Olit vain osa päiväkierrosta

Anonyymi

Hauska oli nähdä kuinka reagoit eri asioihin. Toisaalta se ei koskaan ollut mitään vakavaa, sillä en minä sinusta ollut vakavasti kiinnostunutkaan. Nyt on uudet reitit minulla ja uudet kierroksen kohteet. Sitähän sanotaan että "vaihtelu virkistää"! 😂😂😂😂

122

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro tunnisteita, taitaa osua minuun, mutta en ole yllättynyt

      • Anonyymi

        En todellakaan kerro varsinkin jos hän olet. Epätietoisuus ja tyly kohtelu on nimittäin häneltä opittua.🤭
        Että siinäpähän mietit, kun et ikinä mihinkään kykene, REPPANA!🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan kerro varsinkin jos hän olet. Epätietoisuus ja tyly kohtelu on nimittäin häneltä opittua.🤭
        Että siinäpähän mietit, kun et ikinä mihinkään kykene, REPPANA!🤣

        Ahaa, tämä olikin vain joku katkera ikävissään. Eipä tuo aloituksesi kovin uskottavalta vaikuttanutkaan. Yrität peittää pettymystäsi tylyydellä ja onnistut ainostaan vaikuttamaan jälkeenjääneeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, tämä olikin vain joku katkera ikävissään. Eipä tuo aloituksesi kovin uskottavalta vaikuttanutkaan. Yrität peittää pettymystäsi tylyydellä ja onnistut ainostaan vaikuttamaan jälkeenjääneeltä.

        Minä se saatan vain vaikuttaa, mutta sinä olet ja sen näki motoriikasta. Että hyvää yötä ja äläkä tukehdu oksennukseesi.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se saatan vain vaikuttaa, mutta sinä olet ja sen näki motoriikasta. Että hyvää yötä ja äläkä tukehdu oksennukseesi.🤭

        Motoriikasta? Miten sinä voit palstalla nähdä jotain motoriikkaa. En olettanut sun olevan kukaan tuttuni idiöötti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, tämä olikin vain joku katkera ikävissään. Eipä tuo aloituksesi kovin uskottavalta vaikuttanutkaan. Yrität peittää pettymystäsi tylyydellä ja onnistut ainostaan vaikuttamaan jälkeenjääneeltä.

        ja tämä oli eri tyypiltä kuin tuo "voisi osua minuun". Oletin sen olevan sulta itseltäsi vajaamieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tämä oli eri tyypiltä kuin tuo "voisi osua minuun". Oletin sen olevan sulta itseltäsi vajaamieli.

        Sinulle kans pitäs antaa vähän hyönteismyrkkyä...🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se saatan vain vaikuttaa, mutta sinä olet ja sen näki motoriikasta. Että hyvää yötä ja äläkä tukehdu oksennukseesi.🤭

        Motoriikasta.. Kiitos vaan arviosta. Sinä se olet ilkeä. Et ole nähnyt minusta kaikkea. Olen herkempi, et nähnyt yhtä tanssiani. Tulit myöhemmin. Tämä ei ole oikea ympäristö sitä näyttää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motoriikasta.. Kiitos vaan arviosta. Sinä se olet ilkeä. Et ole nähnyt minusta kaikkea. Olen herkempi, et nähnyt yhtä tanssiani. Tulit myöhemmin. Tämä ei ole oikea ympäristö sitä näyttää..

        Tanssit ripaskaa p*skat housussa ja saat turpaasi joka ilta. Tiedetään kyllä🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se saatan vain vaikuttaa, mutta sinä olet ja sen näki motoriikasta. Että hyvää yötä ja äläkä tukehdu oksennukseesi.🤭

        Vaikutat onnettomalta lesbolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat onnettomalta lesbolta.

        Mies se on eikä lesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se saatan vain vaikuttaa, mutta sinä olet ja sen näki motoriikasta. Että hyvää yötä ja äläkä tukehdu oksennukseesi.🤭

        Oletko käynyt kenties arvostelemassa taas jonkun randomnaisen motoriikkaa ja pettyneenä tilität kun et saanut mitään responssia kiskantädiltä ym?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle kans pitäs antaa vähän hyönteismyrkkyä...🤣

        Vaarallinen uhkaus!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies se on eikä lesbo.

        Ei ole kun nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kun nainen

        Mistä niin päättelet? Tässä oli eilen paljon enemmän viestejä. ne on jo poistettu suurin osa. Kyllä hän naista siinä haukkui mun mielestä.


