Niin, että onkos teillä kokemuksia intiaaninsulista? Itse olen niitä ekaan akvaani hankkimassa. (98l)
kokemuksia?
3
384
Vastaukset
- Patu
Menikin kyssä jo otsikko riville, eisemitn.
- tiuku_
No mulla ei sitä akvaa vielä ole, mutta näin aluksi hyvä miettiä kalakantaa. pH varmaan pysyy siinä 7.0 ja lämpötila n. 25-26c. yms...
- ....inkkareista
tiuku_ kirjoitti:
No mulla ei sitä akvaa vielä ole, mutta näin aluksi hyvä miettiä kalakantaa. pH varmaan pysyy siinä 7.0 ja lämpötila n. 25-26c. yms...
Omat kokemukseni intiaaninsulista:
Meillä on yhdessä altaassa (325 l) n.30 intiaaninsulan parvi, ovat todella kilttejä ja vikkeliä epeleitä ja hohtavat kauniin hopeaisesti uiskennellessaan...
Intiaaninsulka on helppo akvaariohoidokki eikä ole kovin kranttu vesiarvojen suhteen, kunhan on lievästi hapan ja pehmeä vesi saat inkkarit viihtymään ja kutemaankin. :)
Ainakaan meidän kalat eivät osoita kovin suurta parvikäyttäytymistä, vaan haahuilevat pienissä ryhmissä ympäri akvaariota, eli jos haluaa todella yhtenäisen parven niin inkkari ei ole välttämättä paras vaihtoehto.
Meidän kaloille maistuu parhaiten tavalliset hiutaleruoat ja erilaiset todella pieneksi murskaksi jauhetut kasvikset, surviaisista tms. ötököistä eivät meillä erikoisemmin välitä...
Minusta tuohon sinun akvaasi sopisi vallan mainiosti näitä vekkuleita otuksia vaikka noin 10 päätä, mutta varo: kohta tulee pakkomielle hankkia isompi allas (en kyllä tiedä monta allasta sinulla jo nyt on) isommalle parvelle, ja sitten taas isompi allas vielä isomalle parvelle(niin siinä lähes aina käy, ainakin meillä)... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242232Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 117984
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12690- 10680