Mitenniin TV ja musiikin äänet ei ole normaalia

Anonyymi

Elämisen ääntä? Minusta se on aika normaalia kun suurin osa ihmisistä nykypäivänä kuitenkin omistaa TV ja kuuntelee musiikkia.

Mun naapuri sen sijaan huonon äänieristyksen takia hermostuu jos pesen 3 kertaa kuussa pyykkiä ja ohjelma on päällä 3h, tämä on ihan olematon määrä esimerkiksi lapsiperheen pyykin määrään ja kun yöllä puhuin normaalisti puhelimeen (harvoin tapahtuu) niin laittoi porakoneen laulamaan. Kyllä tälläisen ihmisen täytyy hoidattaa nuppinsa kuntoon, kenenkään ei tarvitse kotonaan kusisukassa elää.

6

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten keksitään näitä omia sääntöjä kun järjestyssäännöissä lukee että "naapuria ei saa häiritä millään tavalla" niin nämä ottaa sen silleen että oikeus on kaikesta valittaa, miettimättä yhtään onko se normaalia elämää ja tekeekö naapuri sitä kiusatakseen sinua vai keskittyykö elämään vaan omaa elämäänsä. On jopa kerrostaloja joissa hermostuttaa jos yöllä vetää vessanpöntön, no sehän on oikein tervemielistä jättää kakat haisemaan sinne.

Ja tällä mun naapurilla haukkuu usein koira, mutta ei ole tullut mieleenkään valittaa jos se ei ole jatkuvaa eroahdistuksesta johtuvaa ulvomista ja räksytystä. Että mulla on aika rento asenne, mutta itse en hyvinkään usein saa samaa takaspäin! Kuka tuommosesta hermoheikosta tykkää joka ei kestä mitään ääniä, minä en nauti ainakaan sellaisen seurasta, todennäköisesti on hankala ihminen muutenkin! Ja jos vastaisku puheeseen on poraaminen niin mä sanon että meni maku tähän ihmiseen lopullisesti.

• Anonyymi

Mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Juu. Häiriköt ei usein kestä just tota puhelimeen puhumista. Se on ihme juttu. Ja koira saa herättää joka hemmetin aamu pallon kanssa temppuilu on normaalia. Se on kivan kuulosta, kun aktiivipallo kalahtaa laminaattiin iltamyöhällä. Ihan kun asuisi keilahallissa.

• Anonyymi

Minusta tuo on pieni vaiva, enemmän olen huolestunut naapurin lapsista, epäilen että heistä ainakin yksi on Adolf Hitlerin reinkarnaatio joka tulee vielä valloittamaan maailman. Mutta kun puhuin poliisille he eivät reagoineet ilmoitukseeni mitenkään.

• Anonyymi

Kyllä nyt tuollaista olisi syytä sietää. Minun naapurissa asuva häirikkö/kyylä taas ei siedä yhtään ihmisten ääntä, puhelimessa puhumista tai puhumista ylipäätään. Alkaa aina tekemään itsestään numeroa silloin, päivisinkin. Aivan sairasta.

• Anonyymi

Mähän laitoin naapurille sitten lapun että eikö löydy järkevämpää aikaa kuin porata yöllä, eivät vastanneet lappuun mitään, eivät pahoitelleet mutta eivät myöskään sanoneet suoraan että mun puhuminen puhelimeen yöllä ärsytti. Miten edes voisi, siinä vain häpäisisi itsensä jos meinaa toiselta kieltää puhumisen kotonaan!

Ja just luin uutisen että kun omakotitalo alueella naapureille oli tullut riita, niin tämä ihminen joka ei pidä naapuristaan oli kaatanut naapurin pihalle vedet, syönyt hänen pensastaan marjat ja laittanut stereot huutamaan koko päiväksi. Mikä vaivaa ihmistä kun pitää antaa "takaisin" ja kiusata? Aika noloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      327
      7839
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2196
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1281
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      172
      1249
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      139
      1047
    Aihe