Seksiä ulkona

Anonyymi

Tekeekö muillakin mieli?
Auringonpaisteeseen, pehmeälle nurmelle. Vain luonnon äänet. Ja aktin...

49

1090

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä meillä ainakin jo lauantaina ja sunnuntaina aloitettiin mökkilaiturin pöydällä. Siinä sai vaimo kyytiä luonnonhelmassa kirkkaassa auringon paisteessa lämmöstä ja panosta nauttien.

      • Anonyymi

        Mekin tehtiin mökillä, kaunis ilma oli piste i:n päälle.
        Ulkona ei ihan vielä uskalla, mutta pian sekin on mahdollista..
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekin tehtiin mökillä, kaunis ilma oli piste i:n päälle.
        Ulkona ei ihan vielä uskalla, mutta pian sekin on mahdollista..
        Ap

        Olin päällä, mies hieroi minua vasten ja otti takaa. Loput tein itse, miehen katsellessa.

        Odotan että päästään terassille, laiturille ja maahan viltin päälle, rauhassa ilman muita.


    • Anonyymi

      Nämähän on automaatti striimejä, tulevat joka kerta, kun joku kommentoi. Ilmeisesti näistä on maksettu kun ylläpito ei niitä torppaa.

      • Anonyymi

        ilmoitan botiksi, ja häviävät jossain vaiheessa kun tekee sen tarpeeksi usein.


    • Anonyymi

      Meillä maatilalla otettiin jo ekat panot ulkona pari viikkoa sitten. Hieman oli viileää mutta kyllähän se vaan virkistää sen perinteisen makuuhuoneen sijaan!

      • Anonyymi

        Saan helposti vaivoja kylmästä ja viileästä. Siksi pitää malttaa vaikka se vaikeaa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan helposti vaivoja kylmästä ja viileästä. Siksi pitää malttaa vaikka se vaikeaa onkin.

        No meillä oli vaimolle lämmin viltti alle ja riittävästi vaatetta niin hyvin pärjäsi. Tietty itse tykkään katsoa kun rinnat pomppii niin sitä täytyy odottaa kesään :)

        Itseä ei tuo kylmyys niin haittaa tai vaikuta tekemiseen onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meillä oli vaimolle lämmin viltti alle ja riittävästi vaatetta niin hyvin pärjäsi. Tietty itse tykkään katsoa kun rinnat pomppii niin sitä täytyy odottaa kesään :)

        Itseä ei tuo kylmyys niin haittaa tai vaikuta tekemiseen onneksi.

        En palele, mutta pissatauti uhkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En palele, mutta pissatauti uhkaa.

        Aa joo, toi on kieltämättä noissa riskinä naisilla.

        No onneksi kohta on tosiaan kesä ja takuulla tulee taas lämmin kesä!


    • Anonyymi

      Eilen viimeksi. Auto parkkiin rauhalliseen paikkaan. Vaimo nojasi autoon. Hame ylös ja pöksyt alas. Nuolin ensin takaa ja sit muna sisään. Vaimo kiihottuu luonnossa todella paljon

      • Anonyymi

        Wau, mahtavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, mahtavaa!

        On vaikeaa löytää autolle rauhallista paikkaa. Onneksi sentään joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikeaa löytää autolle rauhallista paikkaa. Onneksi sentään joskus.

        Vuodenollut vaki panona varattu rva 51v. Paripäivää sitten siemensin hänet rauhallisella metsä autotiellä oli siisti levike johon maahan peitto alle nauttimaan molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodenollut vaki panona varattu rva 51v. Paripäivää sitten siemensin hänet rauhallisella metsä autotiellä oli siisti levike johon maahan peitto alle nauttimaan molemmat.

        Asutaan paikassa, jossa on aina joku liikkeellä. Metsässäkin. Ja eritysesti siellä.


    • Me käytiin nauttimassa lintutornissa. Ai että😍seuraavaksi viltti mukaan ja luontoon.todella kiihottavaa..

      • Anonyymi

        Tuota voisi kokeilla, jos torni on syrjässä.
        Löysin metsästystornin/vahtimajan, mutta se oli lukittu ja riistakamera valvoi.
        Ajateltiin kyllä mennä tekemään sen kameran eteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota voisi kokeilla, jos torni on syrjässä.
        Löysin metsästystornin/vahtimajan, mutta se oli lukittu ja riistakamera valvoi.
        Ajateltiin kyllä mennä tekemään sen kameran eteen...

        Tiedän myös hiekkakuopat kesämökin lähellä, missä on joskus käytykin.
        Sinne ollaan menossa, koska nyt ei ole jokkis-kisoja yms yleisöä houkuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän myös hiekkakuopat kesämökin lähellä, missä on joskus käytykin.
        Sinne ollaan menossa, koska nyt ei ole jokkis-kisoja yms yleisöä houkuttavaa.

        Tietysti on kiva ajatus, että joku SAATTAA nähdä, kenties kiihottua, ehkä touhuta yksin tai yhdessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on kiva ajatus, että joku SAATTAA nähdä, kenties kiihottua, ehkä touhuta yksin tai yhdessä...

        Voihan joku liikuskella myös syrjemmässäkin, ainakin tätä rvaa kiihottaa ajatus. Siinä vaiheessa kun yhdyntä menossa kaikki ympäriltä katoo. En usko että vetäisin kyrvän pois lämpimästä kiimaisesta pillusta jos itse huomaisin jonkun seuraavan salaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan joku liikuskella myös syrjemmässäkin, ainakin tätä rvaa kiihottaa ajatus. Siinä vaiheessa kun yhdyntä menossa kaikki ympäriltä katoo. En usko että vetäisin kyrvän pois lämpimästä kiimaisesta pillusta jos itse huomaisin jonkun seuraavan salaa.

        Varsinkin jos tumputtaisi tai kourisi itseään..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin jos tumputtaisi tai kourisi itseään..?

        Kyllä aika kiihottavaa tumputtaa autossa missä lekkeilijöitä, moni tiedostaa asian jos vielä auton ikkunat vähän huurussa kehon lämmöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän myös hiekkakuopat kesämökin lähellä, missä on joskus käytykin.
        Sinne ollaan menossa, koska nyt ei ole jokkis-kisoja yms yleisöä houkuttavaa.

        Kesällä laitan teltan takapihalle, siellä saa unta kuumalla ilmalla ja muutakin.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aika kiihottavaa tumputtaa autossa missä lekkeilijöitä, moni tiedostaa asian jos vielä auton ikkunat vähän huurussa kehon lämmöstä

        Missä päin Suomea touhuatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea touhuatte?

        Tätä kyseistä rouvaa käyn panee Lopen maisemissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kyseistä rouvaa käyn panee Lopen maisemissa.

        No harmi, en käy ihan noin kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harmi, en käy ihan noin kaukana.

        Asun V-S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harmi, en käy ihan noin kaukana.

        Olisin voinut käydä etäältä luvalla vilkaisemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harmi, en käy ihan noin kaukana.

        Joo vähän ptkä matka..ajelin aamupäivästä autolla katselin uusia paikkoja jossa rouvaa nussisin seuraavalla kerralla. Löysinkin tie vie kesämökeille, tien vieressä polku parkissa ollessa kolme koiran ulkoiluttajaa.. parkissa polku piilossa pienen rinteen takana mut koiran vainu ilmoittaa kyllä jos yhdyntä menossa. Siisti rauhallinen paikka jonne vien rouvan seuraavaksi toivottavasti joku jää katselee miten pillu saa kyrpääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vähän ptkä matka..ajelin aamupäivästä autolla katselin uusia paikkoja jossa rouvaa nussisin seuraavalla kerralla. Löysinkin tie vie kesämökeille, tien vieressä polku parkissa ollessa kolme koiran ulkoiluttajaa.. parkissa polku piilossa pienen rinteen takana mut koiran vainu ilmoittaa kyllä jos yhdyntä menossa. Siisti rauhallinen paikka jonne vien rouvan seuraavaksi toivottavasti joku jää katselee miten pillu saa kyrpääni.

        Voisinpa nähdä. Pilluni saisi kättäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinpa nähdä. Pilluni saisi kättäni.

        Koirien ulkoiluttajat saisi pysyä etäällä, että voisimme toimia rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirien ulkoiluttajat saisi pysyä etäällä, että voisimme toimia rauhassa.

        Jos minä kuvittelen näkeväni teidät luonnossa puuhaamassa, niin kuvittele sinä minut ( vähän alle 50 v naisen) katselemassa.
        Hieroisin itseäni, ehkä työntäisin kättä vaatteiden alle, laskisin housuja alemmas ja näyttäisin itseäni.
        Jos tämä fantasia kiihottaa naistasi, saa vapaasti kertoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on kiva ajatus, että joku SAATTAA nähdä, kenties kiihottua, ehkä touhuta yksin tai yhdessä...

        Vähän kiihottaa se että joku vpi tulla paikalle mutta eipä se varmasti haittaisi siinä kiihkon keskellä..on ihana saada kunnolla munaa märkään koloon ulkona että sisällä..😍 i love it


      • Anonyymi
        Tinde-7377 kirjoitti:

        Vähän kiihottaa se että joku vpi tulla paikalle mutta eipä se varmasti haittaisi siinä kiihkon keskellä..on ihana saada kunnolla munaa märkään koloon ulkona että sisällä..😍 i love it

        Samoin.
        Kiva saada naisenkin kommentti.


      • Tinde-7377 kirjoitti:

        Vähän kiihottaa se että joku vpi tulla paikalle mutta eipä se varmasti haittaisi siinä kiihkon keskellä..on ihana saada kunnolla munaa märkään koloon ulkona että sisällä..😍 i love it

        Mun haave ja fantasia on ollut jo pitkään ulkona sekstailu. Autossa on harrastettu mut se on ahdasta jne..mutta ulkona viltun päällä niin ah. Kunpa pian olisi niin lämmin että onnistuu😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä kuvittelen näkeväni teidät luonnossa puuhaamassa, niin kuvittele sinä minut ( vähän alle 50 v naisen) katselemassa.
        Hieroisin itseäni, ehkä työntäisin kättä vaatteiden alle, laskisin housuja alemmas ja näyttäisin itseäni.
        Jos tämä fantasia kiihottaa naistasi, saa vapaasti kertoa.

        Kerroin hänelle paikasta eilen, hänkin tietää et todennäköiseti joku tulee näkee. Sovittiin yhdyntää ei keskeytetä vaikka toinen meistä huomaisi jonkun katselemassa. Rouva saa nauttia rauhassa otan mukaan silmä suojat jotka hankkinut joskus alan liikkeestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin hänelle paikasta eilen, hänkin tietää et todennäköiseti joku tulee näkee. Sovittiin yhdyntää ei keskeytetä vaikka toinen meistä huomaisi jonkun katselemassa. Rouva saa nauttia rauhassa otan mukaan silmä suojat jotka hankkinut joskus alan liikkeestä.

        Ajatus on kutkuttava.
        Kunhan katselija on tuntematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus on kutkuttava.
        Kunhan katselija on tuntematon.

        Siksi käymme Lopella ettei tuttuja liiku siellä missä yhdymme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi käymme Lopella ettei tuttuja liiku siellä missä yhdymme.

        Järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevää.

        Kerro naiselle terveisiä.
        Olen hengessä mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro naiselle terveisiä.
        Olen hengessä mukana.

        Laittelin viestiä juuri..seuraa nyt tätä sivustoa kun kerroin minne kirjoittelen. Eka kertaa kuuli tälläisestä mahdollisuudesta kirjoitella anonyymisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittelin viestiä juuri..seuraa nyt tätä sivustoa kun kerroin minne kirjoittelen. Eka kertaa kuuli tälläisestä mahdollisuudesta kirjoitella anonyymisti.

        Aika uusi olen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika uusi olen itsekin.

        Ajelen tänään mökille, jossa minua jo odotellaan. Otan mukaan uuden parilelun. Sanomme ja nautimme.
        Vaistoni sanoo, että tulossa on jotain isoa molemmille. Mies kiihotti jo minua siihen tyyliin.


    • Anonyymi

      Meillä ollaan nykyään aina väsyneitä kaiken vapaa-ajan. Ainoa asia mitä ulkona tapahtuu on koiran kanssa lenkkeily. Seksiä vain kerran viikossa. Jos löytyy intohimoista seuraa niin laitappa viestiä niin jätän vaimon ja hauvan kotiin. 😘

      • Anonyymi

        Tyytyisin katseluun, jos tilaisuus iskisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyytyisin katseluun, jos tilaisuus iskisi.

        minä kyllä katselun lisäksi voisin pannakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä kyllä katselun lisäksi voisin pannakin

        Niin minäkin, jos olisin vapaa.


    • Anonyymi

      Lenkillä metsässä tulee muijan kanssa pantua. Muija nojaa puuhun tai kiveen ja lasken housut ihan alas ettei saa niitä nopeasti ylös jos joku yllättää.kiihotutaan molemmat luonnossa naimisesta tosi paljon.

      • Anonyymi

        Meillä oli monta vuotta juhannusperinne, että mentiin luontoon.
        Sittemmin olen käynyt mökillä antamassa, jos en ole jaksanut viettää siellä enemmän aikaani.
        Ap


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe