Mun on pakko nyt pitää ainakin taukoa

Anonyymi

Palstailusta ja keskityttävä täysin itseeni. Tässä on elämässäni alkamassa uusi vaihe ja minulla on heikot suunnitelmat tulevaisuuden varalle. Mietin mitä oikeasti haluan ja mitä kaikkea tulen muuttamaan oman hyvinvointini ja onnellisuuteni vuoksi.

Lupasin jäähyväiset tänne jättää, mutta olen sitäkin harkinnut että olisiko se hyvä asia. Jos se nainen olisi täällä ja minulle kirjoittelisi, niin olisin edes varma siitä. Totuus on kuitenkin ettei täällä koskaan mikään etene ja koskaan voi tietää kenen kanssa kirjoittelee. Tahdon rakentaa suhdetta kestävästi niin, että kaikki mitä sanoisin ja ajattelisin tavoittaisi varmasti oikean henkilön. Sitä ei täällä pysty tekemään.
Jätän ne todennäköisesti silti kuitenkin, koska lupaus on aina lupaus. Toisaalta en haluaisi enää yhtään kirjoitella täällä tunnemaailmastani, mutta jos se olisi sitten se viho viimeinen aloitus.

Olen oppinut viimein sen sanonnan tarkoituksen, joka menee kutakuinkin näin "Jotta voisit rakastaa ketään, niin opettele rakastamaan ensin itseäsi."

Hyvää jatkoa kaikille anonyymeille palstalla, meitä tai siis teitä on nyt yksi vähemmän.💜

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää jatkoa!

    • Anonyymi

      Onnea oikeaan elämään ja elämänmuutokseen! Minunkin rakkauteni elää samaa vaihetta kuin sinä.
      Toivon koko sydämestä, että hän löytää itsensä, tasapainon elämässäni ja onnensa. ♥️ Olisin mielelläni edelleen osa hänen onneaan. Mutta siihen ei taida tulla mahdollisuutta. Rakastan Hiljaa ja sivussa. En voi muuta, vaikka haluaisin.

      • Anonyymi

        Nyyh, en ikinä haluaisi, että rakkaani rakastaisi hiljaa ja sivussa. Se on väärin. Eikö asialle ole tehtävissä mitään?


      • Anonyymi

        Häpeä parisuhteessa oleva nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä parisuhteessa oleva nainen.

        Ei kukaan usko näihin maalituksiisi mies, ei suhteelliset tai suhteettomat


    • Anonyymi

      Älä lähde vielä. Kirjoitan sinulle Loistavani. En ole hyvä kommunikoimaan. Käy täällä.

    • Anonyymi

      Ihan miten itse koet parhaaksi.

    • Anonyymi

      Onnea ja menestystä elämään , et sinä interneeettiä tarvitse kuitenkaan kuin ei kukaan muukaan.

      • Anonyymi

        Anna yksinkertaisen kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna yksinkertaisen kirjoitella.

        Hän ei edelläänkään muutu siksi naiseksi, jota yrität runtata väkivalloin lokeroosi.


    • Anonyymi

      Tiedätkö tämä palsta voi myös auttaa pettymyksen ja pohdinnan purkautumis paikkana. Täällä voi ns. huutaa hiljaa tunteet ulos.
      Käyn samaa vaihetta ja yritän sanoittaa liveen ihmisille heippoja, koska vähän isompaa muutosta luvassa. Osa varmasti aavistaa osa ei.

      • Anonyymi

        Muutako lääkehoitoasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutako lääkehoitoasi?

        Farmaseutin puhe setälle menee nyt hukkaan


    • Anonyymi

      Kuka nainen mielessä?

    • Anonyymi

      K-naiselle?😯

      • Anonyymi

        Oletko ollut silleen miehen kanssa,kun kerroit pitäväsi myös miehiä rakastajanasi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe