tämän kesän jälkeen ja myydäänkö koko tontti jollekin vantaalaiselle firmalle ?
Epäilen että toinen kesä ilman tansseja on viimeinen naula Pavin punakaartin tansseille.
Puretaanko Pavin lautahökkeli
15
251
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei pureta, vaikka vanha lava onkin. Pavi on pääkaupunkiseudun
ainoa tanssilava, jossa on aitoa ja perinteistä tanssilava tunnelmaa.
Ehkäpä loppukesällä päästään taas parketille valssaamaan.- Anonyymi
Ehkäpä loppukesällä päästään taas parketille valssaamaan ja humppaamaan
https://youtu.be/A4W1hSar3h8
Kurkistus 🙃
- Anonyymi
Aika seniori-ikäistä porukkaa on sekä järjestäjät että tanssijat. Eiköhän järjestäjä kohta lyö hanskat tiskiin ja tontin rahoiksi.
- Anonyymi
Kyllähän noita luuloja ja epäilyjä on helppo esittää ja on aina esitetty.
Minä EPÄILEN , että Pavi jatkaa taas tanssien pitoa kuten ennekin niin kuin on jatkanut jo kymmenien vuosien ajan.
Pavin tanssit palvelevat myös iäkkäämpiä tanssijoita sunnuntaisin ja silloin siellä on paljon väkeä tanssimassa ympäri Etelä-Suomea. - Anonyymi
Pavi on lautarakenteinen kuten useimmat lavat ovat. ( Harvoin näkee betonista valettuja tanssilavoja )
Pavi on hyvä tanssilava. Iso ja hyvä lattia. Laaja ja hyvä kahvilaosa.
Hyvät saniteettitilat.
Toivottavasti tanssit jatkuu vielä vuosia eteenpäin. - Anonyymi
Tuskin lavan omistava yhdistys on niin köyhä että lavasta luopumaan joutuisi , uskon että tanssit jatkuu jossain vaiheessa
- Anonyymi
Pavi edustaa jo vanhaa tanssikulttuuria ja ylläpitää suomalaista tanssiperinnettä.
Rakennettu v. 1965 talkoovoimin. On yksi harvoista suurista lavoista joka on säilynyt.
On edelleenkin toimiva tanssilava ja varsinainen helmi Uudenmaan tanssijoille.- Anonyymi
Pure tanko, yes yes ,,
- Anonyymi
Pavilta löytyy vielä talkoohenkeä. Ystävällinen henkilökunta parkkipaikalla,
lipunmyynnissä ja kahviossa. Moni lava saattaa lopettaa, mutta Pavi pysyy
ja tanssit jatkuu. - Anonyymi
Pavin maat on Vantaan kaupungin omistamia. Ovat siellä vuokralla. Kyllähän kommareilla varmasti rahaa riittää vuokran maksuun. Kaikki työt teetetään talkoovoimin.
Varmasti tulijoita tontille olisi muitakin.- Anonyymi
No sitten Paville kanattaa hakea suojelua.
Kulttuurihistoriallisesti merkittävä arvokas rakennus.
Silloin Pavi pysyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten Paville kanattaa hakea suojelua.
Kulttuurihistoriallisesti merkittävä arvokas rakennus.
Silloin Pavi pysyy.Eipä siinä paljoa suojelut auta kun kaupunki päättää myydä maansa. Ei se rakennus mikään suojelukohde ole. Tavan lautarakennus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä paljoa suojelut auta kun kaupunki päättää myydä maansa. Ei se rakennus mikään suojelukohde ole. Tavan lautarakennus.
Pavin vanhassa tanssilava rakennuksessa ei varmaankaan ole mitään
suojeltavaa. Pavin arvot ovatkin tanssiperinteen säilyttämisessä.
Jos Pavin tanssit loppuisivat, katoaisi pääkaupunkiseudulta viimeinenkin
oikea tanssilava. Toivotaan, ettei niin tule käymään.
- Anonyymi
Tulevan kesän tanssit ovat vielä arvoitus kaikille tanssienjärjestäjille.
Tanssitaanko Pavilla tai missään muuallakaan jää nähtäväksi.- Anonyymi
Se Pavin talkoohenkinen henkilökunta on kyllä niin sitkeää sakkia, että jos jossain yleensä tanssitaan niin se on Pavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762