    • Anonyymi

      Noinhan se on, että vaihtelu virkistää. Sitä vaan ihmetellyt, että miten te kaikista oksettavimmat tyypit käytätte aina noita lapsellisia emojeita. Olet oikeasti sellainen pikku oksennus.

      • Anonyymi

        Mieluummin pieni kuin tuollainen laarillinen sitä itseään.😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin pieni kuin tuollainen laarillinen sitä itseään.😇

        Mistä sinä tähän aikaan karkasit. Niuvannimestäkö? Ole nyt pikkuhin.tti jo hiljaa siellä. Helevetin lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tähän aikaan karkasit. Niuvannimestäkö? Ole nyt pikkuhin.tti jo hiljaa siellä. Helevetin lapsi.

        Taitaa olla sulle tutumpi paikka kun mulle. Olisivat vaan antaneet sen verran vahvan piikin pakaraan sulle, ettei tarvitsisi tuota sontaa lukea!😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla sulle tutumpi paikka kun mulle. Olisivat vaan antaneet sen verran vahvan piikin pakaraan sulle, ettei tarvitsisi tuota sontaa lukea!😆

        Onko sinulla kaikki hyvin?
        Sivusta kysyn.
        Tulet tänne järjestämään hirveän kohtauksen ja haukut kaikkia.
        Miten lääkitys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki hyvin?
        Sivusta kysyn.
        Tulet tänne järjestämään hirveän kohtauksen ja haukut kaikkia.
        Miten lääkitys?

        Kaikki on niin hyvin kuin voi ollakaan. Haukkua osaan ja suorastaan nautin siitä, kun nämä käärmeensikiöt tulevat ulisemaan ja kiukuttelemaan minulle.😂


    • Anonyymi

      Tiedätkö, mulle se oli vakavoo mutta sairasta.

      Mutta tiesin jo heti sinut nähtyäni, ettet ole oikeasti kiinnostunut minusta vaikka minä olin sinusta.

      Mutta että näin männään ristiin.

      Mulle ei ennee mitään uusia kierroksia tule mutta olen onnellinen sinun puolestasi, ja tätä en ainakaan tänään valehtele.

      Onnellinen siis siitä että sinulla on uusia kierroksia.

      Kun tuntuu ,että mänin jo yhden aikakauden eteenpäin tässäkin välissä.

      Oli nais"kokeilujakin".

      Silti ne eivät tuntuneet oikeilta vaikka tykkäsinkin kovasti heidän seurastaan.

      Näin ollen tuntuukin että olen tullut jo vanhuuteen, vaikka olen lähemmäs keski-ikäinen vasta.

      Mutta vaikka näyttä7sin miltä, niin nuorempiani en etsi.

      Juttujen tasolla heidän kanssa voi viihtyä mutta ei petipuuhiin.

    • Anonyymi

      Mistä tällainen kohtaus tuli? Tuo ihminen, jota noin julmasti kohtelet, mitä hän teki tuon ansaitakseen? Hän oli vaan ruma ja päätit sitten purkautua siitä tänne?

      • Anonyymi

        "Tee se heille, mitä haluat heidän itsellesi tekevän"
        Tein niinkuin hän halusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tee se heille, mitä haluat heidän itsellesi tekevän"
        Tein niinkuin hän halusi.

        Oletko varma, että se oli hän? Ettei vaan nyt sattunut virhearvio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, että se oli hän? Ettei vaan nyt sattunut virhearvio.

        Ei perustu palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tee se heille, mitä haluat heidän itsellesi tekevän"
        Tein niinkuin hän halusi.

        Ei hän halunnut. Sinä halusit että sinulle olisi tehty. Muut eivät halua samaa kanssasi.


    • Anonyymi

      Näillä sanoilla aloittaja kuvailee ihmistä, joka häneen ihastui:
      "vetelät housuissa keinuva pingviini jonka motoriikka on 10v tasolla ja elämänhallinta täysi nolla" (tuosta muuten puuttuu pilkku!)
      Onko tuon kirjoittaja oikeasti jonkun ihmisen kaivattu? Kyllä on elämänhallinta jollain todella pettänyt, jos tuohon aloittajaan on ihastunut.

      • Anonyymi

        Niinpä. Näitä lukiessa tajuaa, että ehkä niitä tunteita ei kannata näyttää millekään puolitutulle koskaan.


      • Anonyymi

        Ehkä se on kuitenkin niin, että aloittajamiehen elämänhallinta ja kenties parin olettajan siinä peesissä on mennyt raiteiltaan kun sitä toivottua responssia ei tule. Jälkimmäisen mahdollisen ryhmän syytä en tiedä, ehkä lukeminen tyhmentää osaa populaatiosta.


