Kaipaisin vinkkejä kampaamoista Heinolassa

Anonyymi

Voisitko ystävällisesti vastata asiallisesti, vinoillut voi jättää kirjoittamatta.
Kaipaan siis vinkkejä kuka tai missä kampaamoissa kuunnellaan asiakasta mallin ja tyylin muutoksen suhteen.
Ja vielä se, että missä kampaamossa leikataan muutakin mallia kuin se takatukka malli, jota aika paljon näkyy katukuvassa.
Jos tykkää niin ok! mut leikkaako kukaan kampaaja jotain rohkeaa uutta mallia.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.

14

1348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiselle sopii luonnolliset pitkät hiukset, latvoja kannattaa välillä lyhentää

• Anonyymi

Lahdesta löytyy. Samalla on hyvä tehdä ostokset ja tankata auto halvemmalla.

• Anonyymi

No entäs kun ei ole autoa.
        Eikö kukaan osaa vinkata ketään, no mites olis Helmihius...

• Anonyymi

Hair spa beauty on ihan paras kampaamo tällähetkellä Heinolassa .

• Anonyymi

Mikset tasaa latvoja itse?

• Anonyymi

Olen uusi heinolalainen ja pitkään pohdin minne kampaamoon menen. Kävin Fledassa puolison siskon vinkistä ja olin ihan tyytyväinen lopputulokseen. Hinta-laatusuhde oli kohdillaan ja ajan sai nopeasti.

• Anonyymi

En tiedä onkoFleda hyvä vai ei.
        Yleisesti vaan totean että jos kampaamoon saa nopeasti ajan niin älä mene sinne. Pitkät jonot kertovat laadusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onkoFleda hyvä vai ei.
        Yleisesti vaan totean että jos kampaamoon saa nopeasti ajan niin älä mene sinne. Pitkät jonot kertovat laadusta...

Fleda on hyvä, ei jonot kerro aina laadusta. Sinne on toki ollut jonoakin aiemminkin reippaasti, joskus odottanut 3 viikkoakin mutta koronavuonna ei. Satu ja Lilli osaa kyllä molemmat.

• Anonyymi

Lampikadulla, puhelinlaitoksen jälkeen mäessä itse kävin kun Heinolassa asuin.
      I Haverinen muistaakseni.

• Anonyymi

Taidat olla viime vuosituhanella.

• Anonyymi

Hmm, mutsis on syntynyt viime vuostuhannella.

• Anonyymi

Urpo!

• Anonyymi

Leikataanko mitään muuta mallia kuin sivut lyhyeksi ja pitkä takatukka...niin kuin Frederikllä, ei pahalla, mutta kun näitä malleja tuntuu tulevan kaupungilla vastaan.
      Tai sitten permanentti kiharoita.
      En oikein tykkää jos menee kampaajalle, niin sitten alkaa kysely ”millä shamppoolla peset, tää on aika kuiva latvoista” Osta kallista shampoota ja hoitosuihketa jne.
      Kun se leikkaus maksaa jo aik paljon niin miks vielä tyrkytetään kalliita tuotteita, se vain vaivaannuttaa. Marketista saa vähän edullisemmin ...

• Anonyymi

Mistä me eläkeläiset saamme parhaimmat alennukset? Alennuksia nimittäin mainostetaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe