Zinzinon tilanne?

Anonyymi

Pitääkö paikkaansa, että Zinzinon liikevaihto ja voitto on laskenut 20 prosenttia?
Minua houkutellaan täällä Oulun suunnalla kiivaasti mukaan myymään Zinzino terveystuotteita. Kuulemma pitää olla itsenäinen toiminimiyrittäjä ennenkuin pääsee mukaan mutta sanottiin, että se mahdollistaa mielettömät palkkatulot. Tämä vaalea nainen joka houkuttelee mukaan, on ollut jo vuosia myymässä Zinzinoa ja kuulemma on velattomat asunnot ja hulppea auto ja markkinat auki jopa Intiaan.
Olen epävarma miten toimisin, tai siis uskallanko lähteä mukaan. Houkuttelija sanoi, että helposti voin saada 5-10 vuodessa niin hyvät ansiot, että voin jäädä vaikka eläkkeelle.

Osaatteko neuvoa?

19

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tämä vaalea nainen tarjoaa lisäksi "luontoisetuja" niin minä lähtisin heti mukaan. Sano hänelle että "luontoisetuja" on saatava, muuten et suostu lähtemään. "Luontoisetuja" on saatava sekä edestä että takaa.

      Oikeasti: huikeat tulolupaukset ovat täyttä roskaa. Verkostomarkkinointiyrityksissä pärjäävät ainoastaan ne jotka ovat pyramidin kärkipäässä, siis ne jotka ovat tämän Suomeen tuoneet ja perustaneet. Kaikki muut ovat maksajia. Tuotteiden myynti on sivuseikka, ainoa millä voi tehdä edes jotain tuloa on värvätä uusia jäseniä alapuolelleen. Tämän huomaat itsekin jos lähdet mukaan. Mutta tappiolle jäät aivan varmasti

      • Anonyymi

        Olen itsekin nainen ja tuollainen kommentointi loukkaa.
        Haluaisin tietää onko zinzinokauppiaana mahdollisuus rikastua? Se eräs pähkinöitä lennolla napostellut herra peuravirta omistaa ison talon Espoossa ja kakkosasunnon Levillä. Kuulemma myös huvilan Saksassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin nainen ja tuollainen kommentointi loukkaa.
        Haluaisin tietää onko zinzinokauppiaana mahdollisuus rikastua? Se eräs pähkinöitä lennolla napostellut herra peuravirta omistaa ison talon Espoossa ja kakkosasunnon Levillä. Kuulemma myös huvilan Saksassa.

        Ei tuollainen kommentointi suinkaan _kaikkia_ naisia loukkaa! MUAHAHAHAAAAA

        Pähkinän napostelijaan voi aina luottaa! Tämä todistaa sen että ZINZINOa kaupustelemalla voi todellakin saavuttaa TALOUDELLISEN RIIPPUMATTOMUUDEN! MUAHAHAHAAAAA

        Luit siis edellisestä kommentistani ainoastaan "luontoisetuja" koskevan osuuden? Et lainkaan noteerannut saman kommentin osiota joka alkoi "Oikeasti: ..."? Jos et lukenut, tai luit mutta et ymmärtänyt, tai luit ja ymmärsit mutta et usko, niin lähde ilman muuta Zinzinolaisten porukkaan mukaan. Kerro sitten kokemuksistasi tällä palstalla!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Ei tuollainen kommentointi suinkaan _kaikkia_ naisia loukkaa! MUAHAHAHAAAAA

        Pähkinän napostelijaan voi aina luottaa! Tämä todistaa sen että ZINZINOa kaupustelemalla voi todellakin saavuttaa TALOUDELLISEN RIIPPUMATTOMUUDEN! MUAHAHAHAAAAA

        Luit siis edellisestä kommentistani ainoastaan "luontoisetuja" koskevan osuuden? Et lainkaan noteerannut saman kommentin osiota joka alkoi "Oikeasti: ..."? Jos et lukenut, tai luit mutta et ymmärtänyt, tai luit ja ymmärsit mutta et usko, niin lähde ilman muuta Zinzinolaisten porukkaan mukaan. Kerro sitten kokemuksistasi tällä palstalla!

