Hei!
Anteeksi kärkeä otsikko. Asun luhtitalossa, olohuoneen ja makuuhuoneen ikkunat osoittavat takapihalle. Naapuriasunnoissa asuu paljon lapsiperheitä. Oon nyt muutaman kerran viikon sisällä todistanut vähän outoa näkyä. Kaksi noin 6-7vuotiasta tyttöä leikkivät keskenään takapihalla vähän kyseenalaisesti. Monesti housut pois jaloista, tutkitaan toisen intiimialuetta, sormia, naamaa laitetaan sinne, istutaan toisen naamalla ilman housuja ym. Kyse ei ole kiusaamisesta, molemmat tytöt naureskelevat tilanteissa. Näin itse ainakin asian näen.
Itselläni ei ole lapsia, ymmärrän mielenkiinnon omaa ja toisen vartaloa kohtaan, mutta mun mielestä toi on aika yliampuvaa ja suoraan sanottuna ällöttävää. Eihän lapsi voi tietää mikä on epösopivaa jossei ole kerrottu.
Kysymys kuuluukin: kertoisitteko te näiden lasten vanhemmille heidän leikeistään? Kuulostaanko sairaalta jos menen tuollaisesta asiasta puhumaan. Naapureiden kanssa olen moikkausväleissä, ei sen enempää olla puhuttu. Vai annanko vaan olla ja pidän koko kesän vain verhot kiinni😅 tosiaan lapsista en voi kauheasti sanoa ymmärtäväni, joten te vanhemmat kertokaa mielipiteenne? Tähän asti olen ajatellut asian vain olla, mutta olen alkanut miettimään haluaisiko vanhemmat tällaisissa tilanteissa, että heille kerrottaisiin? Asiallisesti sen toki kertoisin, en mitenkään syyttävästi jne.
Lapsip*rnoa takapihalla.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623