Miten voin saada glow up

Anonyymi

Elikkä siis oon ruma. Niinku oikeesti. Oon kohta 15v ja näytän 10vuotiaalta. En tykkää yhtään miltä näytän enkä usko että kukaan muukaan. Kaikilla mun kavereilla on ollu poika tai tyttöystävä ja mulla ei ja haluaisin. Oon se hiljane outo tyyppi koulussa ja mulla on kaikkii mielenterveys ongelmia ja sosiaalisten taitojen vaikeuksia. Oon kattonu kaikki maholliset you tube videot kuinka saada glow up mutta musta vaan tuntuu että se ei oo mahdollista ja mulla ei oo tarpeeks rahaa uusiin vaatteisiin tai mihkään semmosiin. Tarviin apua saamaa glow up ja uusia kavereita mahdollisesti poikaystävän.

18

11322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ihtel iha sama, tosin ei oo mielenterveys ongelmia (viellä) mutta alkoholi ongelma löytyy.. enkä kyl myöskään toivo mitää suhteita ennenku on kämppä alla ja töissä mennee hyvin. onha se sinäänsä itellekki "noloo" ku kavereil on ollu suhteita (tai on kokoajan), mutta evvk siinä se viina tullee kuvioon

    • Anonyymi

      Ekana ala käyttää kaikenlaisii ihonhoito rasvoja päivittäin #skincare sitte kevyttä meikkii melkeenpä päivittäin (koklasin ite ja toimi) jos tunnet jonkun tosi tyylitajuisen niin pyydä häntä ihmeessä shoppailemaan sulle uusi vaatteita niin saadan se kuntoon :) sosiaalistumiseen: ekana hanki itsevarmuutta vähitellen (siinä sitte kestää jonkin ainaa vink) sen jälkeen hanki kavereita. Onnea sulle! :)

    • Anonyymi

      Moi! Mäki haluisin glow up täytän kans seuraavaks 15 ja poikaystävä ja uudet kaverit ei ois huono juttu... 😌

      • Anonyymi

        Same


    • Anonyymi

      itsevarmuudesta lähtee kaikki!! koita kattoo jotain nättei tyyppei vaikka tiktokista tai igeestä ja sit ota inspii niitten vaatteista ja hiuksista.
      kirpparilta saa tyylikkäitä vaatteita halvalla!

    • Anonyymi

      Ole onnellinen.
      10-20 vuoden päästä sinua todennäköisesti ihaillaan ja halutaan nuorekkuutesi tähden.

    • Anonyymi

      Osta uusia vaatteita, uudet kengät vaikka tennarit mutta jotkut siistit, meikkaa sen varran mikä itsestä tuntuu mukavalta, sisusta ehkä sun huonettakin vähän, värjää hiukset jos haluat, joo muuta en tähän hätään keksi toivottavasti jotain auttoi

    • Anonyymi

      Itekki oon omasta mielestä aika ruma ja näytän ihan hirveen nuorelta koska olen niin lyhyt minulla ei ole varaa hienoin vaatteisiin ja elektroniikka laitteisiin minulla on tyttöystävä mutta välillä mietin Miks hän Edes rakastaa minua tarvitsisin glow up vinkkejä

    • Anonyymi

      Juo sitruunavettä ja käytä kevyttä meikkiä. Voit myös vaihtaa huoneesi järjestystä ja luopua vanhoista tavaroista. Voit kokeilla kevyttä meikkiä ja eri meikki tuotteita. Ja jos on lähellä joku kirppis niin sieltä voisi löytyä kivoja vaatteita ja voit myös tilata niitä netistä alennuksilla. :))

    • Anonyymi

      mulla on vähän sama ongelma kun oon niin
      lyhyt mutta muista se lähtee sun sisäpuoleta ei
      ulkouolelta. kun oot tarpeeski kypsä ihmiset
      tajuaa.rakasta itseäs.
      hanki vaikka netistä kavereita niin voit miettiä
      hetken mitä vastaat. Voit myös kerätä rahaa
      keräämällä pulloja, myymällä vanhoja tavaroita,
      jos asut vielä kotona voit pyytää vanhemmilta rahaa ja ansaita se
      eli ota lisää kotitöitä ( jos sulle maksetaan siitä) poikaystävään ei oikein vinkkejä oo paitsi oo ihan oma itsesi niin kyllä joku sut löytää tai sä löydät sen. oo avoin mahdollisuuksille. mielenterveyden kanssa nämä voi olla vaikeaa tiedän sen hyvin mutta muista että et ole yksin. voit vaikka mennä puhumaan apuu.chat tai sekasin chat. sieltä saat apua. <3

