Hei!
Anteeksi kärkeä otsikko. Asun luhtitalossa, olohuoneen ja makuuhuoneen ikkunat osoittavat takapihalle. Naapuriasunnoissa asuu paljon lapsiperheitä. Oon nyt muutaman kerran viikon sisällä todistanut vähän outoa näkyä. Kaksi noin 6-7vuotiasta tyttöä leikkivät keskenään takapihalla vähän kyseenalaisesti. Monesti housut pois jaloista, tutkitaan toisen intiimialuetta, sormia, naamaa laitetaan sinne, istutaan toisen naamalla ilman housuja ym. Kyse ei ole kiusaamisesta, molemmat tytöt naureskelevat tilanteissa. Näin itse ainakin asian näen.
Itselläni ei ole lapsia, ymmärrän mielenkiinnon omaa ja toisen vartaloa kohtaan, mutta mun mielestä toi on aika yliampuvaa ja suoraan sanottuna ällöttävää. Eihän lapsi voi tietää mikä on epösopivaa jossei ole kerrottu.
Kysymys kuuluukin: kertoisitteko te näiden lasten vanhemmille heidän leikeistään? Kuulostaanko sairaalta jos menen tuollaisesta asiasta puhumaan. Naapureiden kanssa olen moikkausväleissä, ei sen enempää olla puhuttu. Vai annanko vaan olla ja pidän koko kesän vain verhot kiinni😅 tosiaan lapsista en voi kauheasti sanoa ymmärtäväni, joten te vanhemmat kertokaa mielipiteenne? Tähän asti olen ajatellut asian vain olla, mutta olen alkanut miettimään haluaisiko vanhemmat tällaisissa tilanteissa, että heille kerrottaisiin? Asiallisesti sen toki kertoisin, en mitenkään syyttävästi jne.
Lapsip*rnoa takapihalla.
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931458Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1941440Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 40965
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66925Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81912Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/7869