Kiinteistöhuolto

Anonyymi

Valvooko kukaan esim ylämyllyn vuokratalojen piha siisteydestä. Hommat sutastaan ja sillä sippi, kyllä entinen kiint huolto raivasi paikat kerralla mutta nyt kaikki jää kesken (pomo päättää kellotetut ajat) rännit vuotaa ja irti, vedet tulee keskeltä, rappujen edut kivimurskassa, nurmikot kivimurskan peittäminä. Ei joensuussa meillä tämmöstä! ent liperiläinen!

17

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun tietääkseni kyseisissä vuokrataloissa asuu melko paljon näitä meidän oikeiden veronmaksajien elätettäviä. Luulisi näillä asukkailla olevan aikaa itsekkin putsata paikkoja, siinä kaljan oton, ja tv.n katselun välissä. Vai onko homma liian raskas tai vaativa.

      • Anonyymi

        Voi viddu! Mikä sinä olet ketään elättämään ja tietämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi viddu! Mikä sinä olet ketään elättämään ja tietämään.

        En kait minä sitten ole ketään elättänyt. Minne lienee mennyt ne 16430€, jotka verottaja rahasti minulta viime vuonna veroina. Luulen kuitenkin että osa on mennyt näille kunnan vuokratalo eläteille, jotka täällä palstoilla vaativat vuokratalon piha-alueelle parempi tasoista haravointia. Ei ole näkynyt minun talon pihamaalla talohuollon kavereita, itse olen lehdet haravoinut, verojen maksun lomassa. :) Terveisiä sinne ahkerille työmiehille, ja naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kait minä sitten ole ketään elättänyt. Minne lienee mennyt ne 16430€, jotka verottaja rahasti minulta viime vuonna veroina. Luulen kuitenkin että osa on mennyt näille kunnan vuokratalo eläteille, jotka täällä palstoilla vaativat vuokratalon piha-alueelle parempi tasoista haravointia. Ei ole näkynyt minun talon pihamaalla talohuollon kavereita, itse olen lehdet haravoinut, verojen maksun lomassa. :) Terveisiä sinne ahkerille työmiehille, ja naisille.

        No voi nunnunnuu, myy se talos ja muuta vuorataloon. Elämä on niin helppoa kun talohuolto haravoi. Jopa loppuu sulta huolet ja murheet, voit keskittyy kaljanjuontiin ja velttoiluun. Eihän sulla kovin kummoset tulot kyll ole kun noin vähän veroja maksat. Vuokrakämppätasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi nunnunnuu, myy se talos ja muuta vuorataloon. Elämä on niin helppoa kun talohuolto haravoi. Jopa loppuu sulta huolet ja murheet, voit keskittyy kaljanjuontiin ja velttoiluun. Eihän sulla kovin kummoset tulot kyll ole kun noin vähän veroja maksat. Vuokrakämppätasoa.

        Niin ei ne minun tulot tietenkään kummoiset ole. Joudun kuitenkin maksamaan niistä tuon reilun 16 donaa veroja, eli enemmän mitä on sinun vuoden nettotulot. Paljonko sinä saatkaan sitä asumis ja sosiaalitukea kuukaudessa, tuon surkean palkkasi päälle? Tietenkin on tärkeintä, että edes yrität käydä töissä, vaikka se vaatiikin sinulta kaiken energiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei ne minun tulot tietenkään kummoiset ole. Joudun kuitenkin maksamaan niistä tuon reilun 16 donaa veroja, eli enemmän mitä on sinun vuoden nettotulot. Paljonko sinä saatkaan sitä asumis ja sosiaalitukea kuukaudessa, tuon surkean palkkasi päälle? Tietenkin on tärkeintä, että edes yrität käydä töissä, vaikka se vaatiikin sinulta kaiken energiasi.

        En saa asumis- enkä sosiaalitukea senttiäkään enkä ole koskaan mitään tukia hakenutkaan. Enkä muuten ole koskaan vuokratalossa asunutkaan. Mutta se ei tarkoita sitä, että pitäisi olla mulxxu, niin kuin sinä. Ja en muuten viittis elvistellä noilla sun tuloillakaan ja veikkaan että kengännumerosi on suurempi kuin sun äo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa asumis- enkä sosiaalitukea senttiäkään enkä ole koskaan mitään tukia hakenutkaan. Enkä muuten ole koskaan vuokratalossa asunutkaan. Mutta se ei tarkoita sitä, että pitäisi olla mulxxu, niin kuin sinä. Ja en muuten viittis elvistellä noilla sun tuloillakaan ja veikkaan että kengännumerosi on suurempi kuin sun äo.

        Sittenhän meitä on kaksi, jolla on sama äo, eli sinä ja minä. . Miten se sattuikaan niin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän meitä on kaksi, jolla on sama äo, eli sinä ja minä. . Miten se sattuikaan niin? :)

        Älä unta nää.


    • Anonyymi

      Kyllä jokisessa talossa on huolto,joka siivoo pihat,roska katoskset.Mutta eivät ole 42h 7 päivää paikalla.kuulu heillekin 5 päivän työviikot.roskia levitele myös,linnut,rotat oravat jos roskiksiin pääsee.Ei ole aina ja ikuisesti ihminen!Erikseen on ammatti pullojen keräjjät,Jotka penkoo roskakatos roskikset ja kun joku tulee,livahtaa äkkiä pois.Siihen maahan jää roskikset,jotka unohti laitaa takaisin.Turha aina syytää asukaita ja huoltomiehiä.terveiset pääkaupunki setu vuokrataloista.

    • Anonyymi

      Ei tarvii huoltaa tietyissä osoitteessa.Roska kansa asuu siellä ja sillä ei ole mitään vääliä,kun elävät kuin pellossa.

      • Anonyymi

        Niin jos ne talohuollon kaverit tekisivät tarkka, ja huolellista työtä, eihän sinne taloihin jäisi ketään asukkaita. Nimittäin jos keräisivät kaikki roskat pois :). Lähtisi mukaan ne sisällä asuvat roskatkin.


    • Anonyymi

      kyll tässä on haravoitu vaikka ei kuuluskaan ja ihan liikunnan vuoksi ja tulos näkyvissä samalla. Tupakan tumpit kun ei mee millään johki muuhun kuin piha maalle ja kukka pensaisiin, näky ei silmiä hivele!

      • Anonyymi

        Aika vaativa toimenpide se on vuokratalossa asuvalle heittää natsa siihen vieressä olevaan tuhkikseen. Ei sitä muuten kunnan vuokrataloon pääsisi asumaankaan, jos tuon taidon osaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaativa toimenpide se on vuokratalossa asuvalle heittää natsa siihen vieressä olevaan tuhkikseen. Ei sitä muuten kunnan vuokrataloon pääsisi asumaankaan, jos tuon taidon osaisi.

        Ei naissa talossa ole tuhkaroskisia , tupakanasta on uusituva luonnovara se maatuu luonossa. Eri aasia on koiranpaksat , ne tarttu kenkäpohjii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naissa talossa ole tuhkaroskisia , tupakanasta on uusituva luonnovara se maatuu luonossa. Eri aasia on koiranpaksat , ne tarttu kenkäpohjii.

        Oli siellä aijemmin tupakkaroskikset, kunnes joku päätti varastaa ne. Möi ne metallinkerääjälle, sai niistä muutaman euron. Osti saamillaan rahoilla kaljaa. Se niistä vuokratalon tuhka-astioista. Pöljälässä yhteistyö on rautaa. Tässä tapauksessa tuhkaroskikset, jotka oli rautaa. Ei sitä muuten kunnan vuokrataloon pääsisi asumaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli siellä aijemmin tupakkaroskikset, kunnes joku päätti varastaa ne. Möi ne metallinkerääjälle, sai niistä muutaman euron. Osti saamillaan rahoilla kaljaa. Se niistä vuokratalon tuhka-astioista. Pöljälässä yhteistyö on rautaa. Tässä tapauksessa tuhkaroskikset, jotka oli rautaa. Ei sitä muuten kunnan vuokrataloon pääsisi asumaankaan.

        Suomi on hyva maa aasua. Tääla on hyva palvelut. Ei haitta jos ei roskisia ole. Ma heitaa nasta maahan. Huoltoyhtio lakaista pois natsa ja piha pysya siistina.


    • Anonyymi

      Tiedättekö hyvät Liperin kunnan vuokrataloissa asuvat. Lieksassa olisi tarjolla vapaita edullisia hyviä kaupungin vuokrahuoneistoja. Vuokrahinnat ovat paljon edullisemmat, kuin Liperissä. Mietippä, sen mitä makasat Liperissä vuokrayksiöstä vuokraa, saisit samalla summalla vuokrattua Lieksasta kolmion. Jos tuntuu että neliöitä on liikaa, vuokraa yksi huone tarvitsevalle, em. Lieksassa vierailevalle turistille. Näit voit hankkia mukavasti lisätienestiä, ja sossu ei tiedä asista mitään. Eikun vain Lieksan suuntaan. Jää paljon enemmän rahaa päivittäisiin kaljaostoksiin. Lieksassahan on Lidli, joka Liperistä puuttuu. Lidlistä saa halpaa laadukasta Saksalaista olutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe