cheerleading/spagaadi

cheerleader

liityin just cheerleading ryhmään. Tiiän ettei spagaadia tarvii osata, mutta miten sitä kannattais harjotella?

20

2607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ballerinako?

sun kannattaa venytellä tosi usein...melkei joka päivä..jos oot luontaisesti notkea niin spagaati tulee aika nopeesti mut jos et ni se vie vähän enemmän aikaa.. :)
      kannattaa venytellä hyvin etureidet ja lonkakoukistajat ja myös takareidet.. ja sit tehä iha vaa sellasta et istuu vaik minuutin sagaatissa... siinä kohassa mihin pääsee siis

• ex cheerleader

kyllä vain... takareisiä ja lonkkia etenkin täytyy venytellä.. muuten hommasta ei tule mitään.. itse en saa mielä mutta 4-6 senttii pitäis viel saada alas venytettyy nii sit se onnistuis.. mut stemppii.. toivottavast opit sen !!

• Miilllaa
        ex cheerleader kirjoitti:

kyllä vain... takareisiä ja lonkkia etenkin täytyy venytellä.. muuten hommasta ei tule mitään.. itse en saa mielä mutta 4-6 senttii pitäis viel saada alas venytettyy nii sit se onnistuis.. mut stemppii.. toivottavast opit sen !!

Mistä löytää kaikki Helsingin cheerleading joukkueet? (Olen löytänyt: HAC, Funky Team , Golden Spirit) Löytyykö jostain muita.???

• papupapu
        Miilllaa kirjoitti:

Mistä löytää kaikki Helsingin cheerleading joukkueet? (Olen löytänyt: HAC, Funky Team , Golden Spirit) Löytyykö jostain muita.???

HAC, GS ja FTC taitaa olla ainoot helsingin alueen cheerseurat.
        HACin sivuilta löytyy linkkejä suomen eri seurojen sivuille

• Kira96

venyttele joka päivä ni kyl sä sen pian osaat! kannattaa myös lämmitellä ennen venyttelyä.

• erakkorapu

eiks se sanota spagaatti?
      onks muuten 16 vuotiaana myöhästä alottaa?
      urheilutausta löytyy kyllä ihan pienestä asti mutta kuitenkin...

• jassu12344

Ei koskaan oo liian myöhästä alottaa Cheerleadingia et ehkä pääse kaikista parhaimpiin joukkueisiin mut kyl kuitenki aika hyviin.

• juuu!
        jassu12344 kirjoitti:

Ei koskaan oo liian myöhästä alottaa Cheerleadingia et ehkä pääse kaikista parhaimpiin joukkueisiin mut kyl kuitenki aika hyviin.

Kumpi joukkoe parempi/vaativammat jutut..? :))
        GS;n sparks vai pegasi

• cheerleader(kö)

haluaisin alottaa kans tuola PCT:n Flickersseissä.. En ole ennen lajia harrastanut mutta kiinnostunut olen ollut jo pari vuotta..Mutta ongelmana on että mitä sitten pitää osata että sellaiseen pääsee mukaan? Olen perinyt äidiltäni notkeita geenejä eikä minulle tuota vaikeuksia oppia uusia liikkeitä.Ja sitten on myös se että vähän jännittää ottavatko ne minua porukkaan mukaan,he ovat kuitenkin jo pari vuotta treenanneet yhdessä..? eipä tässä muuta,vastauksia thnx.

• vgc :n cheerleaderi

hei aina porukkaah mahtuu uusia, vaikka vastaaloittaneitaki. En ole kyseisessä seurassa, mutta silti. Koska cheerleading vaatii niin paljon yhteistyötä ryhmän kanssa, niin taatusti he ottaaa sinut avosylin vastaan -paitsi jotkut ihmiset ovat hankalia ;)- mut hei tsemppii ja kannattaa todellaki zlottaaaa :) sori noi kirjotusvirheet

• Cheer_love

Ite harrastan cheerleadingia, ja suosittelen todella :)
      Oikeestaan koskaan ei oo liian myöhästä alottaa, ja notkeuden puute ei oo vakavaa. Treeneihin mennään sitä varten et opitaan :DD
      Tsemii vaan kaikille, jotka aikoo alottaa!

p.s Oon ite Funky Teamiss, meillä ainakin on tosi hyvät alottelijat ja b-tason joukkueet ;DD

• apuaaa?!!??

mulla on ongelma :(( haluisin alottaa cheerleadingin (vai miten se kirjotetaa) mut meijän kotikaupungissa ei oo sellasta mahdollisuutta kun ei kukaan tota lajia pidä :// . ja lähin paikka missä tota lajia vois harrastaa on seki aika kaukana ja sinne ku pitäis mennä kolmesti viikossa nii huh huh! mitä teen ??!! D:::

• apuaaa?!!??

ja lisään vielä tohon äskeseen ^ olisko teijän mielestä mahdoton ajatus että perustais ite jonkun cheerleading ryhmän ja ettis sinne ohjaajan joka osais opettaa ??? onko esim. tässä keskustelus joku joka haluais ryhtyä ohjaajaks ?? nojoo, aika vaativa homma mutta oon aina unelmoinu että saisin olla cheerleader

• Pikku cheerleader

Suosittelen, rankkaa mutta tosi kivaa (=

• kyllä se siitä

Lähetä viestiä liittoon, ne on siellä sitä varten että auttaa ja etsii ohjaajia joka paikkaan. Jokaisessa isossa kaupungissa pitäisi olla cheer-ryhmä ja sellaisen alkeisjoukkueen perustaminen ei ole vaikeaa jos pyytää apua joltain isolta seuralta. Esim. palkkaa sinne jonkun ison seuran kokeneen valkun että pääsee alkuun. Tsemppiä!!!

• apuaa??!!?

^ ai siis mihin liittoon viestiä voi lähettää? asun pienellä paikkakunnalla. lähin paikka missä voi cheerleadingia harrastaa on seinäjoki ja sinne on matkaa noin 80 km.

kiitos viestistäsi =))))

• TAMARINS

meen tänä vuon Funky Teamin Tamariineihi että joo (:: jos joku o sinne menos ni pistä meilii [email protected] niinii öö sillai xd itekki muute oon tota spagaattii yrittäny jo pitkää PRKL KU EN VENY ! o;

mut kyl mä sen joskus viel saan .. maybe ? :D:D::D:D:D::D:D:

• 5 vuotta harrastanut

Harrastan kanssa enkä voi muuta kun suositella tätä ihanaa lajia.
      olen ollut kahdissa kisoissa ja syksyllä taas menossa. cheerleading on monipuolinen laji, koska siinä harjoitellaan neljää eri osa-aluetta tanssia, hyppyjä, akropatiaa ja tietenkin stuntteja, nostoissa voi myös vähän valita haluaako nostaa vai nousta, nousemiseen tarvitsee vähän notkeutta aluksi ihan vaan vaaka ja kisoissa vääntö, sorppa. stertsi...
      SUOSITTELEN

• kesäaurinko2011

"^ ai siis mihin liittoon viestiä voi lähettää? asun pienellä paikkakunnalla. lähin paikka missä voi cheerleadingia harrastaa on seinäjoki ja sinne on matkaa noin 80 km."

Siis tarkoitin Suomen Cheerleadingliittoa. ww.scl.fi.
      Sinne vaan s-postia menemään jos vielä on ongelmia ryhmän perustamisessa. Ne kyllä auttaa. [email protected]

JA

"meen tänä vuon Funky Teamin Tamariineihi että joo (:: jos joku o sinne menos ni pistä meilii [email protected] niinii öö sillai xd itekki muute oon tota spagaattii yrittäny jo pitkää PRKL KU EN VENY ! o;
      mut kyl mä sen joskus viel saan .. maybe ? :D:D::D:D:D::D:D: "

Meidän vanhin tyttö aloittaa myös tamariineissa syksyllä. Ensin on joku leiri ja sitten alkaa harjoitukset. Ei siellä tarvii heti alussa osata spagaatia ja sen saa kyllä kun käy ahkerasti harkoissa. Varmasti saatte uusia kavereita paljon kun joukkueessa aloitta yli 20 tyttöä.

• moikkaa3

Kannattaa vaikka venytellä iltaisin kun kattoo tv:tä :) itse harrastan Cheerleadingii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3789
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1812
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1125
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1095
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe