Nyt oli thaimaalaisilla tietoa uuden HRV:n spekseistä: 131 hv, 253 Nm ja 4.0 l/100 km WLTP.
Lieneekö totta?
HR-V e:HEV 131 hv, 253 Nm, 4.0 l/100
50
577
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitenkään hirmutehot, mutta vääntöä mukavasti sähkömoottorilta.
- Anonyymi
Yaris Cross on 113 hv ja 4.8 l/100 km, että kait tuo riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yaris Cross on 113 hv ja 4.8 l/100 km, että kait tuo riittää.
HR-V vertautuu CH-R:ään paremminkin kokonsa puolesta. HR-V on paljon käytännöllisempi ja tilavampi muunneltavuutensa vuoksi. Tässä uudessakin kun on magic seat mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HR-V vertautuu CH-R:ään paremminkin kokonsa puolesta. HR-V on paljon käytännöllisempi ja tilavampi muunneltavuutensa vuoksi. Tässä uudessakin kun on magic seat mukana.
Tosiaan, erityisesti siihen 1.8 122 hv versioon, 4.9 l/100 km.
- Anonyymi
Mitkähän lienee Suomessa käytettävien autojen keskiarvotehot ja paljonko tarvitsisit keskiarvoa enemmän tehoja, että pärjäisit?
- Anonyymi
Onko Meksikaanot jo saaneet maalauslinjan kuntoon joskus maali ei tahtonut pysyä
- Anonyymi
Jenkeille tulee oma versio myöhemmin.
- Anonyymi
Itsellä meksikaanojen tekemä vm 20217 HR-V ja maalipinta hyvä. Mihin perustunee mahdollinen tietämyksesi maalipinnan heikkoudesta?
Jotenkin tutun kuuloinen tuo kommentointi useammaltakin autosivuilta: "...joko ovat saaneet kuntoon..." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä meksikaanojen tekemä vm 20217 HR-V ja maalipinta hyvä. Mihin perustunee mahdollinen tietämyksesi maalipinnan heikkoudesta?
Jotenkin tutun kuuloinen tuo kommentointi useammaltakin autosivuilta: "...joko ovat saaneet kuntoon..."...siis vm 2017.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä meksikaanojen tekemä vm 20217 HR-V ja maalipinta hyvä. Mihin perustunee mahdollinen tietämyksesi maalipinnan heikkoudesta?
Jotenkin tutun kuuloinen tuo kommentointi useammaltakin autosivuilta: "...joko ovat saaneet kuntoon..."Tuttu Honda kauppias sanoi että ollut ongelmia maalauksessa luultavasti saatu jo kuntoon .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu Honda kauppias sanoi että ollut ongelmia maalauksessa luultavasti saatu jo kuntoon .
Nykyinen HR-V on tullut japanista faceliftistä saakka. Uusi tullee myös...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu Honda kauppias sanoi että ollut ongelmia maalauksessa luultavasti saatu jo kuntoon .
Myyjät nyt puhuu ihan mitä tahansa jotta saisivat edes yhden Hondan myytyä kuukaudessa.
- Anonyymi
18" pyörät vakiona!? Ei taida tulla mitään 'alkaen' mallia tälläkään kertaa.
- Anonyymi
Eikös huonoiten varustellussa mallissa ole aina tuumaa pienemmät vanteet mitä paremmin varustelluissa. Toki siihen saa ostettua sellaiset kuin itse haluaa. Aina ne alkuperäiset saa myytyä jos ei miellytä ja talvirenkaiden vanteet saa toki valita muutenkin.
Kun kyseessä hybridi, niin tahtoo hinnat nousta. Hyvänä esimerkkinä Toyota, jolla Corollan hinnat ovat kyllä kovia. Suomalaisille saisi olla kunnon karvalakkimalli yhtenä vaihtoehtona, jonka hinta 20k€. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös huonoiten varustellussa mallissa ole aina tuumaa pienemmät vanteet mitä paremmin varustelluissa. Toki siihen saa ostettua sellaiset kuin itse haluaa. Aina ne alkuperäiset saa myytyä jos ei miellytä ja talvirenkaiden vanteet saa toki valita muutenkin.
Kun kyseessä hybridi, niin tahtoo hinnat nousta. Hyvänä esimerkkinä Toyota, jolla Corollan hinnat ovat kyllä kovia. Suomalaisille saisi olla kunnon karvalakkimalli yhtenä vaihtoehtona, jonka hinta 20k€.C-HR:n hinnat aina yli 30 k€, joten sama varmasti näissäkin. Syksyllä sen sitten näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C-HR:n hinnat aina yli 30 k€, joten sama varmasti näissäkin. Syksyllä sen sitten näkee.
Älä hulluja puhu. RAV4:n alkaen hinta on alle 33000…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hulluja puhu. RAV4:n alkaen hinta on alle 33000…
Näyttää CH-R:n hinnat olevan Toyotan nettisivujen mukaan alkaen n. 30t€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hulluja puhu. RAV4:n alkaen hinta on alle 33000…
Jep, manuaalivaihteinen bensa. Ilman pakollisia varusteita.
- Anonyymi
Tuo kulutus on todennäköisesti väärin. Jazzin vastaavassa systeemissä on 4.5.
- Anonyymi
Jos Paul Tan:iin on uskominen, Euroopan versiossa on pienempi akku kuin Japanin versiossa: 48 kennoinen, kun JDM:ssä on 60 kennoinen, koska Japanissa akun ohjausyksikkö on siirretty akun vierestä moottoritilaan.
- Anonyymi
Pikkusen epäilen että Eurooppaan kannattaisi tehdä joku kevytversio, ellei siihen sitten ole joitakin lakiteknisiä syitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusen epäilen että Eurooppaan kannattaisi tehdä joku kevytversio, ellei siihen sitten ole joitakin lakiteknisiä syitä.
Mahtaako akun koolla olla suurta merkitystä hybridissä? Kunhan on akku, johon pystyy varastoimaan generaattorin tekemää sähköä ja jarrutusenergiat siihen saakka kun tarve on. Sähköllä ei pysty ajamaan kuin pari kilometriä. Plug Iniä en usko täällä näkeväni ihan heti. Käsittääkseni Hondalta löytyy euroopan malliston tuotteista HR-V ja CR-V plug-ininä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako akun koolla olla suurta merkitystä hybridissä? Kunhan on akku, johon pystyy varastoimaan generaattorin tekemää sähköä ja jarrutusenergiat siihen saakka kun tarve on. Sähköllä ei pysty ajamaan kuin pari kilometriä. Plug Iniä en usko täällä näkeväni ihan heti. Käsittääkseni Hondalta löytyy euroopan malliston tuotteista HR-V ja CR-V plug-ininä.
Näissähän on sellaista aina, että niuhotetaan siitä, pääseekö sähköllä 48 vai 60 km. Hondan ratkaisussa tämä ei tosiaan ole niin tärkeää, kun polttomoottori pyörii aina generaattorina.
Jazzissa tuo e:HEV toimii 0-40 km/h alueella 86 % sähköautona, 40-80 km/h 54 %, 80-120 km/h 14 % ja yli 120 km/h pelkästään hybridinä. Tästä viimeisestä johtuu myös se CR-V:llä Hesarin toteama ongelma, että reippaassa mootoritievauhdissa kulutus kasvaa, jos akku on tyhjä. Poltomoottori yksinään kun on suunniteltu toimimaan parhaiten 80-120 välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissähän on sellaista aina, että niuhotetaan siitä, pääseekö sähköllä 48 vai 60 km. Hondan ratkaisussa tämä ei tosiaan ole niin tärkeää, kun polttomoottori pyörii aina generaattorina.
Jazzissa tuo e:HEV toimii 0-40 km/h alueella 86 % sähköautona, 40-80 km/h 54 %, 80-120 km/h 14 % ja yli 120 km/h pelkästään hybridinä. Tästä viimeisestä johtuu myös se CR-V:llä Hesarin toteama ongelma, että reippaassa mootoritievauhdissa kulutus kasvaa, jos akku on tyhjä. Poltomoottori yksinään kun on suunniteltu toimimaan parhaiten 80-120 välillä.Mitä nopeuksia siinä hesarin testissä oikein on ajettu? Kun katsoo maantiekulutuksia ja motari kulutuksia CR-V:ssä muiden testaamana, niin yksikään ei ole ollut lähelläkään Hesarin koeajon lukemia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nopeuksia siinä hesarin testissä oikein on ajettu? Kun katsoo maantiekulutuksia ja motari kulutuksia CR-V:ssä muiden testaamana, niin yksikään ei ole ollut lähelläkään Hesarin koeajon lukemia.
ADAC:in kestotesti: Johtopäätös: "yllättävän taloudellinen suurelle maastoautolle". Saksalaisten testaajien keskikulutus oli 6,5 l/100 km wltp (ilmoitettu 6.6), kaupungissa 5.9. Kirjoittavat, että 'nopeusrajoitteisissa maissa yleensä alkaa vitosella'.
- Anonyymi
Nyt näkyy monessakin esittelyssä HR-V:n hybridivoimanlähteeksi mainittuna 1.5l 131 hv versio. Varmasti täysin riittävä takaamaan perusauton suorituskyvyn. Olisin yllättynyt, jos jotain muuta tulisi lisäksi, kun Hondan euroopan malliston moottorivalikoimaa pidetään muissakin malleissa kovin suppeana.
Tulenee 1.5l 131hv hybrid versio uuteen Civicciin myös. Toivottavasti myös 2l hieman yli 180 hv hybrid versio. - Anonyymi
Thaimaassa ei standardit. Taitavat käyttää vielä vanhaa jis- standardia.
- Anonyymi
Thaimaassa naiset on 40 kiloisia. Riittää vähempi kun teho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaassa naiset on 40 kiloisia. Riittää vähempi kun teho.
Suomessa ei.
- Anonyymi
Thaimaasta en tiedä, mutta britit kertoo 131 hv:tä olevan,
- Anonyymi
Liian vähän joka tapauksessa.
Nykyisin pienemmätkin autot ovat painavia ja hybriditvielä painavampia. Joku 170 - 200 hv alkaa olla sopiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian vähän joka tapauksessa.
Nykyisin pienemmätkin autot ovat painavia ja hybriditvielä painavampia. Joku 170 - 200 hv alkaa olla sopiva.Valinnanvaraa hybrideissä ei ole. CH-R 2.0 hybrid maksaa 35-40t€ varusteista riippuen. Näiden hinta pitäis saada alle 30t€:n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valinnanvaraa hybrideissä ei ole. CH-R 2.0 hybrid maksaa 35-40t€ varusteista riippuen. Näiden hinta pitäis saada alle 30t€:n.
Jos ei ole rahaa, kannattaa unohtaa auton osto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole rahaa, kannattaa unohtaa auton osto.
Katsoppas mitä automalleja ja millä moottorilla sekä varustetasoilla Suomessa myydään eniten. Saatat yllättyä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppas mitä automalleja ja millä moottorilla sekä varustetasoilla Suomessa myydään eniten. Saatat yllättyä...
Uusien ostettujen autojen keskihinta on hiukan päälle 31 k€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusien ostettujen autojen keskihinta on hiukan päälle 31 k€
Taitaa 1.5T Civic olla niitä harvoja "tehokkaita" malleja, joita saa uutena alle 31k€:n. Automaatti 1.5T noin 28t€. Muilta merkeiltä ei saa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppas mitä automalleja ja millä moottorilla sekä varustetasoilla Suomessa myydään eniten. Saatat yllättyä...
Silti kannattaa unohtaa osto jos ei ole rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa 1.5T Civic olla niitä harvoja "tehokkaita" malleja, joita saa uutena alle 31k€:n. Automaatti 1.5T noin 28t€. Muilta merkeiltä ei saa mitään.
Ja tehoa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tehoa oli?
182 hv. Eli voit aloittaa sen "Alle 300 hv nyt ei kannata edes puhua..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusien ostettujen autojen keskihinta on hiukan päälle 31 k€
IS 13.4.: "Suomessa myyty uusi henkilöauto maksaa tuoreimpien tilastojen mukaan ostajalleen keskimäärin noin 36 000 euroa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
182 hv. Eli voit aloittaa sen "Alle 300 hv nyt ei kannata edes puhua..."
Mitenkäs paljon keskiarvotehoja (n. 100 hv) enemmän tarvitsisitte, että pärjäisitte tuolla liikenteessä tavisten seassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs paljon keskiarvotehoja (n. 100 hv) enemmän tarvitsisitte, että pärjäisitte tuolla liikenteessä tavisten seassa?
Vähintään tuplat.
- Anonyymi
Uutta HR-V:tä on tilattu Japanissa 32 000 kappaletta ensimmäisen kuukauden aikana. Siis pelkästään Japanissa. Noinkohan niitä saadan Suomeen kuinka paljon syksyllä?
- Anonyymi
Mukavahan olisi uusi HR-V nähdä suomessakin, vaikka myynti onkin pientä täällä. Vanhaa mallia on myyty noin 700 000 kpl vuosittain ympäri maailmaa, eli on yksi myydyimmistä automalleista maailmassa.
Jos ensitiedot pitää paikkansa , niin pitäisi olla luokkansa parhaimmistoa tiloiltaan kuten Jazz, joka voitti TM:n pikkuautotestin. Tähän lisäksi loistava hybriditekniikka, niin tuote on hyvä. - Anonyymi
Noista 17 000 oli ennakkotilauksia. Eli vain 15 000 ekassa kuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista 17 000 oli ennakkotilauksia. Eli vain 15 000 ekassa kuussa.
Se on 625 kauppaa päivässä, jos kauppapäiviä oli 24. :-)
- Anonyymi
Japaniassa ei kyllä osata tehdä tieliikennekelpoisia autoja, ne ovat aika kammottavia. Kannattaisi marssia Mersu- tai BMW-liikkeeseen niin voi ajatusmaailma selkiytyä.
- Anonyymi
Ei mulla ole varaa moisiin. Osta sinä vaan Mersuja ja Bemareita, kun pääset työelämään.
- Anonyymi
Tällaisia japanilaisia autoja on tuolla liikenteessä hyvinkin paljon. Toivottavasti asenteesi ja käyttäytymisesi näitä muita tien käyttäjiä kohtaan kestää päivänvalon etkä provosoidu, kuten tällä tekstipalstalla.
- Anonyymi
Ei kiitos. Jos ajatusmaailma kehittyy (?) viitoittamaasi suuntaan, en ole kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833