Generaattori pyörii mutta lataus ei ilmeisesti toimi. Syynä voi olla pannelit jotka puskevat lähes täysiin akkuihin 29v napajännitteellä tavaraa. Järjestelmä on 24v.
Kuinka mitataan ennen säädintä 3 johdosta tuleeko virtaa. Tuuligeneraattorihan on vaihtovirtainen ja kolmella saman värisellä johdolla varustetuja.
Tämä siksi ettei heti tarvitse kaataa mastoa ja tutkia siellä olevia liitoksia.
Asiallisiin vastauksiinne kiitoksilla suhtautuen.
Tuuligeneraattorit
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Niissä kolmessa johdossa tulee kolmivaihesähköä, ja sen voi mitata tavallisella pihtiampeerimittarilla. Jokaisessa johdossa pitää näkyä sama virta. Jännitettä voi myös mitata niiden kolmen johdon väleistä, sekin on vaihtojännitettä.
Jos akkujen jännite on jo liian korkea, ei säädin ota virtaa, mutta jännite pitää kyllä näkyä aina kun mylly pyörii. - Anonyymi
Voitko irroittaa paneelien johdot? Näetkö sitten mitä viiristäsi puskee akkuihin
- Anonyymi
Älä tee itse mitään. Rikot todennäköisesti vain laitteistosi. Kutsu ammattilainen tutkimaan ongelmaa.
- Anonyymi
Asennuta tuulimyllyn ja muun systeemin väliin kolmivaiheinen energiamittari. Kun kyseessä on hengenlähtöön ja tulipaloon riittävät tehot ja jännitteet niin anna ammattilaisen tehdä asennus.
Tee-se-itse mittaukset ovat mahdollisia mutta edellyttävät varovaisuutta ja osaamista jota sähköturvallisuusasioita huonosti tuntevilla ei ole. Ehdotus aurinkopaneelien iroittamisesta kuullostaa helpoimmalta ratkaisulta.- Anonyymi
Tämä selvittämiseksi olisi hyvä tietää koko järjestelmän laitteet ja kytkennät. Mitä lataussäätimiä jne järjestelmässä on sekä generaattorin tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944