        Ai oletkin jokin teinitrolli. Tuo nolo muahaha kommentointi paljasti. Ja tuo töykeä loukkaava naisia alistava asenne.

        Eli täällä ei kukaan suostu kertomaan mitään Zinzinokauppiaana olosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai oletkin jokin teinitrolli. Tuo nolo muahaha kommentointi paljasti. Ja tuo töykeä loukkaava naisia alistava asenne.

        Eli täällä ei kukaan suostu kertomaan mitään Zinzinokauppiaana olosta.

        Itselläsi on likainen mielikuvitus. Minähän puhuin "luontoiseduista" yksilöimättä mitä sillä tarkoitin. Likainen mielikuvituksesi liitti sen johonkin naisia alistavaan. Sinä itse tässä alistat likaisen mielikuvituksesi kanssa.

        Jos vaivaudut selaamaan tämän palstan kirjoituksia, löydät rönsyävän huumorin/roskakirjoittelun seasta myös paljon asiaa ja linkkejä tutkimuksiin verkostomarkkinoinnista. Ne kaikki analyysit sopivat täydellisesti myös zinzinoon.

        Lyhyt neuvo: älä missään tapauksessa lähde tuollaiseen mukaan. Tuttavasi yrittää värvätä sinua mukaan koska AINOA keino saada edes jotain tuloja verkostomarkkinoinnissa on UUSIEN jäsenten värvääminen, ei tuotteiden myynti. Tuotteiden myynti on verkostomarkinoinnissa - myös zinzinossa - vain oheistoimintaa jolla legitimisoidaan toimintaa.

        Tai jos lähdet mukaan, muista kirjoitukseni! Tulet hyvin pian huomaamaan kupletin juonen ja olet itse värväämässä uusia jäseniä markkinoimaan kahvinkeittimiä tms. ylihintaista roskaa mitä ne kaupustelevatkaan. Ja riittääkö sinulla silloin rehellisyys kertoa kandidaatille, että ei tässä oikeasti mitään myydä, vaan vain värvätään verkostoon jäseniä.

        Muista kysyä näitä asioita tuttavaltasi ennen kuin liityt mukaan. Olisi hauskaa jos kirjoittaisit tänne mitä hän vastasi.

        MUAHAAAAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin nainen ja tuollainen kommentointi loukkaa.
        Haluaisin tietää onko zinzinokauppiaana mahdollisuus rikastua? Se eräs pähkinöitä lennolla napostellut herra peuravirta omistaa ison talon Espoossa ja kakkosasunnon Levillä. Kuulemma myös huvilan Saksassa.

        🤣🤣 pähkinä-Miikka ei omista mitään. Asuu vuokralla Espoossa, ei ole mitään huviloita Levillä tai muuallakaan. Luottotietonsa menettänyt rassukka.


    • Anonyymi

      Zinzinon liikevaihto muodostuu suurimmaksi osaksi jäsenten itsensä tekemistä ostoista. Ja jäsenen tulonmuodostus perustuu sille että hän värvää uusia myyjiä. Sama periaate kaikessa verkostomarkkinoinnissa.

      Verkostomarkkinointi on niin järjettömän tehoton tapa markkinoida ja myydä ettei siinä voi menestyä pelkällä tuotteiden myynnillä. En minäkään suosittele mukaan lähtemistä.

    • Anonyymi

      anna rahaaa ahaaaa keksin kuinka tehdä rahaaa ahaaa

    • Anonyymi

      "Houkuttelija sanoi, että helposti voin saada 5-10 vuodessa niin hyvät ansiot, että voin jäädä vaikka eläkkeelle. "

      Ei missään tapauksessa pidä paikkaansa. Täyttä roskaa ja houkuttelija puhuu omaan pussiinsa että saisi värväyspalkkion.

      Zinzinossa kuten muissakin vastaavissa on suuri vaihtuvuus koska ihmiset huomaavat houkuttelupuheiden olevan valheita ja lopettavat.

      • Anonyymi

        Eikös Zinzinon liikevaihto ole kuitenkin tosi suuri eli monta miljoonaa Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Zinzinon liikevaihto ole kuitenkin tosi suuri eli monta miljoonaa Suomessa?

        Kyllä! Zinzino on yksi suurimmista kasvuyrityksistä Suomessa.
        Kannattaa lähteä mukaan. Terveystuotteemme ovat parhaimpia markkinoilla ja meillä on oma laboratorio Norjassa. Siellä saamme analysoitua rasvahappotestit kuivaverinäytteestä nopeasti, tehokkaasti ja kuluttajalle edullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Zinzino on yksi suurimmista kasvuyrityksistä Suomessa.
        Kannattaa lähteä mukaan. Terveystuotteemme ovat parhaimpia markkinoilla ja meillä on oma laboratorio Norjassa. Siellä saamme analysoitua rasvahappotestit kuivaverinäytteestä nopeasti, tehokkaasti ja kuluttajalle edullisesti.

        Kimppaan tätä. Mahtavasti käy kauppa ja koulutukset ovat ihania, vaikka hiukan hintavia.
        Zinzinolla joukossa mm kuuluisa Dr Paul Clayton.
        Hän on legenda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimppaan tätä. Mahtavasti käy kauppa ja koulutukset ovat ihania, vaikka hiukan hintavia.
        Zinzinolla joukossa mm kuuluisa Dr Paul Clayton.
        Hän on legenda.

        Tuleeko zinzinon liikevaihto jäsenille suunnatusta koulutuksista ja oheiskrääsästä vai tuotteiden myynnistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimppaan tätä. Mahtavasti käy kauppa ja koulutukset ovat ihania, vaikka hiukan hintavia.
        Zinzinolla joukossa mm kuuluisa Dr Paul Clayton.
        Hän on legenda.

        Paul Clayton todennäköisesti vain ottaa rahat pois Zinzinolta ja kovalla palkalla esiintyy Zinzinon asiantuntijana. Claytonkaan tuskin niin tyhmä on että olisi itse suunnitellut sen Zinzinon uuden vitamiinivalmisteen jossa pitoisuudet todella huonot.


      • Anonyymi

        Verkostomarkkinoinnin jälleenmyyjien vaihtuvuus on 50-80 % kahdessa vuodessa. Miksi? Koska kovin moni ei jatka tappiollista liiketoimintaa pitempään. Häviäjien tilalle pitää värvätä uusia häviäjiä, jotta homma jatkuu... ja ne harvat voittavat pyramidin huipulla, mutta eivät hekään ole "eläkkeelle jääneet" vaan psyykkaavat (aivopesevät) tiimejään...

        http://www.pyramidihuijaus.fi/index.php/hakemisto/


    • Anonyymi

      Zinsano peräsuolistokahvi on erittäin toimivaa, juo kupillinen ja alta aikyksikön istut jo wc pöntöllä päristelemässä.
      Ripuli kestää pari viikkoa josta viimeisen viedät sairaalassa nesteytyksessä.
      Antavat takuun ja mikä parasta, lupaus pitää.

    • Anonyymi

      Jos olet sosiaalinen, esiintymistaitoinen, hyvä suostuttelemaan ja manipuloimaan ihmisiä ja uskot löytäväsi pari-kolmesataa hölmöä joille saat luukutettua ylihintaista krääsää, niin lähde ihmeessä. Muussa tapauksessa olet itse niistä muutamasta sadasta hölmöstä joille ystäväsi saa luukutettua ylihintaista krääsää ja kustannat hänen (ja muiden pyramidissa yläpuolella olevien) tienestit.

    • Tai jos haluat itse alkaa pitämään (maksullisia) koulutustilaisuuksia ja pystyt tuottamaan (maksullista) koulutusmateriaalia itse niin viivan alle voi jotain jäädäkin.

    • Anonyymi

      Osataan neuvoa: verkostomarkkinointi on huijausta.

      Jokaista voittajaa kohden tarvitaan liki sata häviäjää. Tilanne ei muutu miksikään, vaikka maailman kaikki ihmiset olisivat mukana pyramidissa.

      http://www.pyramidihuijaus.fi/index.php/hakemisto/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe