Minkälainen potkuri olis hyvä täällä hetkellä 16/15 vene on seamax 23 ja perkins 4.108
2000 rpm niin 6 solmu
3600 rmp niin 10 solmu
Jos sais 2000rpm noin 7.5 solmu niin kuinka iso potkuri ja mikä nousu
Potkurin koko
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos tuo 3600 rpm kaasu pohjassa? Ko. koneen maksimiteho 4000 rpm:ssä, joten 2000 rpm/7,5 kn taitaa olla todella reilusti ylikokoinen potkuri.
Mikä on välitys? Paljonko nyt on kierrokset 7,5 solmussa? 23-jalkaisen veneen vastus kasvaa valtavasti 6->7,5 solmua. Kulutus kasvaa myös oli potkuri mikä tahansa.
Montako lapaa ja miten suuri lapapinta-ala nykyisessä potkurissa on? - Anonyymi
Kysy liikkeestä tarjousta. Ne myös laskevat potkurin koon
- Anonyymi
lihamylly1 kirjoitti:
Mutta haluavat ensin nuo samat lähtötiedot.
No eikö ne vo siinä samalla niille sitte kertoa?
Kokenut myyjä osaa tuohon ihan suoraan valita potkurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662