Millä aineilla tai toimenpiteillä olette saaneet haalistuneen perämoottorin kopan ja rungon kiiltämään? Lakka ja maalipinta on ehjä mutta hieman himmeä.
Moottorikoppa haalistunut
10
112
Vastaukset
- Anonyymi
Tee kokeita jollai tinnerirätillä. Jos ei auta, laita joku kova polymeerivaha. Jos sekään ei auta, vetäse joku juuttisäkki päälle.
- Anonyymi
Minä saan kopan kiiltämään ostamalla uuden perämoottorin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä saan kopan kiiltämään ostamalla uuden perämoottorin!
Minä niklautin koko moottorin. Kyllä häikäsee., että pitää käyttää kaasuhitsauslaseja.
- Anonyymi
Eikö teillä huo@#€aäitien penikoilla ole muuta tekemistä kuin trollata asiallisia aloituksia?
- Anonyymi
Minulla on 2T moottori, se on niin hyvä ettei edes koppa himmene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 2T moottori, se on niin hyvä ettei edes koppa himmene.
Ja sitä ei kukaan vaivaudu edes varastamaan...
- Anonyymi
Maalaa koko koppa mattamustaksi niin konettasi ei varmaankaan varasteta!
- Anonyymi
Mulla putoili maalinroiskeita uudelle 6-heppaiselle ja ajattelin että hyvä että on käytetyn näköinen. Mielellään vois vaikka jättää kopan ulos vuodeksi vaikka itse moottorista pidetään hyvää huolta. Kukaan ei sitten veisi.
- Anonyymi
Mulla on 2 perämoottoria ja niiden molempien kopat on olleet ulkona yhteensä jo monta vuotta eikä niistä silti ole tullut käytetyn näköisiä. Toinen musta ja toinen hopean värinen.
- Anonyymi
Uusi koppa talteen varastoon/pumpuliin ja varaosakoneesta hankkii käytössä kärsineen kopan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315723
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134503- 1962399
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661790Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791736Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351497En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741385Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941205