Millä aineilla tai toimenpiteillä olette saaneet haalistuneen perämoottorin kopan ja rungon kiiltämään? Lakka ja maalipinta on ehjä mutta hieman himmeä.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Tee kokeita jollai tinnerirätillä. Jos ei auta, laita joku kova polymeerivaha. Jos sekään ei auta, vetäse joku juuttisäkki päälle.
- Anonyymi
Minä saan kopan kiiltämään ostamalla uuden perämoottorin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä saan kopan kiiltämään ostamalla uuden perämoottorin!
Minä niklautin koko moottorin. Kyllä häikäsee., että pitää käyttää kaasuhitsauslaseja.
- Anonyymi
Eikö teillä huo@#€aäitien penikoilla ole muuta tekemistä kuin trollata asiallisia aloituksia?
- Anonyymi
Minulla on 2T moottori, se on niin hyvä ettei edes koppa himmene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 2T moottori, se on niin hyvä ettei edes koppa himmene.
Ja sitä ei kukaan vaivaudu edes varastamaan...
- Anonyymi
Maalaa koko koppa mattamustaksi niin konettasi ei varmaankaan varasteta!
- Anonyymi
Mulla putoili maalinroiskeita uudelle 6-heppaiselle ja ajattelin että hyvä että on käytetyn näköinen. Mielellään vois vaikka jättää kopan ulos vuodeksi vaikka itse moottorista pidetään hyvää huolta. Kukaan ei sitten veisi.
- Anonyymi
Mulla on 2 perämoottoria ja niiden molempien kopat on olleet ulkona yhteensä jo monta vuotta eikä niistä silti ole tullut käytetyn näköisiä. Toinen musta ja toinen hopean värinen.
- Anonyymi
Uusi koppa talteen varastoon/pumpuliin ja varaosakoneesta hankkii käytössä kärsineen kopan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77958
- 73822
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26481
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132472- 45439