    • Anonyymi

      vai niin. siitäpä sitten uutta tunnetta tulille

    • Anonyymi

      Älkää muut näistä ottako itseenne, mulle ne vaan on.

      • Anonyymi

        Älä nyt hyvä ihminen jonkun tuollaisen ihmisen viesteistä välitä. Tuolla on ikää korkeintaan 20 ja pallit vasta laskeutumassa. Eihän se muuten kehu itseään älykkääksi samalla kun kirjoittaa teinipoikien tekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt hyvä ihminen jonkun tuollaisen ihmisen viesteistä välitä. Tuolla on ikää korkeintaan 20 ja pallit vasta laskeutumassa. Eihän se muuten kehu itseään älykkääksi samalla kun kirjoittaa teinipoikien tekstejä.

        Mies vastaa itselleen esiintyen alentuvana naisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vastaa itselleen esiintyen alentuvana naisena.

        Näin on ja nämä suoraan sanoen äklöt holhoajat lyö vaan vettä myllyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja nämä suoraan sanoen äklöt holhoajat lyö vaan vettä myllyyn.

        Sinä et kestä sitä, että joku mies saattaa oikeasti kirjoittaa noin ja naiset saattavat oikeasti ottaa sen itseensä? Kannattaisko mennä vaikka kattomaan pikku kakkosta, kun ei pääsi oikein kestä tunteita, negatiiviisia eikä lämpimiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et kestä sitä, että joku mies saattaa oikeasti kirjoittaa noin ja naiset saattavat oikeasti ottaa sen itseensä? Kannattaisko mennä vaikka kattomaan pikku kakkosta, kun ei pääsi oikein kestä tunteita, negatiiviisia eikä lämpimiä?

        Mjuu, minäkin olen aina tahtonut kuulla olevani ruma ja vastenmielinen, saisiko tälläisen muistutuksen aivan henkilökohtaisesti esimerkiksi sähköpostiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjuu, minäkin olen aina tahtonut kuulla olevani ruma ja vastenmielinen, saisiko tälläisen muistutuksen aivan henkilökohtaisesti esimerkiksi sähköpostiin?

        Kyse ei ole siitä mitä sinä tahdot vaan siitä mitä joku toinen ihminen kirjoittaa palstalla. Tässä tapauksessa tuo mies naiselle, ehkä mulle, ehkä jopa sulle. Ei se ole välttämättä troIIausta vaikka se ei olisi susta kivaa. Häiritsee tuo tyhjäpäitten jatkuva ininä siitä miten mies muka kirjoittaa itselleen. Ei kirjoita. Tiedän sen naisena siitä, että mulle myös väitetään niin usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä mitä sinä tahdot vaan siitä mitä joku toinen ihminen kirjoittaa palstalla. Tässä tapauksessa tuo mies naiselle, ehkä mulle, ehkä jopa sulle. Ei se ole välttämättä troIIausta vaikka se ei olisi susta kivaa. Häiritsee tuo tyhjäpäitten jatkuva ininä siitä miten mies muka kirjoittaa itselleen. Ei kirjoita. Tiedän sen naisena siitä, että mulle myös väitetään niin usein.

        Tämähän olikin mies perin vakuuttava roolisuoritus 👍👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän olikin mies perin vakuuttava roolisuoritus 👍👌

        Mitähän sinäkin sairastat? jotenkin epäilen että olet tosi vanha ja tuo aloittaja on poikasi. Perhepiirissä kiusataan ihmisiä netissä.


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen päiväkierrosta?

    • Anonyymi

      Ihan selvinpäinkö sinä ap tämän kaiken kirjoitit?

    • Anonyymi

      Onneksi ei olla nähty enää.🤓

    • Anonyymi

      Aloitus ei sitten minulta. Tää mieheltä

    • Anonyymi

      J-mieheltä aloitus

      • Anonyymi

        Jep💪🤣


      • Anonyymi

        Jatkakaa samaan malliin, hyvä tulee🤦‍♀️


      • Anonyymi

        Taitaa olla mieheltä, ei nyt esiinny naisena.


      • Anonyymi

        S naiselta on tämäkin aloitus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla mieheltä, ei nyt esiinny naisena.

        Katopas. Mieheksiluulija alkaa parantua. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katopas. Mieheksiluulija alkaa parantua. :D

        Ehkäpä sinä tarvitset sitä parannusta ja holhoavaa läsnäoloani, ettet pääsisi maalituksissasi ihan läskiksi vetämään sinäkään. Toisekseen tuo kommentoija kai sanoi, että ei esiinny tällä kertaa naisena. Voi voi hopeaa tuli tänäänkin. Ja tämä siis rakkaudella ja antaumuksella minulta, siltä toiselta ovistoppariltasi.


