös, teenkin itse saman, pääsee näiltä palstoiltakin samantien.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa .


    • Anonyymi

      Samat ajatukset. Koska jatketaan, sä luovutit viimeksi?? ;)

      • Anonyymi

        Niin luovutin ja ihmettelin sitä itsekin :) edellisellä kerralla taisin tuijottaa, niin kauan, että sinä katsoit pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin luovutin ja ihmettelin sitä itsekin :) edellisellä kerralla taisin tuijottaa, niin kauan, että sinä katsoit pois.

        Näin muuten kävi, ennen pääsiäistä. Tuntui niin hyvältä, että oli pakko kääntää katse pois. 😌

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin muuten kävi, ennen pääsiäistä. Tuntui niin hyvältä, että oli pakko kääntää katse pois. 😌

        Sivusta

        Mikä sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin muuten kävi, ennen pääsiäistä. Tuntui niin hyvältä, että oli pakko kääntää katse pois. 😌

        Sivusta

        Ikävä tulee, jos ei pääse enää tuijottelemaan ❤️


      • Anonyymi

        En oo luovuttanut. Jatkoa seuraa ennemmin tai myöhemmin...


    • Anonyymi

      Luota ihmeessä. Mäkin luotan suhun. Jatketaan tuijottamista ja hymyilyä. Sä oot syypää mun hymyyn. Sä tunnut hyvältä.

      • Anonyymi

        Hymy ei ole hyytynyt vaikka en ole sinua kohdannutkaan työasumies.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe