Lähtisitkö kahville, jos kysyisin uudestaan vuosien jälkeen

Anonyymi

T-nainen? Tuskin lähtisit, mutta saajan sitä aina haaveilla.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähtisin kyllä. Just ask.
      T

      • Anonyymi

        En usko.


    • Anonyymi

      Minä lähtisin, mutta paikka pitää valita tarkasti. Muistaakseni hän ketä ajattelen ei ole muistaakseni kysynyt mua ikinä kahville..

      • Anonyymi

        Minä olen kysynyt kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kysynyt kauan sitten.

        Liittyikö teihin työpaikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyikö teihin työpaikka?

        Liittyi tavallaan.


    • Anonyymi

      En usko että lähtisin.

      • Anonyymi

        Lähtisin

        Tietenkin

        Ota vain yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtisin

        Tietenkin

        Ota vain yhteyttä

        Miksi mies vastaat sinulle hylyt vastanneelle näin, muuttaako se kaiken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies vastaat sinulle hylyt vastanneelle näin, muuttaako se kaiken?

        Minä en tuota vastannut, mutta ei hän minulle hylkyjä ole antanut.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti lähtisin☕

    • Anonyymi

      Mnä en juo kahvia. En tosin ole Teekään.

    • Anonyymi

      Ootko P vai S mies?

      • Anonyymi

        En kumpikaan.


    • Anonyymi

      Ai, suunnittelit varmaan, että tutkit jos löytäisit vuosien varrella jonkin passelimman ihmisen rinnallesi. Olisin siis suunnitelma b. Ei kuule käy mitkään lämmittelykierrokset.
      Elän tässä ja nyt, jos en kelpaa, etsi parempi. Onnea vaan etsintään!
      T

      • Anonyymi

        Ei sinulle kukaan nainen ole ketjuusi vastannut, ainakaan näin. Mutta niinhän fariseuksetkin tuumaa, että kun kirjoittaa vastauksensa itse niin saa mieluisia. Mieluista se vaan ei ole heille näinpäin.


      • Anonyymi

        Hän se taisi löytää passelimman vaihtoehdon tai näin puskaradio on laulanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän se taisi löytää passelimman vaihtoehdon tai näin puskaradio on laulanut.

        Hah hah näille palstan tai muiden puskaradioille sanon minä. Taidat olla yhtä porvoosta kuin tuo eka rollaajakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah näille palstan tai muiden puskaradioille sanon minä. Taidat olla yhtä porvoosta kuin tuo eka rollaajakin.

        Tekeekö se minusta trollaajan jos sanon, että olen kuullut hänen olevan varattu. Mene pois keskustelemassa idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö se minusta trollaajan jos sanon, että olen kuullut hänen olevan varattu. Mene pois keskustelemassa idiootti.

        No mutta miksi tulet jonkun teekirjaimen (yhden kestotrollailun aiheen kuten nämä jiimiehet, aamiehet, mnaiset ym) perään selvittämään, että joku random kaikista niistä miljoonista vaihtoehdoista on varattu, tämä tee liittyy tapaukseen tai tuntemiisi ihmisiin tai selvittämään mitään muutakaan kun kyseessä on nyt kumminkin vain yksi kirjain anonyymipalstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulle kukaan nainen ole ketjuusi vastannut, ainakaan näin. Mutta niinhän fariseuksetkin tuumaa, että kun kirjoittaa vastauksensa itse niin saa mieluisia. Mieluista se vaan ei ole heille näinpäin.

        Oletpa outo hyypiö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän se taisi löytää passelimman vaihtoehdon tai näin puskaradio on laulanut.

        Mikä puskaradio?😪


    • Anonyymi

      Kuka se semmoinen T-nainen oikein on? Kuka on A-nainen ja mitä muut "kirjainnaiset" on?

      • Anonyymi

        Suosittelen, että kaipausviesteissä käytetään toisen ihmisen koko etunimeä tai lempinimeä, jonka vastaanottaja tietää ja tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen, että kaipausviesteissä käytetään toisen ihmisen koko etunimeä tai lempinimeä, jonka vastaanottaja tietää ja tunnistaa.

        Täällä suositellaan lopettakaa tämä sekoilu,naurettavaa touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä suositellaan lopettakaa tämä sekoilu,naurettavaa touhua.

        Olen täysin samaa mieltä tästä. Toiset kun tykkää mieltää näitä perushuuhaakirjoituksia täällä esimerkiksi niin, että on kerrassaan niin fantastista ilmaantua jonnekin foorumeille, niin miksei sitten itse näitä lempinimiään ja nimikirjaimiaan kirjoittelisi ynnä muuta skeidaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä suositellaan lopettakaa tämä sekoilu,naurettavaa touhua.

        Oon samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä suositellaan lopettakaa tämä sekoilu,naurettavaa touhua.

        No miksei sit lopeteta


    • Anonyymi

      Kysy sähköpostilla niin voin lähteä.

    • Anonyymi

      En mä haluu sun kaa mihkää kahville, vaan suoraan sänkyyn,ku kohdataan. Nii,et kysy vaan.

      • Anonyymi

        Tekstin ulkoasua hämää pilkutkin ja muuuT,)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstin ulkoasua hämää pilkutkin ja muuuT,)

        Wau, tämä on varmaan läpimurto huuhaatutkimuksessasi. - sivusta


    • Anonyymi

      Hyvää päivänjatkoa T. Minä

      • Anonyymi

        mäkin toivotan hyvää päivänjatkoa


      • Anonyymi

        Samoin
        T


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe