Minulle määrättiin Zidoval geeliä 7,5mg bakteerivaginoosin hoitoon (5pvä:n kuuri).
Tänään pitäisi laittaa ensimmäinen puikko.
Olen lukenut nuo ohjeet 10 kertaan, mutta muutana kysymys olisi, jos joku tietäisi ja osaisi auttaa :).
Elikkä kun siinä kuvassa näkyy ja ohjeessa sanotaan, että pidä täytetty putkilo pystyssä ja silti selälteen helpoin laittaa, silloinhan joudun kääntämään sitä toiseen asentoon kuin pysty asentoon??
Ja ihmetyttää se, että pitääkö mun maata sängyssä pitkänki aikaa, ettei voi nousta ettei geeli valu ulos?
Onko jotain, että käyn kusella ja sitten laitan sen ja milloin sitten voi mennä seuraavan kerran vessaan?
Oon ehkä tyhmä, mutta pelottaa tuon laittaminen ja pakko kysyä.
Ihana jos joku osaisi kertoa.
Miten itse olette laittaneet sen.
Pystyssä en voi puikkoa pitää jos selälteen meen ja sitäkä työnnetään sitä mäntää niin kauan ku ei enää mene., muttei aleta runnomaan sitä??
Kiitos.
Zidoval geelin laittaminen ym.. APUA
Anonyymi
1
384
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ymmärsin oikein, niin voit seistä ja laittaa sen putkilon emättimeen ja sitten painat männästä rasvan sisääsi. Yleensä tapana on laittaa se kun menee nukkumaan, niin ei heti valu pihalle. Aamulla laita pikkareihin pikkuhousunsuoja, sillä jossain vaiheessa sitä valuu ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902045- 841825
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1431360
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 102986