Peltiseinät kylppärissä

Anonyymi

Olen muuttanut vuokra-asuntoja, joka on juuri remontoitu. Kylppärissä on Peltiseinä ja ne on vaan maalattu valkoisella. Mietin, että, kun pelti levyjen välissä on raottaa, niin kuuluuko noiden seinien oikeasti olla tuollaiset vai onko remppamiehillä jäänyt työt kesken? Huomaa muuallakin asunnossa, ettei aivan ammatti-ihmisiä tainneet olla. Kysymys siis kuuluu, että pitäisikö tuossa kylppärissä olla peltien päällä olla vesi eristys ja esim laatat? Peltien välissä ei ole silikoonia tai mitään. Maalilla vaan laitettu päälle.

7

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten olet muuttanut vuokra-asuntoja.huoh.
      Ne peltikylppärit ja vessat ovat elementtejä,eli tehtaalla tehty,nostettu työmaalla paikalleen kokonaisena,eli ovat mitä ovat.

• Anonyymi

Olen muuttanut vuokra-asuntoon. Automaattinen tekstinsyöttö teki kepposet, mut kai ton ois osannut päätellä. Toivottavasti tämä selkeytti😊

• Anonyymi

Aloituksen pointti?

• Anonyymi

Antaa elämällesi tarkoituksen, kun pääset kyselemään, miksi piti kysyä tai miksi piti nostaa vanha aihe.

• Anonyymi

Oikeasti ne pellit voi helposti poistaa rälläkällä niin tulee enemmän tilaa.

• Elintason noustessa ja vaatimustason kohotessa on näiden elementtikoppien peltiseiniä remonteissa myös laatoitettu. Valitettavaa, ettei sinun kämppäsi tapauksessa näin olla tehty.

• Anonyymi

Se ei ole valitettavaa, vaan hyvä juttu. Kas kun "vuokralla" tarkoittaa useimmiten, että asumiskuluista iso osa ellei peräti kaikki katetaan verovaroista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      91
      3528
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1779
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1572
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      29
      1351
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      53
      936
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      872
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      872
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      820
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      777
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      774
    Aihe