    • Anonyymi

      Samaistun tosi paljon ja ite kans kohta 15w. Mutta älä puhu noin itsestäsi. OIKEESTI. Ulkonäkö ei oo se tärkein eikö kukaan kauneudella oikeita kavereita saa. Etkö varmasti ole niin ruma mitä itse ajattelet, kun muut ei edes huomaa jotain juttua sinussa mistä ajattelet olevasi ruma. Samaistun vahvasti varsinki tohon juttuun sosiaalisista tilanteista mut kai meidän introverttienki täytyy siihen opetella 🤷🏻‍♂️Kai parhaat vinkkinä on vaa et vaa oot rento ja parhaat puolet itsestäs ja jos ulkonäköön jotai nii uudet vaatteet tai tyylit voi tehä hyvän vaikutuksen voithan vaikka halutessasi testaa jotai uutta hiustyyli tai testaa jotai meikki tyylii✨

    • Anonyymi

      Jos oikeesti aattelettw noin negatiivisesti itestänne ehkä kanttii tsekkaa jos haluu jutella vaik täällä https://sekasin247.fi/

    • Anonyymi

      siis mulla on sm homma. mä en käytä meikkii enkä halukkaa. ei rahaa uusin vaatteisiin, outo, 13.v, paska sosiaalisoitumisessa, rakastan musaa 90luvun, en oo ollu suhteessa, asun maatilalla jossa on lehmiä ja rakastan niitä, en tykkää puhuu tuntemattomille taikka en edes osaa, hiuksen aina ponnarilla, molemmat mummon kuollu, masennuksen partaalla, ei rahaa ihon hoito tuotteisiin. AUTTAKAA MUA SAAMAAN GLOW UP PLS ai nii joo eikä mul oo tik tokkii

    • Anonyymi

      Ensinnäkin IG, TikTok ja muut ovat täyttä syöpää. Yksikään noilla alustoilla olevasta materiaalista ei ole "aitoa". Ainakin suurinta osaa on jälkikäsitelty ja kuvista on korjattu "virheitä". Mikäli katsoo kuvia hiemankaan tarkemmin, niin huomaa ihmisten ihon epätavallisen sävyn/virheettömyyden, se on sitä kuuluisaa Photoshoppausta.

    • Anonyymi

      Tiiän että on huonoja mut näitä ite käytän: Kannattaa juoda vähintään 1l päivässä, Tee hunajasta ja sokerista huulten kuorinta juttu ja puhdista naama aina joka päivä :) en tiiä hirveen hyviä joten joo ja oon muutenkin vhä nuorempi ku sä😭

    • Anonyymi

      No siis Kerron kuinka ite oon saanut vähän glow up(:♥️ oon 13 ja täytän kohta 14v
      Ensinnäkin ladatkaa Pinterest!! Sieltä saa hyvin vaate vinkkejä ja tyyli vinkkejä vaatteita voi ostaa myös kirpputoreilt ite rakastan 😍tai kysyä onko jollain tutuilla vanhoja vaatteita
      Kannattaa ostaa ihonhoito tuotteita ei kannata ostaa vaan netin perusteella mitä muut käyttää vaan katsoa itselle sopivia tuotteita rasvaa ihoa ja käy päivittäin suihkussa (: voit ostaa meikkiä oman maun mukaan kannattaa käyttää kasvinaamioita sit vaikka et pysty hyvös kunnos nii lenkkeillä tai veytellä päivittäin juo riittävästi vettä ja sitruuna vettä! Kavereita voi saada esim netistä nii jos uskaltaa puhua sillain(; itekki Introvertti nii vähä vaikeaa mut rohkeesti vaan! Mielen terveys asioista esim apuu.chat nii juttelee! Kannattaa myös kuunnella omaa kehoa ja mikä tuntuu ittelle oikeelta!!♥️onnee tulevaisuuteen<3

    • Anonyymi

      Mulla on sulle pari kikkaa joita käytän

      juo vettä jossa on sitruuna se puhdistaa elimistöä ja muutenkin raikastaa

      Huulien kuorinta• laita yks ruokalusikallinen sokeria ja purista sekaan sitruunaa sekota ne yhteen ja hiero huulille

      Kasvojen raikastus/puhdistus• hiero kasvoihisi sitruuna se auttaa

      tee pussi• laita tee pussi kuumaan veteen ja siitä suoraan pakastimeen annan sen jäähtyä ja laita sen jälkeen silmille se auttaa muunmuassa silmäpusseihin

      kylmät lusikat• laita muutama lusikka pakastimeen kun ne ovat kymiä pidä niitä silmillä

      toivottavasti nämä kikat auttoivat❣️

      • Anonyymi

        ja vielä tohon ylenpään kommenttiin että hos sulla on vaaleat hiukset kannattaa laittaa sitruuna hiuksiin anna niiden olla auringonvalossa ne vaalentavat hiuksia(:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe