Tiedän, että miehelläni on toinen nainen jonka kanssa hän pitää yhteyttä toisella puhelimella, mutta se on niin hyvin piilotettu, että nyt tarvitsisin apuja sen löytämiseksi. Tämä toinen puhelin saattaa olla piilotettuna joko hänen autossaan tai ulkorakennukseen, jossa hän säilyttää tavaroitaan tai onhan mahdollisuus, että se on aivan tässä vieressäni (sisällä talossa!). Pystyisikö joku näkemään missä se on ja/tai antamaan merkkejä/vihjeitä sen lähellä olevista tavaroista/esineistä.
Apua tarvitaan pettävän miehen paljastamiseen
Anonyymi
6
886
Vastaukset
- Anonyymi
Näkisin sen olevan kätkössä ulkorakennuksessa, jossain missä on paljon tavaraa, myös erilaisia nestemäisiä aineita voi löytyä tästä paikasta, tai sitten paikka jossa on vettä jossain muodossa, voi olla esim vesihana tai vastaavaa.
- Anonyymi
Kerroppa kuulumiset.miten kävi .löytyikö
- Anonyymi
Kiinnostaisi tietää, löytyikö?
Omakohtaiset kokemukseni ennustajien avusta pettämisen paljastumiseen ovat hyvät. Ilman heitä totuus ei olisi tullut ilmi. - Anonyymi
Minä olen se toinen. Autossa.
- Anonyymi
Löyty. Sattumalta etsiessäni kurkkasin venttiilikopan sisäpuolelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892