Johtava argentiinalainen abortinpuolustaja kuoli aborttiin

Anonyymi

56

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta ainakin nuoren naisen kuolema on surullinen asia. En näe oikein syytä hehkuttaa asiaa.

      Jos oikein ymmärsin aiheeseen liittyvää uutisointia, kuoleman syyn tutkiminen on kesken.

      • Anonyymi

        "Minusta ainakin nuoren naisen kuolema on surullinen asia. En näe oikein syytä hehkuttaa asiaa."

        En ymmärrä miksi pidät sitä "hehkuttamisena". Pitäisikö asiasta mielestäsi vaieta? Ainakin minun mielestäni on tärkeää ottaa tällaiset tapaukset esiin varoittavina esimerkkeinä jotta ihmiset ymmärtäisivät ettei mitään turvallisia abortteja ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minusta ainakin nuoren naisen kuolema on surullinen asia. En näe oikein syytä hehkuttaa asiaa."

        En ymmärrä miksi pidät sitä "hehkuttamisena". Pitäisikö asiasta mielestäsi vaieta? Ainakin minun mielestäni on tärkeää ottaa tällaiset tapaukset esiin varoittavina esimerkkeinä jotta ihmiset ymmärtäisivät ettei mitään turvallisia abortteja ole olemassa.

        Mitään täysin turvallista lääketieteellistä operaatiota ei ole olemassa. Ei abortti mikään poikkeus ole.

        Eri juttu on se, mikä aiheutti naisen kuoleman. Se lienee sinustakin syytä selvittää?

        Oletko yhtä lailla huolissasi niistä tytöistä ja naisista, jotka kuolevat ja vammautuvat laittomien aborttien vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään täysin turvallista lääketieteellistä operaatiota ei ole olemassa. Ei abortti mikään poikkeus ole.

        Eri juttu on se, mikä aiheutti naisen kuoleman. Se lienee sinustakin syytä selvittää?

        Oletko yhtä lailla huolissasi niistä tytöistä ja naisista, jotka kuolevat ja vammautuvat laittomien aborttien vuoksi?

        "Oletko yhtä lailla huolissasi niistä tytöistä ja naisista, jotka kuolevat ja vammautuvat laittomien aborttien vuoksi?"

        Kyllä mutta laillinen abortti ei mielestäni ole oikea ratkaisu. Mielestäni yhteiskunnan pitäisi auttaa ja tukea kriisiraskauksissa olevia tyttöjä ja naisia niin että he voivat synnyttää lapsensa sen sijaan että heille asetetaan sellaisia vaatimuksia jotka saavat heidät tuntemaan että (laillinen tai laiton) abortti on heille ainoa mahdollinen ulospääsy vaikeasta tilanteesta, katso https://www.youtube.com/watch?v=3PjquN5rAi0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään täysin turvallista lääketieteellistä operaatiota ei ole olemassa. Ei abortti mikään poikkeus ole.

        Eri juttu on se, mikä aiheutti naisen kuoleman. Se lienee sinustakin syytä selvittää?

        Oletko yhtä lailla huolissasi niistä tytöistä ja naisista, jotka kuolevat ja vammautuvat laittomien aborttien vuoksi?

        "Eri juttu on se, mikä aiheutti naisen kuoleman"

        Kuinka todennäköisenä pidät, että 23-vuotias, ilmeisesti perusterve nainen olisi kuollut muutenkin juuri sattumoisin abortin aikaan esim. sydänkohtaukseen tai muuhun luonnolliseen syyhyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oletko yhtä lailla huolissasi niistä tytöistä ja naisista, jotka kuolevat ja vammautuvat laittomien aborttien vuoksi?"

        Kyllä mutta laillinen abortti ei mielestäni ole oikea ratkaisu. Mielestäni yhteiskunnan pitäisi auttaa ja tukea kriisiraskauksissa olevia tyttöjä ja naisia niin että he voivat synnyttää lapsensa sen sijaan että heille asetetaan sellaisia vaatimuksia jotka saavat heidät tuntemaan että (laillinen tai laiton) abortti on heille ainoa mahdollinen ulospääsy vaikeasta tilanteesta, katso https://www.youtube.com/watch?v=3PjquN5rAi0

        Pulma on katsos se, että varsin usein se tiukka aborttilaki korreloi tietynlaisten olojen kanssa. Maailmasta ei löytyne kovin montaa valtiota, joissa olisi sekä tiukka laki että myös hyvä asema naisilla. Jos tiedät luetella tuollaisia valtioita, varmastikin esität luettelon.

        Monissa maissa ja varsinkin niissä köyhissä maissa ei ole välttämättä ehkäisyä saatavilla. Tilanne on se, että esimerkiksi esiaviollista seksiä harrastetaan hurskaista luuloista huolimatta ihan kaikkialla. Seurauksena ei-toivottu raskaus. Se taas voi sitten olla monille tytöille maailmanloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oletko yhtä lailla huolissasi niistä tytöistä ja naisista, jotka kuolevat ja vammautuvat laittomien aborttien vuoksi?"

        Kyllä mutta laillinen abortti ei mielestäni ole oikea ratkaisu. Mielestäni yhteiskunnan pitäisi auttaa ja tukea kriisiraskauksissa olevia tyttöjä ja naisia niin että he voivat synnyttää lapsensa sen sijaan että heille asetetaan sellaisia vaatimuksia jotka saavat heidät tuntemaan että (laillinen tai laiton) abortti on heille ainoa mahdollinen ulospääsy vaikeasta tilanteesta, katso https://www.youtube.com/watch?v=3PjquN5rAi0

        Ja se, mitä joku amerikkalainen puhuu kauniisti abortin vastustamisesta, edustaa vain omaa todellisuuttaan. USA on eri asia kuin Brasilia tai jokin muu köyhä maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulma on katsos se, että varsin usein se tiukka aborttilaki korreloi tietynlaisten olojen kanssa. Maailmasta ei löytyne kovin montaa valtiota, joissa olisi sekä tiukka laki että myös hyvä asema naisilla. Jos tiedät luetella tuollaisia valtioita, varmastikin esität luettelon.

        Monissa maissa ja varsinkin niissä köyhissä maissa ei ole välttämättä ehkäisyä saatavilla. Tilanne on se, että esimerkiksi esiaviollista seksiä harrastetaan hurskaista luuloista huolimatta ihan kaikkialla. Seurauksena ei-toivottu raskaus. Se taas voi sitten olla monille tytöille maailmanloppu.

        ”Monissa maissa ja varsinkin niissä köyhissä maissa ei ole välttämättä ehkäisyä saatavilla. Tilanne on se, että esimerkiksi esiaviollista seksiä harrastetaan hurskaista luuloista huolimatta ihan kaikkialla. Seurauksena ei-toivottu raskaus. Se taas voi sitten olla monille tytöille maailmanloppu.”

        Abortin laillistamisen sijasta pitäisi tehdä jotakin näiden maiden kulttuurin muuttamiseksi kriisiraskauksissa oleville tytöille ystävällisemmäksi ja myöskin pakottaa miehet ottamaan vastuu niistä lapsista jotka he ovat panneet alulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Monissa maissa ja varsinkin niissä köyhissä maissa ei ole välttämättä ehkäisyä saatavilla. Tilanne on se, että esimerkiksi esiaviollista seksiä harrastetaan hurskaista luuloista huolimatta ihan kaikkialla. Seurauksena ei-toivottu raskaus. Se taas voi sitten olla monille tytöille maailmanloppu.”

        Abortin laillistamisen sijasta pitäisi tehdä jotakin näiden maiden kulttuurin muuttamiseksi kriisiraskauksissa oleville tytöille ystävällisemmäksi ja myöskin pakottaa miehet ottamaan vastuu niistä lapsista jotka he ovat panneet alulle.

        Pitäisiköhän sinun kenties muuttaa johonkin noista maista ja lähteä sitten siellä kulttuuria muuttamaan? Suosittelen oikein lämpimästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se, mitä joku amerikkalainen puhuu kauniisti abortin vastustamisesta, edustaa vain omaa todellisuuttaan. USA on eri asia kuin Brasilia tai jokin muu köyhä maa.

        ”Ja se, mitä joku amerikkalainen puhuu kauniisti abortin vastustamisesta, edustaa vain omaa todellisuuttaan. USA on eri asia kuin Brasilia tai jokin muu köyhä maa.”

        Kaikkien maiden pitäisi tehdä voitavansa näiden ongelmien ratkaisemiseksi sellaisella tavalla ettei kenenkään raskaana olevan tytön tai naisen tarvitse tuntea että abortti on hänen ainoa vaihtoehtonsa. Mutta jopa kehittyneissä maissa Suomi mukaan lukien esimerkiksi raskaussyrjintä työelämässä on suuri ongelma, katso https://www.pam.fi/uutiset/raskaussyrjinta-on-merkittava-ongelma-tyoelamassa.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinun kenties muuttaa johonkin noista maista ja lähteä sitten siellä kulttuuria muuttamaan? Suosittelen oikein lämpimästi.

        Ehkä edellisen kommentin (sen johon vastasin) kirjoittajan pitäisi tehdä niin koska hän otti näiden maiden tilanteen puheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä edellisen kommentin (sen johon vastasin) kirjoittajan pitäisi tehdä niin koska hän otti näiden maiden tilanteen puheeksi.

        Miksi? Sinähän se puhuit yleviä Brasilian ongelmista ja niiden korjaamisesta. Toimi äläkä vain puhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja se, mitä joku amerikkalainen puhuu kauniisti abortin vastustamisesta, edustaa vain omaa todellisuuttaan. USA on eri asia kuin Brasilia tai jokin muu köyhä maa.”

        Kaikkien maiden pitäisi tehdä voitavansa näiden ongelmien ratkaisemiseksi sellaisella tavalla ettei kenenkään raskaana olevan tytön tai naisen tarvitse tuntea että abortti on hänen ainoa vaihtoehtonsa. Mutta jopa kehittyneissä maissa Suomi mukaan lukien esimerkiksi raskaussyrjintä työelämässä on suuri ongelma, katso https://www.pam.fi/uutiset/raskaussyrjinta-on-merkittava-ongelma-tyoelamassa.html

        Ei m.urhien suosijat sellaisia ole kiinnostuneita ratkaisemaan. Niille ainoa ja paras keino on vain lasten mahdollisimman laajamittainen tappaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Sinähän se puhuit yleviä Brasilian ongelmista ja niiden korjaamisesta. Toimi äläkä vain puhu.

        Tarkoitat siis etten saa olla aborttia vastaan ellen matkusta Brasiliaan ratkaisemaan näitä ongelmia? Ja sinun mielestäsi ne pitää ratkaista tappamalla syntymättömiä lapsia? Joku muu (ehkä sinä) otti Brasilian tilanteen puheeksi ja minä vain vastasin kyseiseen kommenttiin ja koska kirjoitin että nämä ongelmat pitäisi ratkaista muulla tavalla kuin abortin avulla niin vaadit minulta tällaisia asioita. Tarkoitin itse asiassa että näiden maiden hallitusten pitäisi tehdä jotakin näiden ongelmien ratkaisemiseksi, heillä on valta tehdä niille jotain. Minä olen vain tavallinen rivikansalainen enkä istu minkään maan hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat siis etten saa olla aborttia vastaan ellen matkusta Brasiliaan ratkaisemaan näitä ongelmia? Ja sinun mielestäsi ne pitää ratkaista tappamalla syntymättömiä lapsia? Joku muu (ehkä sinä) otti Brasilian tilanteen puheeksi ja minä vain vastasin kyseiseen kommenttiin ja koska kirjoitin että nämä ongelmat pitäisi ratkaista muulla tavalla kuin abortin avulla niin vaadit minulta tällaisia asioita. Tarkoitin itse asiassa että näiden maiden hallitusten pitäisi tehdä jotakin näiden ongelmien ratkaisemiseksi, heillä on valta tehdä niille jotain. Minä olen vain tavallinen rivikansalainen enkä istu minkään maan hallituksessa.

        Koeta väkertää taas keskustelun sivuun itse ongelmasta.

        Kyse on siitä, että kireät aborttilait niin usein liittyvät tietynlaisiin maihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta väkertää taas keskustelun sivuun itse ongelmasta.

        Kyse on siitä, että kireät aborttilait niin usein liittyvät tietynlaisiin maihin.

        ”Kyse on siitä, että kireät aborttilait niin usein liittyvät tietynlaisiin maihin.”

        Näiden maiden ongelmilla ei joka tapauksessa voi puolustaa syntymättömien lasten laajamittaista tappamista Suomessa ja muissa kehittyneissä maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kyse on siitä, että kireät aborttilait niin usein liittyvät tietynlaisiin maihin.”

        Näiden maiden ongelmilla ei joka tapauksessa voi puolustaa syntymättömien lasten laajamittaista tappamista Suomessa ja muissa kehittyneissä maissa.

        Vastaa tähän yksinkertaiseen kysymykseen:

        onko abortti noissakin maissa sinusta "mukavuusabortti", jos perustelu ei ole välitön hengenvaara naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa tähän yksinkertaiseen kysymykseen:

        onko abortti noissakin maissa sinusta "mukavuusabortti", jos perustelu ei ole välitön hengenvaara naiselle?

        En ole sama keneltä kysyit, mutta tähänkin tivaukseesi on vastattu kymmeniä kertoja aiemminkin. Mukavuusabortteja on kaikki joissa ei ole kyse naisen tai lapsen kuolemanvakavasta terveyssyystä. Joko meni perille vai toistetaanko vielä montakin kertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sama keneltä kysyit, mutta tähänkin tivaukseesi on vastattu kymmeniä kertoja aiemminkin. Mukavuusabortteja on kaikki joissa ei ole kyse naisen tai lapsen kuolemanvakavasta terveyssyystä. Joko meni perille vai toistetaanko vielä montakin kertaa?

        Miksi vastasit, jos en kysynyt sinulta? Oletko varma, että kysymykseni kohde on kysymykseen kymmeniä kertoja vastannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa tähän yksinkertaiseen kysymykseen:

        onko abortti noissakin maissa sinusta "mukavuusabortti", jos perustelu ei ole välitön hengenvaara naiselle?

        Uskon että se ainakin useimmissa tapauksissa on sitä mutta ei välttämättä aina naiselle itselleen vaan usein ihmisille naisen ympäristössä (esimerkiksi sukulaisille tai miehelle joka on saattanut naisen raskaaksi mutta ei halua ottaa vastuuta lapsesta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat siis etten saa olla aborttia vastaan ellen matkusta Brasiliaan ratkaisemaan näitä ongelmia? Ja sinun mielestäsi ne pitää ratkaista tappamalla syntymättömiä lapsia? Joku muu (ehkä sinä) otti Brasilian tilanteen puheeksi ja minä vain vastasin kyseiseen kommenttiin ja koska kirjoitin että nämä ongelmat pitäisi ratkaista muulla tavalla kuin abortin avulla niin vaadit minulta tällaisia asioita. Tarkoitin itse asiassa että näiden maiden hallitusten pitäisi tehdä jotakin näiden ongelmien ratkaisemiseksi, heillä on valta tehdä niille jotain. Minä olen vain tavallinen rivikansalainen enkä istu minkään maan hallituksessa.

        Tällaisisa yhteyksissä useimmiten "tarkoituksellisesti unohdetaan", että YK/UNFPA ei edes suosittele eikä hyväksy aborttia perhesuunnittelun välineenä, vaan kouluttaa köyhien maiden viranomaisia ja aikuisia lapsiluvun kasvun ehkäisyyn monin eri tavoin. Sitä työtähän tehdään tänäänkin ja naiset ja miehet oppivat elämään ja toimimaan vastuullisesti, oppivat kunnioittamaan naisten oikeuksia omaan koskemattomuuteensa ja oppivat kunnioittamaan ihmisyksilön elämää jo sen alusta asti. Sen toiminnan seurauksena naiset ja miehet ovat oppineet kunnioittamaan toisiaan yksilöinä, joilla on myös oikeuksia, mm. oikeus omaan koskemattomuuteensa. Luonnollisesti työ tuottaa alussa hitaasti tuloksia, mutta suunta on expotentiaalinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastasit, jos en kysynyt sinulta? Oletko varma, että kysymykseni kohde on kysymykseen kymmeniä kertoja vastannut?

        Sinä et varmaankaan määrää, mihin täällä saa kukakin vastata, kaikille avoimella julkisella palstalla kun ollaan. Harmittaahan se tietysti kun niin monet kumoaa mutujasi ja ovat oikomassa valheitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minusta ainakin nuoren naisen kuolema on surullinen asia. En näe oikein syytä hehkuttaa asiaa."

        En ymmärrä miksi pidät sitä "hehkuttamisena". Pitäisikö asiasta mielestäsi vaieta? Ainakin minun mielestäni on tärkeää ottaa tällaiset tapaukset esiin varoittavina esimerkkeinä jotta ihmiset ymmärtäisivät ettei mitään turvallisia abortteja ole olemassa.

        Juu ei ole. Kuolin melkein itse aborttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ole. Kuolin melkein itse aborttiin.

        Todista väitteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista väitteesi.

        En oikein tiedä miten mä sen voi todistaa, mutta voin kertoa mitä tapahtui.

        Kun olin ottanut lääkkeet abortti olisi pitänyt käynnistyä samana päivänä.
        Ruvesin vuotamaan verta mutta muuta ei tapahtunut, ja se kesti viikon.

        Sitten yhtäkkiä rupesin vuotamaan tosi paljon verta. 15 sidettä ja 4 housua läpi muutamassa tunnissa. Menetin paljon verta.
        Sitten rupesi tulemaan tosi heikko olo ja huimas tosi paljon. Mies tuli kotiin ja totesi että lähdetään sairaalaan.
        Heti kun päästiin sinne ne pisti mut pyörätuolille ja tippa käteen. Verenpaine oli 80/50. Piti tietenkin jäädä yöksi ja lääkärit totesi että jos en olisi tullut oli voinut käydä tosi huonosti.
        Jotain oli jäänyt jumiin kohdussa mitä aiheutti vuotoa. Ne teki mulle heti kaavinnan ja sain uudet lääkkeet varmuuden vuoksi.
        Ei se ihan vaaratonta on vaikka se on erittäin harvinaista että käy niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista väitteesi.

        Nytkö et haluakaan uskoa toisten kertomiin kokemuksiin kun ne on kannaltasi epämieluisia?
        Pitisikö kirjoittajan julkaista tänne potilaskertomuksensa henkilötodistuksen kera, vai mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö et haluakaan uskoa toisten kertomiin kokemuksiin kun ne on kannaltasi epämieluisia?
        Pitisikö kirjoittajan julkaista tänne potilaskertomuksensa henkilötodistuksen kera, vai mitä tarkoitat?

        Joo en mä ihan niitä ruven täällä jakamaan 😂
        Se oli kyllä erittäin harvinainen tilanne, mutta niin voi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se, mitä joku amerikkalainen puhuu kauniisti abortin vastustamisesta, edustaa vain omaa todellisuuttaan. USA on eri asia kuin Brasilia tai jokin muu köyhä maa.

        Mitä????
        Abortti on murha taikka hyökkäys ihmis oikeuksia vastaan.
        Kukaan ei ole vastanut kysymykseen kun kysyn aborttia puolustavilta ihmisiltä seuraavaa; " Oletkos koskaan kysynyt omalta äidiltäsi miksi hän antoi sinun syntyä?" Miksi hän ei antanut sinua revittäväksi kohdusytaan?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja se, mitä joku amerikkalainen puhuu kauniisti abortin vastustamisesta, edustaa vain omaa todellisuuttaan. USA on eri asia kuin Brasilia tai jokin muu köyhä maa.”

        Kaikkien maiden pitäisi tehdä voitavansa näiden ongelmien ratkaisemiseksi sellaisella tavalla ettei kenenkään raskaana olevan tytön tai naisen tarvitse tuntea että abortti on hänen ainoa vaihtoehtonsa. Mutta jopa kehittyneissä maissa Suomi mukaan lukien esimerkiksi raskaussyrjintä työelämässä on suuri ongelma, katso https://www.pam.fi/uutiset/raskaussyrjinta-on-merkittava-ongelma-tyoelamassa.html

        Opeta- ei seksiä ilman avioliitoa. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä????
        Abortti on murha taikka hyökkäys ihmis oikeuksia vastaan.
        Kukaan ei ole vastanut kysymykseen kun kysyn aborttia puolustavilta ihmisiltä seuraavaa; " Oletkos koskaan kysynyt omalta äidiltäsi miksi hän antoi sinun syntyä?" Miksi hän ei antanut sinua revittäväksi kohdusytaan?"

        Itse asiassa olen kysynyt. Äitini aiheutti itselleen suuria ongelmia synnyttämällä minut ja mm. sairastui verenpainetautiin loppuiäkseen. Kaiken järjen mukaan abortti olisi ollut oikea vaihtoehto.

        Jos hän olisi abortin teetättänyt, en olisi ikinä kehittynyt tietoiseksi asiasta. Ei se olisi minua vaivannut. Olen elämääni kohtuullisen tyytyväinen, mutta jos olisin jäänyt syntymättä, se siitä.


    • Anonyymi

      Aborttiväki vaatii "turvallisia" mukavuusabortteja jossa turvaton lapsi surmataan ja edunsaaja käyttää lääkäreitä hyväkseen.

      Abortöörille turvallisia abortteja ei kuitenkaan ole. Väkivaltainen ja luonnoton toimitus voi tappaa myös abortöörin.

      Jos aborttikellokas olisi kuollut "laittomaan" aborttiin, olisi maailma revennyt aborttiväen ja telaketjufeministien kampanjoihin. Nyt femakot yrittävät salata nuoren naisen kuoleman.

      Nuori nainen kuoli äärifeministien ihmisvihan uhrina. Hänet oli houkuteltu pahuuden kulttiin ja harhautettu surmaamaan oma lapsensa.

      • Anonyymi

        Pahuus vei sekä äidin että lapsen.


      • Anonyymi

        Joutavaa palstakuonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutavaa palstakuonaa.

        Totta joka tapauksessa, ilmeisesti epämiellyttävä totuus sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta joka tapauksessa, ilmeisesti epämiellyttävä totuus sinulle.

        Mikä on totta? Sinun palstakuonasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on totta? Sinun palstakuonasi?

        Sairas kommentti. En viitsisi moista kirjoittaa, vaikka minulle siitä maksettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas kommentti. En viitsisi moista kirjoittaa, vaikka minulle siitä maksettaisiin.

        Niinkö? Sairaampi kuin tuo:

        "No voi "kyynel"! XD
        Ei kai kenenkään kuolemasta saisi olla vahingoniloinen, mutta melkein tekisi mieli todeta nyt että SITÄ SAA MITÄ TILAA. ;)) Joskus sentään kohtalo jakaa tismalleen ansaittuja rangaistuksia joissa maallinen oikeus lepsuilee.."

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas kommentti. En viitsisi moista kirjoittaa, vaikka minulle siitä maksettaisiin.

        On sairasta että joidenkin mielestä on ok tappaa syntymättömiä lapsia mistä syystä hyvänsä ja että nämä ihmiset yleensä näkevät syntymättömien lasten elämän suojelemisen ”pahuutena”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Sairaampi kuin tuo:

        "No voi "kyynel"! XD
        Ei kai kenenkään kuolemasta saisi olla vahingoniloinen, mutta melkein tekisi mieli todeta nyt että SITÄ SAA MITÄ TILAA. ;)) Joskus sentään kohtalo jakaa tismalleen ansaittuja rangaistuksia joissa maallinen oikeus lepsuilee.."

        ???

        Suosijafanaatikosta on siis "sairasta" olla hyvillään lasten m.urhaajille langenneista, ansaituista, oikeudenmukaisista rangaistuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosijafanaatikosta on siis "sairasta" olla hyvillään lasten m.urhaajille langenneista, ansaituista, oikeudenmukaisista rangaistuksista.

        "Suosijafanaatikosta on siis "sairasta" olla hyvillään lasten m.urhaajille langenneista, ansaituista, oikeudenmukaisista rangaistuksista."

        Kuolemako oli tässä tapauksssa se rangaistus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suosijafanaatikosta on siis "sairasta" olla hyvillään lasten m.urhaajille langenneista, ansaituista, oikeudenmukaisista rangaistuksista."

        Kuolemako oli tässä tapauksssa se rangaistus?

        Silmä silmästä, hammas hampaasta jne. Kuolema kuolemasta (eli tässä tapauksessa m.urhasta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmä silmästä, hammas hampaasta jne. Kuolema kuolemasta (eli tässä tapauksessa m.urhasta).

        Haluat siis Suomeen kuolemantuomion. Ymmärrän.

        Jos sinä aiheutat typerine juttuinesi jonkun itsemurhan, pitäisikö sinuakin rankaista samalla logiikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis Suomeen kuolemantuomion. Ymmärrän.

        Jos sinä aiheutat typerine juttuinesi jonkun itsemurhan, pitäisikö sinuakin rankaista samalla logiikalla?

        Ai, joku random nettikirjoittajako sen sitten olisi aiheuttanut, eikä ollenkaan vaikkapa omat väärät valinnat, niihin liittyvät ikävät tosiasiat ja syyllisyytraumainen paha olo?
        Pitäisikö mukavuusaborttöörien itsemurhista olla jotenkin kovinkin pahoillaan? :)


    • Anonyymi

      No voi "kyynel"! XD
      Ei kai kenenkään kuolemasta saisi olla vahingoniloinen, mutta melkein tekisi mieli todeta nyt että SITÄ SAA MITÄ TILAA. ;)) Joskus sentään kohtalo jakaa tismalleen ansaittuja rangaistuksia joissa maallinen oikeus lepsuilee..

      • Anonyymi

        On sinulla kova h.ätä poistattaa sinuun kohdistuva kritiikki. XD

        Joko kykenet vastaamaan siltä otsasuonten räjähtelyltäsi, mikä on s.airasta? Sinun palstakuonasi?


    • Anonyymi

      On varsin ikävää, kun tuollaista jopa kuolemaan johtavaa raskaudenkeskeytystä vielä nykyaikanakin halutaan puolustaa ja edistääkin. Lääketiede on kehittänyt toimivat e-pillerit, joiden riskit ovat minimaaliset ja lähes 99,999 % sopivat kaikille naisille iästä tai kansallisuudesta riippumatta.

      Palstan aborttipuolustajatrollijoukkio vouhkaa kuolettavasta abortista vaatien lisää niin sikiö- kuin äitiuhrejakin ja puolustaen tappavaa toimintatapaa vastuullisen seksikäyttäytymisen sijaan. Se antaa näistä aborttioikeusvouhkaajista selkeän mielikuvan, että vastuutonkin seksikäyttäytyminen on ihmisoikeus, kun taas ihmisen perusoikeus, oikeus elämään ei olisi ihmisen perusoikeus. Aborttien seuraamuksista halutaan vaieta ja sen sijaan hyökätään kaikilla valhepropagandan voimilla aborttiin kriittisesti suhtautuvia vastaan, Sellainen ei vaan voi olla nykymaailmasta. Se kumpuaa jostakin ihmiskunnan ammoisista kulteista, jolloin lapsiuhrit olivat normaalia elämää ja haluavat sitä käytäntöä nykyaikaankin.

      Aborttiin kriittisesti suhtautuvat korostavat ihmisten laillisia perusoikeuksia ja vastuullisuutta seksikäyttäytymisessään.

      • Anonyymi

        "Aborttiin kriittisesti suhtautuvat korostavat ihmisten laillisia perusoikeuksia ja vastuullisuutta seksikäyttäytymisessään."

        Sinä varmaankin annat esimerkkejä siitä, missä ja miten tämä tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aborttiin kriittisesti suhtautuvat korostavat ihmisten laillisia perusoikeuksia ja vastuullisuutta seksikäyttäytymisessään."

        Sinä varmaankin annat esimerkkejä siitä, missä ja miten tämä tapahtuu?

        Yksinkertainen, toimiva konsti: Seksiä vain vakiosuhteessa ja molemmat huolehtivat ehkäisystä, niin abortin tarvetta ei tule! Tai sitten selibaatti, jos ei halua vakiosuhdetta eikä ehkäisyä!

        Seksi ei ole perusoikeus, kun taas oikeus elämään hedelmöityksestä lähtien on tärkein ihmisen perusoikeus. YK ei suosita eikä tue aborttia perhesuunnittelun välineenä, vaan kunnioittaa yksilön oikeutta omaan elämään ennen ja jälkeen syntymän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen, toimiva konsti: Seksiä vain vakiosuhteessa ja molemmat huolehtivat ehkäisystä, niin abortin tarvetta ei tule! Tai sitten selibaatti, jos ei halua vakiosuhdetta eikä ehkäisyä!

        Seksi ei ole perusoikeus, kun taas oikeus elämään hedelmöityksestä lähtien on tärkein ihmisen perusoikeus. YK ei suosita eikä tue aborttia perhesuunnittelun välineenä, vaan kunnioittaa yksilön oikeutta omaan elämään ennen ja jälkeen syntymän.

        Taas pääset jauhamaan samaa mantraasi. Ongelmasi vain on se, että missään maailman kolkassa tuo visio ei toteudu. Seksuaalivietti on voimakas ihmisillä ja peittää alleen rationaalisen ajattelun varsin usein. Ihmiset eivät sen enemmän seksin kuin muidenkaan asioiden suhteen tee rationaalisia päätöksiä. Sille ei näytä mitään voivan.

        Minä alan kyllästyä taas kerran jauhamaan kanssasi samoja asioita läpi. Tällä menolla näyttää siltä, että virtuaaliseksi korvaa nuorten parissa oikean. Syntyvyys on romahtanut. Eivätköhän abortitkin siinä sivussa vähene.

        Minä jään nyt tauolle. Oikeasti. Good bye.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas pääset jauhamaan samaa mantraasi. Ongelmasi vain on se, että missään maailman kolkassa tuo visio ei toteudu. Seksuaalivietti on voimakas ihmisillä ja peittää alleen rationaalisen ajattelun varsin usein. Ihmiset eivät sen enemmän seksin kuin muidenkaan asioiden suhteen tee rationaalisia päätöksiä. Sille ei näytä mitään voivan.

        Minä alan kyllästyä taas kerran jauhamaan kanssasi samoja asioita läpi. Tällä menolla näyttää siltä, että virtuaaliseksi korvaa nuorten parissa oikean. Syntyvyys on romahtanut. Eivätköhän abortitkin siinä sivussa vähene.

        Minä jään nyt tauolle. Oikeasti. Good bye.

        Toivottavasti teatraalinen esirippusi sulkeutuisikin. Palstalle ja ihmiskunnallekin olisi parempi, että jokainen muistaisi vertauksen: parempi yksi totuuden siemen kuin miljoona torajyvää. Toruuden siemenestä voi kasvaa suuri yhteisymmärrys ja keskinäinen kunnioitus, mutta torajyvästä ei kasva kuin eripura, vihamielisyys ja elämän rujous, mitkä joillekin lienee tarkoituskin, kirjoituksistaan päätellen.
        "Mitä pitempään elän, sitä kauniimmaksi elämä tulee." - Frank Lloyd Wright


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas pääset jauhamaan samaa mantraasi. Ongelmasi vain on se, että missään maailman kolkassa tuo visio ei toteudu. Seksuaalivietti on voimakas ihmisillä ja peittää alleen rationaalisen ajattelun varsin usein. Ihmiset eivät sen enemmän seksin kuin muidenkaan asioiden suhteen tee rationaalisia päätöksiä. Sille ei näytä mitään voivan.

        Minä alan kyllästyä taas kerran jauhamaan kanssasi samoja asioita läpi. Tällä menolla näyttää siltä, että virtuaaliseksi korvaa nuorten parissa oikean. Syntyvyys on romahtanut. Eivätköhän abortitkin siinä sivussa vähene.

        Minä jään nyt tauolle. Oikeasti. Good bye.

        Senkun paneskelee ihan niin paljon kuin lystää, kunhan on valmis vahingon käydessä kantamaan vastuunsa, joka tapahtuu muutoin kuin viattomia lapsia tappamalla.

        "Eivätköhän abortitkin siinä sivussa vähene."

        Todennäköisesti räjähtää ihan päinvastaiseksi, jos feminatsit saa sairaalla M.urhaTahto-aloitteellaan hinkunsa läpi, eikä järki palaa ajoissa riittävän monen trendiliberaalipelleilyyn aivopestyn mielistelijän kalloon. Ja syntyvyyden romahdus senkun pahenee ennennäkemättömän syvään alennustilaan.

        "Minä jään nyt tauolle. Oikeasti."

        Ei oikein vakuuta enää.. :D Kun tämä vielä joskus nähtäisiinkin, Oikeasti.


    • Anonyymi

      Aborttiasuamisten tavoite on tuhota:

      1. Naiseus
      eli äitiys ja naisen luonnollinen elämä.

      2. Naiset
      eli tyttövauvat ja heidän äitinsä. Globaalisti aborteissa surmatut lpaset ovat tyttöjä.

      Äätifeminustinen anorttiväki on naisten vihollinen.

    • Anonyymi

      Minulle lääkäri kertoi että pitäis ottaa abortti kun olin 4 kk raskaana,lapsi ei eläisi 21 vuoteen asti ja ei kykenisi koskaan kävelemään jne.
      Sanoin lääkärille että otan helpomman ratkaisun ,annan lapseni syntyä ja hautaan hänet,en halua että käsissäni olisi viattoman ihmisen veret.
      Lapsi syntyi terveenä ja on elämäni ilo!

      • Anonyymi

        Hyvin toimittu!
        Lääkärit ovat usein väärässä ennusteissaan ja silloinkin jos jotain oikeasti on, ne kertovat aina pahimman mahdollisen skenaarion joka usein osoittautuu virheelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimittu!
        Lääkärit ovat usein väärässä ennusteissaan ja silloinkin jos jotain oikeasti on, ne kertovat aina pahimman mahdollisen skenaarion joka usein osoittautuu virheelliseksi.

        Ovatko? Mitä tietoa sinulla on aiheesta?


    • Anonyymi

      Sairauden hoito surkealla tasolla. Aborttejakaanbei osata tehdä. Montako synnyttäjä kuolee maassa, ihan voisko vertailla vaikka siihen???

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe