Minulle määrättiin Zidoval geeliä 7,5mg bakteerivaginoosin hoitoon (5pvä:n kuuri).
Tänään pitäisi laittaa ensimmäinen puikko.
Olen lukenut nuo ohjeet 10 kertaan, mutta muutana kysymys olisi, jos joku tietäisi ja osaisi auttaa :).
Elikkä kun siinä kuvassa näkyy ja ohjeessa sanotaan, että pidä täytetty putkilo pystyssä ja silti selälteen helpoin laittaa, silloinhan joudun kääntämään sitä toiseen asentoon kuin pysty asentoon??
Ja ihmetyttää se, että pitääkö mun maata sängyssä pitkänki aikaa, ettei voi nousta ettei geeli valu ulos?
Onko jotain, että käyn kusella ja sitten laitan sen ja milloin sitten voi mennä seuraavan kerran vessaan?
Oon ehkä tyhmä, mutta pelottaa tuon laittaminen ja pakko kysyä.
Ihana jos joku osaisi kertoa.
Miten itse olette laittaneet sen.
Pystyssä en voi puikkoa pitää jos selälteen meen ja sitäkä työnnetään sitä mäntää niin kauan ku ei enää mene., muttei aleta runnomaan sitä??
Kiitos.
Zidoval geelin laittaminen ym.. APUA
Anonyymi
1
452
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ymmärsin oikein, niin voit seistä ja laittaa sen putkilon emättimeen ja sitten painat männästä rasvan sisääsi. Yleensä tapana on laittaa se kun menee nukkumaan, niin ei heti valu pihalle. Aamulla laita pikkareihin pikkuhousunsuoja, sillä jossain vaiheessa sitä valuu ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901