Päätin luottaa sun silmiin ja siihen mitä näen niissä. Aion jatkaa sun kanssa tuijotus kilpailua. Koska se tuntuu hyvältä.
Kuuleppas nainen ihanainen
Anonyymi
36736
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 36
Vanhimmat
Hyvä, koska se, mitä mun ja hänen tai sun ja sun hänen välillä on, on siellä oikiassa elämässä. Ei täällä, täältä ei löydy sitä totuutta toisesta ja teistä. Mä tykkään hänestä ja se näkyy mun silmistä, kuten mä näen hänen tykkäämisensä hänen silmistään.
Yhtä tuijotuskilpailua muistelen vieläkin ❤️
Sama täällä! Yhdessä lounaspöydän tuijottelussa meinasin vallan pakahtua, huh.. 🧡
Harmi ettei nyt pääse tätä tekemään enää.
Milloin tämä tapahtui?
Täällä kanssa yksi miehen tuijotuksessa lamaantunut.
Tästähän on jo useampi vuosi aikaa, mutta muistissa silti kuin eilinen päivä. ☺️ Keskuteltiin ihan hassusta asiasta ja ympärilläkin alkoi tapahtua, mutta katseet pysyi kiinni..
Sama täällä ja toivon hartaasti sen uusiutuvan pian, ehkä jo alkavalla viikolla 🙆♀️❤
Oletko aloittaja?
Mukava jos tuut töihisi ❤️
Usein ei se tuijotusta ole vaan katson ja käännän katseen pois.
No me kyllä tuijotetaan. Piste.
Voi sen kai niinkin sanoa. Häviää ajantaju kun vain katsoo toista.
Sydämet puhuvat
Onko siellä tietoisuus vai aurassa . . . .
Mitähän sinä mahdat nähdä niissä...?
Kun en näe itsekkään mitään.
Vilkasee vuoan joskus ja näyttee että suattee vaihtoo3 jopa väriä hieman joku päivä...?🤨😝
Et mene naishahmona läpi edes tuolla ns savolla tai ehkä varsinkaan sillä
Eikä sun muka-paljastelija roolisi menee enää mitenkään läpi. Sinä teit sellaisen virheen, että liioittelit ja kaikki täysjärkiset tajusi, että olet pelkkä mustasukkainen luuseri.
On tuo nainen tuo pallopää .se vedättää muita naisia .
Minä en ole vetänyt mitään överiksi, mutta sinä ehkä olet ja olet lakeijoinesi pyrkinyt ahkerasti tätä ns selväjärkisten riviäsi rekrytoimaan. En ymmärrä fanatian syytä, ehkä särö hienonhienossa yhteisössäsi otti ammatti-identiteettiisi hieman liikaa.
Kummallisia päätöksiä. Itsekin päätin äsken jotain miehen suhteen. En apn koska ei olla ruokailtu yhdessä. Mutta sen maailman ihanimman miehen suhteen. Maailmassa ei ole kuin yksi hän.
Hyvä! Mäkin nautin meidän pitkistä katseista. Sä sen aloitit ja mä vain jatkoin. Mutta voitais puhua välit selviksi kyllä jo myös. Pidän susta enemmän kuin laki sallii.
Nainen, mulla on ikävä sinun katsetta. Maailma pysähtyi, kun kateltiin toisiamme parikin kertaa hyvin intensiivisesti. Olet minun suurin haave! m>n
Alkaako naisen etunimi A;lla?
Millon mahdoimme katsella viimeksi toisiamme...? :)
juu, jatketaan vaan tuijottelua, seuraavaa kertaa odotellessa, edellisestä on jo liiankin pitkä aika!
<3
Ei kun tulinkin järkiini. En tuijotakaan. Loppupeleissä sitä tuhlaa kaunista kevättä kun jossain tuolla voi olla joku mulle oikeesti läsnä. T. Ap
Oletko sä hänelle oikeasti läsnä? Miten hän voi olla sulle läsnä? Kaikki sulle heti ja helpolla niinkö? Oletko tottunut saamaan kaiken ilman vaivaa?
Se on oikea päätös, jos hän ei ole sinulle mitenkään läsnä. Ota joku joka haluaa sinut. Hyvä päätös, teenkin itse saman, pääsee näiltä palstoiltakin samantien.
Olet oikeassa .
Samat ajatukset. Koska jatketaan, sä luovutit viimeksi?? ;)
Niin luovutin ja ihmettelin sitä itsekin :) edellisellä kerralla taisin tuijottaa, niin kauan, että sinä katsoit pois.
Näin muuten kävi, ennen pääsiäistä. Tuntui niin hyvältä, että oli pakko kääntää katse pois. 😌
Sivusta
Mikä sivusta
Ikävä tulee, jos ei pääse enää tuijottelemaan ❤️
En oo luovuttanut. Jatkoa seuraa ennemmin tai myöhemmin...
Luota ihmeessä. Mäkin luotan suhun. Jatketaan tuijottamista ja hymyilyä. Sä oot syypää mun hymyyn. Sä tunnut hyvältä.
Hymy ei ole hyytynyt vaikka en ole sinua kohdannutkaan työasumies.