Voisitko ystävällisesti vastata asiallisesti, vinoillut voi jättää kirjoittamatta.
Kaipaan siis vinkkejä kuka tai missä kampaamoissa kuunnellaan asiakasta mallin ja tyylin muutoksen suhteen.
Ja vielä se, että missä kampaamossa leikataan muutakin mallia kuin se takatukka malli, jota aika paljon näkyy katukuvassa.
Jos tykkää niin ok! mut leikkaako kukaan kampaaja jotain rohkeaa uutta mallia.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Kaipaisin vinkkejä kampaamoista Heinolassa
14
1348
Vastaukset
- Anonyymi
Naiselle sopii luonnolliset pitkät hiukset, latvoja kannattaa välillä lyhentää
- Anonyymi
Lahdesta löytyy. Samalla on hyvä tehdä ostokset ja tankata auto halvemmalla.
- Anonyymi
No entäs kun ei ole autoa.
Eikö kukaan osaa vinkata ketään, no mites olis Helmihius...
- Anonyymi
Hair spa beauty on ihan paras kampaamo tällähetkellä Heinolassa .
- Anonyymi
Mikset tasaa latvoja itse?
- Anonyymi
Olen uusi heinolalainen ja pitkään pohdin minne kampaamoon menen. Kävin Fledassa puolison siskon vinkistä ja olin ihan tyytyväinen lopputulokseen. Hinta-laatusuhde oli kohdillaan ja ajan sai nopeasti.
- Anonyymi
En tiedä onkoFleda hyvä vai ei.
Yleisesti vaan totean että jos kampaamoon saa nopeasti ajan niin älä mene sinne. Pitkät jonot kertovat laadusta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onkoFleda hyvä vai ei.
Yleisesti vaan totean että jos kampaamoon saa nopeasti ajan niin älä mene sinne. Pitkät jonot kertovat laadusta...Fleda on hyvä, ei jonot kerro aina laadusta. Sinne on toki ollut jonoakin aiemminkin reippaasti, joskus odottanut 3 viikkoakin mutta koronavuonna ei. Satu ja Lilli osaa kyllä molemmat.
- Anonyymi
Lampikadulla, puhelinlaitoksen jälkeen mäessä itse kävin kun Heinolassa asuin.
I Haverinen muistaakseni. - Anonyymi
Taidat olla viime vuosituhanella.
- Anonyymi
Hmm, mutsis on syntynyt viime vuostuhannella.
- Anonyymi
Urpo!
- Anonyymi
Leikataanko mitään muuta mallia kuin sivut lyhyeksi ja pitkä takatukka...niin kuin Frederikllä, ei pahalla, mutta kun näitä malleja tuntuu tulevan kaupungilla vastaan.
Tai sitten permanentti kiharoita.
En oikein tykkää jos menee kampaajalle, niin sitten alkaa kysely ”millä shamppoolla peset, tää on aika kuiva latvoista” Osta kallista shampoota ja hoitosuihketa jne.
Kun se leikkaus maksaa jo aik paljon niin miks vielä tyrkytetään kalliita tuotteita, se vain vaivaannuttaa. Marketista saa vähän edullisemmin ... - Anonyymi
Mistä me eläkeläiset saamme parhaimmat alennukset? Alennuksia nimittäin mainostetaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407