Koneeseen jäi puoli tankkia syksyllä. Talvella käytin sitä pariin kertaan ja kävi ihan pirteästi. Nyt piti aloittaa taas työnteko, niin yskii kunnolla, eikö tehoja. Riittääkö, että täytän tankin tuoreella bensalla, vai pitääkö avata ja puhdistaa?
Syksyistä bensaa tankissa
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuvat koronan oireilta, ei vakavaa!
- Anonyymi
kyllä mun leikkurit toimii aivan normaalisti viimekesän bensoilla, uutta päälle vaan, ei se nyt sentään niin huonoa ole.
- Anonyymi
Viime vuonna ensimmäisen ruohonleikkuun koittaessa kurkkasin puolityhjään ruoholeikkurin bensatankkiin ja näytti niin kuin siellä olis vähän vettä lillunut seassa. Täytin tankin talven yli seisseellä (98-)bensalla ja iloisesti lähti käyntiin melkein heti. Taisin sitten täyttää bensakanisterin tuoreella bensalla seuraavia ajoja varten.
- Anonyymi
Vanhalla pienkonebensalla ei ois lähteny.
- Anonyymi
Rattori jäänyt aina vanhalla bensalla kylmään peräkoppiin talvehtimaan. Ei juuri ole ollut ongelmia kevätkäynnistyksessä. LIsää vaan uutta 95E: tä .
- Anonyymi
Jos on 2T-moottori niin kaasari kannattaa tyhjentää. Sitten taas käy koko kauden hienosti.
- Anonyymi
Ei tarvi. Itse olen kaatanut ruohonleikkurin tankkiin keväällä auton moottorin jäteöljyt ja kahvinkeittimen ylivuotiset porot. Vähän se yskii mutta menee ohi.
- Anonyymi
Mistähän tulee seuraava aktivointi-aloitus?
- Anonyymi
Vuonna 1998 otin käyttöön ford anglian joka oli jätetty seisontaan vuonna 1982.
Vanhat bensiini tankissa haisi pahalle mutta puolitankkia sitä oli ja ätin kokeilla.
Lähti käymään iloisesti mutta pakokaasu haisi oudolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049