    • Anonyymi

      Osoitit luonteesi aika hyvin nyt näillä kirjoituksilla. Otan osaa.

    • Anonyymi

      Kierrä pupuhuhtia kauempata.

    • Anonyymi

      Pidät toisten satuttamisesta? Varo ettei lipsahda fyysiseksi suhteessa. Vai onko jo mennyt?

      • Anonyymi

        Ei eikä mene. Unohdin jo sen kenestä kirjoitin, nyt uudet tuulet puhaltaa. En vastaa enää yhtään tähän aloitukseeni.😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei eikä mene. Unohdin jo sen kenestä kirjoitin, nyt uudet tuulet puhaltaa. En vastaa enää yhtään tähän aloitukseeni.😎

        Varaa valita kenet ottas.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei eikä mene. Unohdin jo sen kenestä kirjoitin, nyt uudet tuulet puhaltaa. En vastaa enää yhtään tähän aloitukseeni.😎

        On se mennyt, verta oli ympäriinsä muutama vuosi sitten.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei eikä mene. Unohdin jo sen kenestä kirjoitin, nyt uudet tuulet puhaltaa. En vastaa enää yhtään tähän aloitukseeni.😎

        Joo, mene tinderiin, pääasia että painut täällä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mennyt, verta oli ympäriinsä muutama vuosi sitten.....

        Muista että kun esittää täällä toista ihmistä pallopää että sinusta tehdään helposti tutkintapyyntö .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että kun esittää täällä toista ihmistä pallopää että sinusta tehdään helposti tutkintapyyntö .

        Ei täällä kyllä kukaan nainen tuollaista tee, mutta tee ihmeessä sinäkin se tutkintapyyntö äläkä turhaa huulia liikuttele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaa valita kenet ottas.?

        Eikö tuommoiset kyselyt tule kakaroiden suusta? Sivusta tähän trolologiin.


    • Anonyymi

      Reittejä paljon, kierroksia lisää elämäntiellä.
      Mihinkään se ei johda, ei kait ole niin määrätty käyvän?
      Onnettoman olon kierre jatkunee, katkera mieli pysyy tiukasti mukana.
      Hups siinähän sitä, elämän päivät lyhenivät vauhdikkaasti.
      Mutta mitäs siitä, voihan sitä elää elämänsä näinkin.

    • Anonyymi

      No mikä siinä niin hauskaa oli? Kerro lisää niin sut voi joku tunnistaakin.

    • Anonyymi

      Ajoit mopolla paskarinkiä?

    • Anonyymi

      Aivan ja sinä olit osa päivänkiertoa.

    • Anonyymi

      Harmi. Olisi ollut kiva jutella. Minä ainakin arvostan sinua.

      • Anonyymi

        Ei ollut aloitus sulle!


    • Anonyymi

      Niin, minä hölmö menin rakastumaan sinuun ja nyt saan kärsiä. Hyvä että edes sinulla on hauskaa ...

      • Anonyymi

        Eikä ollut aloitus sullekkaan...


    • Anonyymi

      Miksi te tuon troIIipas kan viestejä tosissanne otatte. Jälkeen jäänyt on.

    • Anonyymi

      Ei taida olla kenelläkään hauskaa, kun asioita ei selvitetä IRL.

      • Anonyymi

        Ei ollut aloitus myöskään sinulle.


    • Anonyymi

      Kivaa olisi nähdä vaimoakin välillä.

      • Anonyymi

        Ei ollut aloitus sinulle.


    • Anonyymi

      Sinä olet oksettava ihminen. Muut ei enää näe sitä mitä kirjoitit tähän yöllä. Minä näin silloin.

      • Anonyymi

        Nukuin yöllä, joten haukut väärää puuta. Mitäpä väliä mitä kirjoittelevat, kun ei mikään koskaan oikeasti liity aloitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin yöllä, joten haukut väärää puuta. Mitäpä väliä mitä kirjoittelevat, kun ei mikään koskaan oikeasti liity aloitukseen.

        Tarkoitin kommenttini aloittajalle ja puhuin siitä yöstä kun aloitus on kirjoitettu. Tuskin hän noita unissaan laittoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin kommenttini aloittajalle ja puhuin siitä yöstä kun aloitus on kirjoitettu. Tuskin hän noita unissaan laittoi.

        Ahaa.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe