Oot ällöttävä

Anonyymi

Älä ikinä lähesty!! Naiselle

17

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ainakaan ole koittanut lähestyä ketään miestä. Haaveillut olen kyllä, mutta en lähestynyt.

• Anonyymi

Oikea kyllä tunnistaa viestin! Oksettava ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea kyllä tunnistaa viestin! Oksettava ihminen

Älä ylennä taas itseesi, en kyllä tiedä oletko mies vai nainen, mut muuntautumis kykyinen.

• Anonyymi

En tiedä kenelle tämä on, mutta en ketään lähestynytkään. Ei ole tapana sellainen toiminta.

• Anonyymi

Taas tää alotustehtailija. Tunnistaa, että sama tyyppi. Ei tässä kai muuten mitään, mutta nää menettää merkityksensä täysin.

• Anonyymi

Tästä ei kyllä tunnista! Kenelle menee?

• Anonyymi

Mut aloittajan tunnistaa.

• Anonyymi

Olet nainen ja kaikki tietää sen jo. Pettääkö miehesi tuon naisen kanssa? Sairastumiseesi on hyvä syy, mutta olet silti oksetus juttujesi kanssa. Hae hoitoa. se ei ole häpeä.

• Anonyymi

Ei ole kyllä niin varatusta, sinkusta kuin minkäänlaisesta muustakaan naisesta kyse. t se paha ihminen joka puuttuu maalituksiin

• Anonyymi

No tämä. Olisipa kiva nähdä mikä peruna siellä näitä näppäilee, ihmisraukka.

• Anonyymi

Mies se on, pukeutuu joskus naiseks.

• Anonyymi

Itekkö olet xse nainen, jonka kaa mies pettää?

• Anonyymi

Ei pelkoa amies, että lähestyisi ikinä.

• Anonyymi

Mä vien sut suoran sänkyyn, turha vastustella

• Anonyymi

:0.

• Onko joku sitten yrittänyt lähestyä? Sitä paitsi jollet kerro selkeästi tunnistettavasti kuka itse olet, tai ketä naista tarkoitat, itket turhaan täällä muiden anonyymien seassa, jossa kukaan EI VOI 100 prosenttisesti tunnistaa ketään.

Sinä olet yksi ihminen yli 5,6 miljoonasta ihmisestä Suomessa. Nainen ketä tarkoitat on yksi 5,6 miljoonasta ihmisestä Suomessa. Se on todella pieni todennäköisyys, että te kummatkin olette samassa foorumissa ja että vielä tunnistatte toisenne satojen tuhansien täysin anonyymien viestien joukosta. Joten älä väitä että oikea kyllä tunnistaa viestin.

Jos sen vielä teet, olet idiootti, joka antaa itsestään typärän vaikutelman. Ei mutta hei, sähän oot jo antanut itsestäsi sellaisen kuvan. Mitäpä muuta voi ajatella ihmisestä, joka kuvittelee olevansa maailman napa ja kaiken keskipisten. Ei jatkoon! 👎

• Anonyymi

Miks lähestyisin kun mulla on oma rakastava aviomies 🥰🥰😋 Sun mielipide ei merkitse hevon paskhaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      108
      4920
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      214
      4701
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      124
      3199
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3173
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      101
      3054
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      98
      2344
    7. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      138
      2328
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      35
      2233
    9. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      39
      2185
    10. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2168
    Aihe