Ruusut ovat kauniita

Anonyymi

Rakastan niiden väriä ja muotoa. Huomenna jos löydän niitä jostain niin aivan varmasti ostan. Ostan ne itselleni, sillä tuskin kukaan muu niiden kauneutta näkee kuin minä...🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin ostaa sinulle ruusuja rakas.

      • Anonyymi

        Ei kiitos, valitsen ja ostan ne ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos, valitsen ja ostan ne ihan itse.

        Lahjahevosen suuhun katsot, hyh miten ruma tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjahevosen suuhun katsot, hyh miten ruma tapa.

        Jos oikeasti joku toisi minulle ruusuja, niin tottakai olisi asia erikseen. Ei vaan palstalla tarjotut oikein houkuta.


    • Anonyymi

      Mä en oikein ruusuista välitä. Piikit satuttaa aina. Tykkään enemmän niittykukista.

      • Anonyymi

        Ihania ovat kaikki erilaisuudessaan ja väreissään. Piikit kuuluvat ruusuun ja antaa sille kasville upean tarinan.


    • Anonyymi

      Hmmmm. Ostavatko miehet enää kukkia?

      • Anonyymi

        Ainakin tämä mies. Useamman kasvattanut tosin siemenestä asti.🌻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tämä mies. Useamman kasvattanut tosin siemenestä asti.🌻

        Ei ne kasva siemenistä vaan juurakoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kasva siemenistä vaan juurakoista.

        Yksittäiset ruusut?
        Ruusupensaat erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kasva siemenistä vaan juurakoista.

        Riippuu kukasta hyvin paljon mikä on sopivin kasvatustapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksittäiset ruusut?
        Ruusupensaat erikseen.

        Ruusuja en ole koskaan kasvattanut alusta alkaen, niin en tiedä tarkkaa proseduuria sille. Pensasruusun on istuttanut ja se tulee ihan siemenestä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruusuja en ole koskaan kasvattanut alusta alkaen, niin en tiedä tarkkaa proseduuria sille. Pensasruusun on istuttanut ja se tulee ihan siemenestä. :)

        Puistoruususta vaan kiulukoita talteen, niistähän se lähtee. Nythän tää kurtturuusu on julistettu pannaan. En nyt tiedä tuon järkevyydestä, mitä sen tilalle nyt on noihin maisemointeihin laittaa.
        Siemenistä lisäämällä jälkeläiset vähän sitä sun tätä, siis perinnöllisesti vaihtelevia, luonnon ruusut yksikertaiskukkaiset
        Sitten nämä ruusulajikkeet,kerrannaiskukkaiset siis, joiden ominaisuuksien säilyvyys tärkeää, lisätään suvuttomasti eli kasvullisesti, siis pistokkaat, välttäminen, juurivesat
        Solukkolisäys laboratoriossa, kyse siis klooneista.
        https://youtu.be/cpxraIr36zI
        https://youtu.be/gtMUQbnT_Lo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puistoruususta vaan kiulukoita talteen, niistähän se lähtee. Nythän tää kurtturuusu on julistettu pannaan. En nyt tiedä tuon järkevyydestä, mitä sen tilalle nyt on noihin maisemointeihin laittaa.
        Siemenistä lisäämällä jälkeläiset vähän sitä sun tätä, siis perinnöllisesti vaihtelevia, luonnon ruusut yksikertaiskukkaiset
        Sitten nämä ruusulajikkeet,kerrannaiskukkaiset siis, joiden ominaisuuksien säilyvyys tärkeää, lisätään suvuttomasti eli kasvullisesti, siis pistokkaat, välttäminen, juurivesat
        Solukkolisäys laboratoriossa, kyse siis klooneista.
        https://youtu.be/cpxraIr36zI
        https://youtu.be/gtMUQbnT_Lo

        Varttaminen siis


    • Anonyymi

      Valkoisia ja punaisia kun löytäisin. Mustat olisivat aivan upea lisä. Mitä mieltä muut ovat? Pitäisikö myös vaaleanpunaisia ruusuja ostaa? :)

    • Anonyymi

      Ihana olisi saada oma puutarha. Sinne voisi kaiken värisiä asetelmia asetella ja nauttia vain niiden väreistä.

      • Anonyymi

        Minäkin pidän puutarhanhoidosta ja kasvien hoitamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pidän puutarhanhoidosta ja kasvien hoitamisesta.

        Mun pitäisi muuttaa jonnekin missä saisin sen rakennettua. Maalla olisi aivan ihanaa, siellä olisi tilaa porkkanoillekkin.


      • Anonyymi

        Ihana olisi oppia hortonomiksikin mutta nyt ei ole aikaa eikä kiinnostusta. Testaan saanko kasvatettua basilikan siemenistä syötäväksi tai kuivattaksi asti. En tiedä yhtään miten sitä pitäisi kostuttaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitäisi muuttaa jonnekin missä saisin sen rakennettua. Maalla olisi aivan ihanaa, siellä olisi tilaa porkkanoillekkin.

        Porkkanat kasvaa vaikka taloyhtiön vieljlylaatikossa keskellä kaupunkiakin. Maaseutu on mulle painajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana olisi oppia hortonomiksikin mutta nyt ei ole aikaa eikä kiinnostusta. Testaan saanko kasvatettua basilikan siemenistä syötäväksi tai kuivattaksi asti. En tiedä yhtään miten sitä pitäisi kostuttaa. :D

        Tasaista kosteutta, altakasteluruukku jos on sateelta suojassa paras. Voi myös ostaa yrttiruukun istuttaa sen, kuten persilja muutkin näin pieninä määrinä helpointa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasaista kosteutta, altakasteluruukku jos on sateelta suojassa paras. Voi myös ostaa yrttiruukun istuttaa sen, kuten persilja muutkin näin pieninä määrinä helpointa.

        Miten mitataan oikea kosteus? Ihan oon peukalo keskellä kämmentä kun heinien kasvattamisesta on kyse. Luulen, että joku kaktuskin kuivuisi tai mädäntyisi pilalle! :D


    • Anonyymi

      Mä kuvasin äsken sinivuokkoja (niitä kukkia).

      • Anonyymi

        Ai että ihana! Viime vuonna tuli itse kuvattua päivänkakkaroita. Kuvista sain sitten idean yhteen työhöni, joka sitten valmistui ja on saanut kehuja. Kiitos kauniin kukan! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että ihana! Viime vuonna tuli itse kuvattua päivänkakkaroita. Kuvista sain sitten idean yhteen työhöni, joka sitten valmistui ja on saanut kehuja. Kiitos kauniin kukan! :)

        Kiitä itseäsi kun keksit kuvata kukan, sitten keksit hyvän idean ja anasitsit kehut. Ihan itse olet ihana ja loistava. :)


    • Anonyymi

      Kukkakaupoista taitaa löytyä paitsi että juhannusruusut kukkii kohta pensaina, sinne sitten poimimaan.

    • Anonyymi

      Nyt on ihania ruusuja! On ne vain niin kauniita!🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

      • Anonyymi

        Tarkoittaako tuo nyt, että meillä on vaikeuksia, mutta uskot kaiken järjestyvän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako tuo nyt, että meillä on vaikeuksia, mutta uskot kaiken järjestyvän?

        Ei tarkoita mitään.


    • Anonyymi

      Oliko tuo sitten kosinta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe