On kaikenlaisia kiireitä täällä Thaimaassa meillä oikeilla liike miehillä. Pitää huolehtia perheestä ja bisneksisdä. Vastuullisena henkilönä huolehdin myös vaimon veljien siskojen myymän ravintolan henkilö kunnasta, joka myytiin konsernin mukana. Olivat orpoja mutta talotin ne sitten. Kauppaan sisältyi myös kassa lippaat kolme kappaletta ja briimus retkikeitin jolla laitetaan ruokia lämmimäksi liivimiehille jos niillä on nälkä.
Kaikkein eniten minua kuitenkin kiinnostaa pattayan matkailussa Neidon tyttö polven päällä altaan ritilöiden risteyskohdassa jonka päällä hänen luurangon laiha lumppuvaimo rasvapurkin kanssa kontallaan. aha ok eikö tottele mua aha ok? Selvästi sburgu savossa.
Oikean liikemiehen emälää täällä Thaimaassa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pattayan poika on paniikissa hapensaantia rajoittaa, tai no antaa olla... reppana mikä reppana, paniikkihäiriö on paha asia,
- Anonyymi
Miksi sinä oletko hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä oletko hullu.
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Jotenkin ymmärrän kyllä vale-lääkärin tai -poliisin mutta vale iskä menee yli ymmärryksen.
- Anonyymi
-Honkajoki Lammion kysymykseen "Oletteko mielenvikainen?"
-Herra kapteeni. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö.
- Anonyymi
Tuo oikea liikemies ei ole onnistunut eläissään muuta liikuttamaan ja kuluttamaan kuin invataksin ja apteekin oven saranoita. Kelan ja suomikaksnelosen sivuja kuormittaa myös aktiivisesti päivittäin.
- Anonyymi
Kuormittaa suomikaksnelosen sivuja....
KUORMITTAA ????
Höh, hänhän TUOTTAA sisältöä lukijoille ja RAHAA sivujen omistajille.
Katsohan ystävällisesti mikä on suomi24 Thaimaan matkailu sivuista suosituin.... aha ja ok?
Katsohan ystävällisesti mikä on suomi24 matkailu sivustoista jatkuvasti terävämpien kärkien joukossa.... noh ja mikä?
Liike mies taidot vaatii hyvää matikka päätä. Oltii kalassa ja Aimo sai kolme matikkaa. Ei ollu nuijaa veneessä ni Aimo kopsautti ne matikat hengiltä mun sipuliin.
Ope kysy tukiossa että jos äiskä tuo kaupasta kymmenen olutta ja juo heti neljä, ni montako bisukkaa jää iskälle joka tulee kuuvelta töistä sahalta? Vastasin että riippuu siitä onko sgoudet löytäneet naapurin Molo-Jorman vai onko se vaan etsintä kuulutettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101