Minulla on 15 vuotta vanha hotmail-tili, johon tuli aikoinaan 5Gt Onedrive. Käytän OneDrivea yhdistyksen tietojen säilytys- ja jakopaikkana. Lehtitekstit-kansio on jaettu 5 käyttäjälle.
Nyt tiimiin tuli kuudes jäsen, joka tekee töitä office365-ympäristössä. Yllättäen hotmail ei hyväksy hänen sähköpostiosoitetta, ilmoittaa etten voi jakaa käyttöoikeutta tähän osoitteeseen... Ihme juttu, gmail-käyttäjillekin voin jakaa, mutta en outlook-riippuvaiselle.
Uskoisin että ongelma on nimipalvelimissa, eli uuden sähköposti ei ole hotmail, msn tai muuta, vaan ihan [email protected]. Se toimii siis office365-pohjalla. Miten saisin heitettyä linkin kansioon uudelle jäsenelle, onko joku perehtynyt?
OneDriven jakaminen
Anonyymi
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelmaan on helppo ratkaisu, älä anna käyttöoikeutta, lähetä hänelle linkki sähköpostin avulla. helppo, nopea jne. Toki kannattaa valvoa käyttöoikeuksia, koska kuka tahansa tuon linkin tietävä pääsee kansioosi.
- Anonyymi
Eikö tuossa ollut juurikin se 5 käyttäjän rajoitus...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059