On kaikenlaisia kiireitä täällä Thaimaassa meillä oikeilla liike miehillä. Pitää huolehtia perheestä ja bisneksisdä. Vastuullisena henkilönä huolehdin myös vaimon veljien siskojen myymän ravintolan henkilö kunnasta, joka myytiin konsernin mukana. Olivat orpoja mutta talotin ne sitten. Kauppaan sisältyi myös kassa lippaat kolme kappaletta ja briimus retkikeitin jolla laitetaan ruokia lämmimäksi liivimiehille jos niillä on nälkä.
Kaikkein eniten minua kuitenkin kiinnostaa pattayan matkailussa Neidon tyttö polven päällä altaan ritilöiden risteyskohdassa jonka päällä hänen luurangon laiha lumppuvaimo rasvapurkin kanssa kontallaan. aha ok eikö tottele mua aha ok? Selvästi sburgu savossa.
Oikean liikemiehen emälää täällä Thaimaassa
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi chlanggi ei saa rakkailta vastakaikua?
- Anonyymi
On se sääli kun idiootti niin paljon näkee vaivaa mutta ei saa osakseen myötätuntoa muilta idiooteilta.
- Anonyymi
Minun rottaburgeribaarille tämä korona aika on ollut melkoista alalamäkeä. Asikkaita ei ole riittänyt tarpeeksi ja olen joutunut lomauttamaan luotetun kumppanini Sancho Pancan katkerin mielin. Rotta populaatio on lisääntynyt voimakkaasti täällä Pattayalla,
kun rottaburgereille ei riitä ostajia. Rottien pyydystäjätkin olen joutunut lomauttamaan katkerin mielin.
miekkamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065