Monet monet custom tyypit päätyneet lopuksi harrikkaan. Ekaksi pieni japsi custom ja sit vähän isompi ja sit lopuksi harikka.
Mites muun tyyliset prätkät? Onko se lopullinen millä ajetaan eläke loppuun joku iso matkapyörä vai iso matkaenduro?
prätkä johon monet lopulta päätyy
7
792
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on jo useita vuosia alla pieni japanilainen custom. Harrikkaan en koske. Alkuun olin että harrikka pitää saada. Mutta kun kaikki sanoi että harrikkaa älä osta, jopa harrikkamiehet, niin päätin että en koskaan osta sellaista. Ja sotisihan se minun amerikanvastaisuuttani vastaan. Japanilaiset tekee kestävimmät laitteet ja niissä pysyn.
- Anonyymi
Viisas päätös , itse kerran lankesin harrikkaan , puolivalmisteromujan nuo jo uutena ovat ja palasin nopeasti isoon japsicustomiin ja meinaan loput ajeluni sillä hoitaa , on kaikinpuolin parempi , no äänet saa rakentaen harriin makeammiksi myönnettäköön .
- Anonyymi
Jaa, taidan olla poikkeus säännöstä. Minulla OLI Harrikka,,ajelin kahdeksan vuotta mutta kyllästyin. Kyllä HD pyörästä käy, ei siinä, luotettava putputin sinänsä.
Nyt on matkapyörä ja custom ja mikäs sen mukavampaa, ottaa alleen sen jonka senhetkiset fiilikset vaativat - tai säätila. - Anonyymi
HD jos mikä on yliarvostetuin ja mainostetuin pyörä.
- Anonyymi
1200 koneineen matkaenduro löytyy. Mun seitsemäs pyörä ja 16 vuotta prätkillä ajanut. Tällä nyt neljä vuotta ja 22tkm. En taida koskaan vaihtaa paitsi ehkä uudempaan samanlaiseen.
Iso Enduro hyvä peli. Toimii hiekkatiellä, motarilla ja kylillä. Metsään ei voi mennä.
- Anonyymi
Päädyin satapiikkiskootteriin. Loppui turha käden nostelu, mikä on ärsyttävä tapa 70-luvulta. Edelleen on tapana tervehtiä, vaikka pyöriä tulee vastaan yhtenään. Kaikkea on tullut kokeiltua jopa vispaavaa Harrikkaa, siinä oli 80-luvun letkurunko. Jos jaksaa punnata yli 200 kg:n pyörää, niin ZRX1100 Kawasta jäi hyvät muistot. Ääni oli täydellinen Yoshimuralla ja se keulii kaasusta. Vanhana paappana ei ole sopivaa keulia. Eräs tuttu samanikäinen ajaa vieä Hayabusalla. Sanoin, että eikö tuo ole hankala, kun ei kehtaa ajaa nopeusrajoitusten mukaan. Satapiikki jaksaa kuljettaa meikäläistä riittävän kovaa ja katteet suojaavat yhtä hyvin kuin Goldwingissä.
- Anonyymi
Japsikyykkyä , pientä japsi customeja , harrikka ja viimeisin iso japsicustomi , paras on löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139