Onko jonkulla samankaltaisia oireita mistä ootte saanut apua..
Pikkurilli ja nimetön on ollu puuduksissa ja pistelee jo kolmatta päivää.
Sairastan nivelreumaa voisko olla siitä johtuvaa?
Niska hartia seutu ei ole jumissa tällä hetkellä..
Sormien puutuminen
5
9245
Vastaukset
- teija
Joskus saattaa nukkua ihan huomaamattaan joko käden päällä tai käsi muuten sellaisessa asennossa että joku hermo jää puristuksiin ja aiheuttaa puutumista, jopa päiviä kestävää. Veljeni nukahti humalassa koko yöksi käden päälle, ja käsi alkoi toimimaan vasta parin kuukauden päästä.
Kerran kun rintarankani oli jumissa, testasi kiropraktikko sitä missä nikamavälissä lukko mahtaa olla, seuraavanlaisella testillä: Hän pyysi minua puristamaan sormienväli kerrallaan yhteen niin että hänen kaksi sormeaan olivat välissä. Vasemman käden pikkurillin ja nimettömän väli oli lähes täysin voimaton. Tästä hän teki tulkinnan että lukko on nikamassa joka erottaa kaularangan ja rintarangan toisistaan. Lukko avattiin ja puristusvoima palasi. Vaikka lihakset eivät ole jumissa, saattaa rintaranka olla. Laita kaksi tennispalloa sukkaan ja mene makaamaan niitten päälle varovasti. Saatat näin saada itse lukon aukeamaan. Pallot siis molemmin puolin rankaa, ihan viereen. - sormet
minullakin juuri nuo pikkurilli ja nimetön molemmissa käsissä. Päivällä kihelmöintiä ja ohimenevää pistelyä, mutta annas olla kun tulee yö...kohta herää ja ensin on sormet turtana. Loppuyöstä katoaa kumpikin käsi olkapäitä myöten. On tosi ikävä tunne, ja vie jonkun aikaa että saa jumpattua tunnon takas. Lääkäri epäili jopa jotain hermo??ahtaumaa käsissä, nyt on lähete vetämässä johonkin sähköiseen hermorata mittaukseen. Minulla on myös HLA-B 27 positiivinen, voisko johtua myös siitä? mee ja tiijä...
- Asia vaivaa..
mä olin siinä sähköisessä hermorata testissä mutta ei ollu siinä mitään...
- asian kokenut
karpaalitunnelisyndrooma se on. hyvin yleinen reumassa jms. taudeissa. korjaantuu itsestään joskus tarvitaan leikkaus, missä ranteen jänteiden alue puhdistetaan.
- Asia vaivaa..
Onko sun puhdistettu ranteen jänteet?kuinka nopeesti parani?Auttoiko leikkaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753