Haittaako se sua kun oon lössö

Anonyymi

ja lihonut? Voitko rakastaa lössöä? Kilot laihdutan toki pois heti kun saan aikaiseksi. Kaurapuuroa söin äskenkin.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mua haittoo.

      Kun se paino on semmonen juttu jota tulloo ja männöö.

      Mutta kyllähän se tietysti saa ittensä tuntumaan aika pieneltä jos toinen onkin iso.

      Ja minä kun en tiedä muutakun omasta kehostani.

      Mä sanoisin että pullee

      Enkä tiedä tai oikeastaan uskokkaan että ennee laihdun .

      Ei pysty mänemään ajassa taaksepäin vaikka saatankin olla ajasta tai päivistä sekaisin.

      Mä saatan puhua että "viime vuonna" tai muuta epämiäräisiä aikoja .

      Joka päivä ei edes halua sitten huomista ajatellakaan.

      Vähän hauskoo on se kun jos nukkuu päivällä ja herree illalla niin vähän aikoo miettii että onko nyt uamu .

      Kellon siis näen kyllä ja ossoon olla joissakin paikoissa sovittuun aikoon mutta yleensä unohtelen jo asioita.

      Onko sulla jotenniin näin myöskin??

      Vai miten tästä jotenniin selvyyttä sais,

    • Anonyymi

      No olethan hiukan pyylevöitynyt ja ikäkin jo näkyy iholla.
      Ei se minua haittaa, sama ihminen silti lienet.

      • Anonyymi

        Voi luoja. 🤦‍♀️ Sun kaipaus on yksipuolista. Ainakin tuon kommentin jälkeen.


    • Anonyymi

      Haittaa. Lössöt on laiskoja. Ne vaan istuvat joka paikassa. Ja jos vähänkin tekevät jotain, niin kohta on taas nälkä.

      • Anonyymi

        Lopeta tollanen, Otto on elukoiden lääkäri eikä se ole sama kuin kätilö tai muu vastaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tollanen, Otto on elukoiden lääkäri eikä se ole sama kuin kätilö tai muu vastaava.

        No mutta eikös sika luokitella oton asiakas ryhmää ja onneksi on heillä iha oma navetta jossa on myös karsina


      • Anonyymi

        Teen istumatyötä, siitä ne kilot on tullutkin. Ei se ole laiskuutta, sitä kutsutaan ammatinvalinnaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eikös sika luokitella oton asiakas ryhmää ja onneksi on heillä iha oma navetta jossa on myös karsina

        Nämä aineissa olevat ei sit liity aloitukseen.


      • Anonyymi

        Eiköhän se enemmänkin oo just niin että uhreilevilla ja lihaksikkailla on isompi nälkä ja usein 😃


    • Anonyymi

      Ei haittaa :)

    • Anonyymi

      Mua ei ainakaan haittaa lössöys. On mukavan pehmoinen 👌

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe