Juoppoputkaan vienti

Anonyymi

Jouduin sitten ensi kertaa elämässäni putkaan. (64v). Pari asiaa jäi mietityttämään. Olin kyllä todella humalassa ja kaaduin n. 50 metrin päässä kotoa ruusupuskaan. Joku ystävällinen naapuri soitti paikalle poliisin. Mukana oli myös vesiselvä morsian. Kun poliisi tuli morsian kertoi, että asumme aivan vieressä. Poliisi ilmoitti, että tämä mies lähtee putkaan. Juu ymmärrän että poliisi ei ole taksi.
Morsio oli silti todella yllättynyt ratkaisusta.
Tarina jatkuu...
Heräsin sitten tässä upeassa yksiössä. Kello oli 3.00.
Minulla on flimmeri, eli sydämen eteisvärinä haittana. Betasalpaaja toimii hyvin. Luonnollisesti lääkepurkki ei ollut mukana. Ja tietenkin flimmeri pasahti päälle saman tien. Ei syke nousi tuonne 220 tasolle. Siinä putkan seinässä oli tällainen mikrofoni. Painelin sitä ja huusin apua. Kukaan ei vastannut. Yritin maata rentona ja kävin tasaisin välein pyytämässä jelppiä.
Klo 6 minut päästettiin ulos.
Mainittakoon myös että poliisi tarkistaa asiakkaiden terveystidot. Reipas naiskonstaapeli kertoi ottaneensa mun verirnon, kun on myös tuo diabetes 2 vaivana. Kehui, että veriarvo oli hyvä. 5.4. Joten myös tuo flimmeri ollut nähtävänä.
Menikö tämä mun kiinniotto nyt ihan kaikkien hyvien periaatteiden mukaan?
- olisko ollut mahdollista päästää mies selvän saattajan kanssa kotiin?
- olisko pitänyt päästää flimmeripotilas joko kotiin tai lääkäriin?
J

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan keskittyä siihen, miten toimit, ettet enää jatkossa joutuisi tuohon tilaan mikä vei sinut selviytymisasemalle.

      • Anonyymi

        No minkä takia tuossa muka piti viedä putkaan, varmasti olisi päässyt kotiin eukon avustamana ja naisen olisivat itse taluttaneet tai kuskanneet. Pitäisi nostaa syyte sukupuolisyrjinnästä ja hengenvaaran aiheuttamisesta.


    • Anonyymi

      Suomi 24 peruskamaa. Kommentoidaan näsäviisaasti asiaa, jota ei kysytä. Nyt muistan miksi en oo enää käynyt täällä.

      • Anonyymi

        Jos yksinään keskustelee, se voi näyttää ulkopuolisesta tylsältä?


    • Anonyymi

      Ei mennyt. Humalassakin sinulla oli oikeus lääkäriin.

    • Anonyymi

      Joo, jos juoppo on 50 metrin päässä kotoaan, niin poliisit vaikka kultatuolissa kantavat hänet kotiinsa, ennen kuin vievät putkaan. Mutta kokeneet poliisit tietävät myös, että ei mene tuntiakaan, kun tulee uusi keikka juopon asuntoon. Jälki asunnossa voi olla kaameaa katseltavaa.

      • Anonyymi

        Ei kaikki ole samanlaisia kuin sinä ja muut kytät.


      • Anonyymi

        Tai sitten ei. Itse olen joskus nuorempana tullut kymmeniä kertoja humalassa kotiin, tosin omilla jaloillani, ja asunto oli erinomaisessa kunnossa aamulla herätessäni.

        Jos henkilö viedään selviämisasemalle siksi, että humalatilan arvellaan vaarantavan hänen terveytensä, niin silloin luulisi terveydentilaa myös tarkkailtavan.

        Idioottien touhuahan tuo on alkoholin kanssa tässä maassa ihan joka suhteessa. Se alkaa jo siitä, mitä ulkomaalaiset ihmettelevät, että juodaan humalahakuisesti. Seuraava kummastus on kaiken maailman rajoitukset saannissa. Ihan sitä samaa sarjaa on sitten nuo tuollaiset selviämisasemat ja poliisit.

        Mikä siinä alkoholissa niin ihmeellistä on, että sen ympärille saadaan kehitettyä tuollainen show?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ei. Itse olen joskus nuorempana tullut kymmeniä kertoja humalassa kotiin, tosin omilla jaloillani, ja asunto oli erinomaisessa kunnossa aamulla herätessäni.

        Jos henkilö viedään selviämisasemalle siksi, että humalatilan arvellaan vaarantavan hänen terveytensä, niin silloin luulisi terveydentilaa myös tarkkailtavan.

        Idioottien touhuahan tuo on alkoholin kanssa tässä maassa ihan joka suhteessa. Se alkaa jo siitä, mitä ulkomaalaiset ihmettelevät, että juodaan humalahakuisesti. Seuraava kummastus on kaiken maailman rajoitukset saannissa. Ihan sitä samaa sarjaa on sitten nuo tuollaiset selviämisasemat ja poliisit.

        Mikä siinä alkoholissa niin ihmeellistä on, että sen ympärille saadaan kehitettyä tuollainen show?

        Niin, tuskin juoppo omaa asuntoaan ryhtyy tuhoamaan, jos hän asuu yksin, mutta jos läsnä asunnossa on toinen ihminen, joka on vielä eri sukupuolta, niin riidaksi menee helposti. Sen jälkeen poliiseilla on samaan paikkaan jo toinen keikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ei. Itse olen joskus nuorempana tullut kymmeniä kertoja humalassa kotiin, tosin omilla jaloillani, ja asunto oli erinomaisessa kunnossa aamulla herätessäni.

        Jos henkilö viedään selviämisasemalle siksi, että humalatilan arvellaan vaarantavan hänen terveytensä, niin silloin luulisi terveydentilaa myös tarkkailtavan.

        Idioottien touhuahan tuo on alkoholin kanssa tässä maassa ihan joka suhteessa. Se alkaa jo siitä, mitä ulkomaalaiset ihmettelevät, että juodaan humalahakuisesti. Seuraava kummastus on kaiken maailman rajoitukset saannissa. Ihan sitä samaa sarjaa on sitten nuo tuollaiset selviämisasemat ja poliisit.

        Mikä siinä alkoholissa niin ihmeellistä on, että sen ympärille saadaan kehitettyä tuollainen show?

        Paitsi ettei suomalsiet ole sen humalahakuisempia kuin muutkaan ja käyttävät alkoholia Euroopassa keskitasolla, muualla vaan enemmän muita huumeita. Miksi täällä kytät ei osaa toimia humalaisten kanssa, koska povat sadisteja ja psykopaatteja, jopa takakontit laittomia ihmisten kuljetukseen, edes lainsäätäjät eivät toimi lakien mukaan.


    • Anonyymi

      Korvasitko edes vaurioitunutta ruusupensasta?

    • Anonyymi

      Poliisivankilassa on turvapaikassa yleensä, vaikka kyllähän ihmisiä kuolee putkaankin aina silloin tällöin.

      • Anonyymi

        20 vuodessa on suhteessa ythä paljon kuin USA:ssa kyttien luoteihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe