Tänään täällä Thaimaassa haaveena kohtaaminen

Anonyymi

Kohdatessasi kasvotusten Senzun mitä haluaisit tehdä.?

Minä haluaisin tarjota hänelle kahvikupposen ja kalan pakkua.

James Bond elokuvasta jäi joskus jostain kohtauksesta mieleeni jotkut vapaat radikaalit tai jotain.... ja hapokas näyte, joka Jameksen pelasti. Tuolla toisaalla joku sanoi jotain; ”Kohdattaessa rajoittaisin radikaalisti hapensaantiaan,” - mitä sitten tällä tarkoittikaan, jotain antioksidantteja varmaankin.?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joku on sanonut niin paljon, että on luokiteltu Nollaksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Numerosensei vaatii nähtäväkseen vieraiden lasten kuvia matkailupalstalla ja koettaa provosoida sen minkä vähä-älyisenä pystyy. Iljettävä pedofiiIi. Teen nettipoliisille ilmoituksen että tarkistavat hänen tietoliikenteensä. Kotikoneellaan lienee kaikenlaista laitonta materiaalia. Tässä selvisi samalla syy miksi suomivaimo laittoi numerosensein aikanaan kävelemään ja todennäköisesti vankilan kautta.
      Nyt on kastraation kautta päässyt vapauteen ja kiukuttelee kun ei aikuisen naisen putkenpätkä enää kiinnosta mutta lapset tuntuu kiinnostavan.

    • Anonyymi

      Nykyinen lerppa matkusti Thaimaaseen ja loppu onkin historiaa.
      Hän vietti Thaimaassa viikon ja harrasti seksiä useamman naisen kanssa, tämän jälkeen oli aika palata Suomeen. Myöhemmin nuoren miehen kikulia alkoi kuitenkin kutittamaan ja näppylöitäkin oli tullut näkyviin. Mies päätti lähteä lääkäriin näyttämään sukupuolielintään. Lääkäri tutki hetken ja antoi tämän jälkeen diagnoosinsa. Kyseessä oli lääkärin mukaan mongolialainen hyppykuppa.
      Suomalainen sitten kysäisi, että milläs mokoma hoidetaan kuntoon. Lääkäri katsoi miestä ja sanoi, että ainoana vaihtoehtona on peniksen amputoiminen.
      Nuorukainen säikähti ja ei tyytynyt lääkärin diagnoosiin, niinpä hän matkusti Mongoliaan paikallisen ekspertin luokse. Suomalaismies kertoi ongelmastaan ja sanoi, että suomalaislääkäri oli halunnut amputoida koko mokoman pois.
      Mongolialaislääkäri repesi nauruun ja sanoi, että sellaisia ne länsimaalaiset lääkärit ovat, aina leikkaamassa jotta saisivat enemmän rahaa.
      Suomalaisnuori huokaisi helpotuksesta ja kysyi, että miten tämän kanssa tulisi sitten toimia.

      Lääkäri vastasi:
      ”Viikon verran, kun odottelet niin se tippuu pois itsestään.”

    • Anonyymi

      Todennäköisesti tuijottaisin ihmeissäni minuutin ja sitten purskahtaisin loputtomaan nauruun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe