Olen alkanut tapailla yhtä miestä taannoin, hänellä on selvästi masentuneisuutta tai siihen viittaavia piirteitä. Ehkä kaksisuuntaista kun välillä on taas niin vastakohta masentuneelle. Mutta hän on todella varovainen ja skeptinen asiasta puhumisen kanssa, onko se todella hankalaa kertoa ja avautua tämmöisistä asioista toiselle? Koska hän salailee ja vetäytyy välillä yksinäisyyteen vedoten syyhyn josta ei halua puhua. Miten saisin luotua ympäristön tai yhteyden häneen että hän voisi luottavaisin mielin avautua asiasta että voisin ymmärtää, onko kellään antaa jotain ohjeita tai vinkkejä? Koska en aio jatkaa pitkään suhdetta jos hän ei pysty minulle puhumaan enkä halua häntä pakottaakkaan
Masennuksesta tai muista mielenterveysongelmista kertominen
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi aikuista ihmistä pakottaa puhumaan,kun hän itse ei sitä halua.
- Anonyymi
Hän ei luota sinuun niissä asioissa joista hän ei halua puhua, eli on tehnyt johtopääteelmän että painostat, pakkotuputat, ja olet leimari.
Sillä elämme noitavaino yhteiskunnassa, jossa tohtorit ja koko kansa on oepettu näkemään mielisairauksia kaikkialla kuin saksa Daavidin tähden kantajissa,
Noita vaino oli psykiatreilla niin suuri, että silmäväristä tekivät psykiatrit skitsofrenian diaknooseja ja kalloharpilla varmistivat vielä ennen kaasutusta että vain mielisairaat kallon muodot kaasutetaan.
Nämä Eugenismi psykiatrit oli vallalla vielä 1980 professorina suomessakin ja he teki kyky psykiatrian, nyt kehon kuvista tehdään hullun papruja, joka on samaa ihmisoiekeus rikollisuutta ja noita vainoa kuin silmäväristä tehdyt.
Eli koko psykiatria on Noitavainoa, he näkee mielisairauksia kaikkialla.
Ja on varmaa, jos tuputat hänelle näitä nyky noita veino teorioita ja suulla tehtyjä diaknooseja, ja hän kieltäytyy keskustelemasta, hän on älykkäämpi ja kokonais- näkökykyisempi kuin sinä ja tietää että psykiatrit panee SSRI pillerit
Eli kemiallista serotoniinia, joka pakottaa kehon oman luomu serotoniinin virtsaan ja jos oma parempilaatoiunen serotoniini ei poistu riittävän nopeasti kemaillisen huono laatuisen serotoniinin tieltä, tulee mania ja ADHD kohtauksia.
Kemian tehtaan serotoniini tekee itsemurhaisuutta ja kun niiden käyttö looetataan, kestää puoli vuotta kunnes oma elimistö alkaa tuottaa luomu serotoniinia,
Siinä valissä hän on serotoniinittomassa tilassa ja hyvin masentunut.
Psykiatria on kemaillista puoskarointia, ja
Psyukkelääkkeet on varmin tapa tehdä mielisairauksia.
Koska puoskari pillerit tekee sellaisen kemiallisen epätasapainon.
Ja pahinta on se että jos psykiatrien lypsylejmäksi lähtee, eli orjaksi pilleri tehtaille, he ei orjiaan laske koskaan vapaaksi, vaan pidättävät orjan joka lopettaa rahan tuoton apteekkareille ja tohtoreille, eikä enää myrkytä maksaansa. Munuaisia ja haimaa myrkyllä jotka tekee erityisen pahan osin ikuisen parantumattoman kemiallisen epätasapainon.
Mene itse psykiatrille sillä se joka näkee toiset mielisairaina on yleensä ainoa mielisairas.
Eli olet sairastunut noitavainoon ystävääsi kohtaan ja en ihmettele jos hän ottaa etäisyyttä sinuun.
Sillä psykiatrian teoria on suulla tehty, vailla pienintä tieteellistä pohjaa.
Samoin diaknoosit. - Anonyymi
Taustalla usein myöskin häpeä ja ajatus että mitä muut ajattelevat. Ei kaikki ole avoimia kirjoja eikä kaikkea todella henkilökohtaista kannatakkaan kertoa ihan kenelle tahansa.
- Anonyymi
Tämä oli oikein hyvä vastaus niille jotka surkuttelee sitä että on yksin.
- Anonyymi
Kannattaa myös miettiä mitä siltä tapailemiselta odottaa.
Onko masentunut ihminen se, mitä hakee vaiko ei. Maailma on miehiä täynnänsä, samaten naisia, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy.
Tiedän, emme ole kauppatavaraa emmekä esineitä, mutta voihan sitä silti hieman ennakoida tulevia riskejä elämässä.
Tietty jos itselle ei ole ottajia ollut viimeiseen 10 vuoteen niin silloin ehkä se kysynnän ja tarjonnan laki toimii siihen suuntaan että vähän masentunutkin on potentiaalinen tapailemisen kohde.
No, kyllä te tiedätte mitä tarkoitan.- Anonyymi
En ymmärrä?
- Anonyymi
Sano suoraan että et aio jatkaa pitkään suhdetta jos hän ei pysty puhumaan.
- Anonyymi
Komppaan tätä. Ei kannata jatkaa jos toinen ei selkeästi halua sua.
- Anonyymi
Juokse karkuun mahdollisimman äkkiä.
- Anonyymi
Jätä se.
- Anonyymi
Aloittaja on nyt jo diagnosoinut uuden tuttavuuden. Sitten ihmettelee, miksi tämä ei avaudu hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289