https://www.rainews.it/dl/rainews/articoli/superlega-cee120fe-ba9a-4081-819b-fe5dc2877008.html?refresh_ce
Juventus, Milan, Inter, Englannista ManchesterCity, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Espanjasta Barcelon, Real Madrid, Athelico Madrid, saksalaisseurojen aikeita odotellaan samoin kuin ranskalaisten,
suunitelmana on 15 pysyvää ja 5 vaihtuvaa joukkuetta
Fifa on vastustanut, mutta neuvottelee, UEFA aivan kärmeissään, yhdesssä FICG, LEga Serie A:n, Ligan, Premium Leguen ja Espanjan ja Englannin Liitojen kanssa, miettii rajoituksia yms raha näillä vain kiinnostaa, ja
Pelit Superliiga sijoittaisi arkipäiville,
Sanonpa vain olisipa mielenkiitoinen sarja, ja urheiluoikeuksille kunnon esimerkki, jotta kansainväliset keskuliitot saataisiin kohtuuksiin..
Vai mitä?
Superliiga Euroopaan
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.rtve.es/deportes/20210419/superliga-united-city-tottenahm-arsenal-chelsea-real-madrid/2086441.shtml
Espanjassa kirjoitetaan, jotta Superliiga on neuvottelevalla asenteella, mutta FIFA tuomitsee, UEFA kiehuu kertoen rangaistuksien suunnittelusta,
Superliigan aikoo aloittaa jo tulevana syksynä. - Anonyymi
UEFA:n lukuisat kallispalkkaiset virkailijat palkäävät hillotolppiensa puolesta.
- Anonyymi
Ei sitä tarvita sitä superliigaa sillä jokainenhan ymmärtää että joku ManU vs. Fulham on ihan yhtä jännittävä ja vaikeasti lopputuloksen suhteen ennakoitavissa kuin mitä olisi ottelu Man.U. vs Real Madrid
Tai entäpä ottelu Juventus vs Man.C. ei niin yhtään sen jännittävämpi tai lopputulokseltaan vaikea arvata kuin mitä on ottelu West Bromwich vs. Man.C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433739Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102694En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152663IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392013Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581728Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253