Olen muuttanut vuokra-asuntoja, joka on juuri remontoitu. Kylppärissä on Peltiseinä ja ne on vaan maalattu valkoisella. Mietin, että, kun pelti levyjen välissä on raottaa, niin kuuluuko noiden seinien oikeasti olla tuollaiset vai onko remppamiehillä jäänyt työt kesken? Huomaa muuallakin asunnossa, ettei aivan ammatti-ihmisiä tainneet olla. Kysymys siis kuuluu, että pitäisikö tuossa kylppärissä olla peltien päällä olla vesi eristys ja esim laatat? Peltien välissä ei ole silikoonia tai mitään. Maalilla vaan laitettu päälle.
Peltiseinät kylppärissä
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olet muuttanut vuokra-asuntoja.huoh.
Ne peltikylppärit ja vessat ovat elementtejä,eli tehtaalla tehty,nostettu työmaalla paikalleen kokonaisena,eli ovat mitä ovat.- Anonyymi
Olen muuttanut vuokra-asuntoon. Automaattinen tekstinsyöttö teki kepposet, mut kai ton ois osannut päätellä. Toivottavasti tämä selkeytti😊
- Anonyymi
Aloituksen pointti?
- Anonyymi
Antaa elämällesi tarkoituksen, kun pääset kyselemään, miksi piti kysyä tai miksi piti nostaa vanha aihe.
- Anonyymi
Oikeasti ne pellit voi helposti poistaa rälläkällä niin tulee enemmän tilaa.
Elintason noustessa ja vaatimustason kohotessa on näiden elementtikoppien peltiseiniä remonteissa myös laatoitettu. Valitettavaa, ettei sinun kämppäsi tapauksessa näin olla tehty.
- Anonyymi
Se ei ole valitettavaa, vaan hyvä juttu. Kas kun "vuokralla" tarkoittaa useimmiten, että asumiskuluista iso osa ellei peräti kaikki katetaan verovaroista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943