Mun ei oo oikeesti järkeä elää

Anonyymi

...😔
Mää en jaksa enää elää, koska siinä ei oo mitään järkeä. Mulla ei oo yhtään kavereita, joita mää voisin alkaa, koska mää en osaa olla enää oma itteni kenenkään muun seurassa ku mun perheen. Voin sanoa, että tää on vitun paskaa!😭 Niinku oikeesti mää en tuu ikinä saamaan kavereita tai ees yhtä, enkä poika- tai tyttöystävää! Kouluakaa mää en jaksa ennää tippaakaa. Mää oon lintsannu neljä tai viis kertaa, kerran lähin koulusta kesken koulupäivän ja ne muut esitin kipeetä. Mun motivaatio kouluun on laskenu ja en usko että todistukseen tullee kovin hyviä numeroita. Mutta koululla ei kyllä enää oo ees väliä, koska mulla ei oo mitää unelmatyötä mitä haluun isona tehä. Ois parempi jos mua ei ois, niinku oikeesti. Mää oon vaan turha roska täällä maapallolla. Mun elämässä ei oo mitää järkeä, ei mittää mitä haluun tehä isona, ei kavereita tai poika- tai tyttöystävää eikä ikinä tuu olemaan. Mää en tajua mikä siinä on että mää en vittu osaa olla oma itteni ja mää haluan kuolla enkä mää haluu enää ikinä kouluun😫😣

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mää haluisin sanoa ihmisille suorat sanat mutta mää en pysty. Jos mää yritän avautua f2f (ei läheiselle) mää saatan alkaa itkee ja sen takia mää en puhu kellekkää näistä. Ja mää en oo mun perheen kaa nii läheinen ku ne ei todellakaa ymmärtäis ne vaa suuttuis ku mää kertoisin et oon lintsannu ja kaikkee. Kotikoulu ois kivempi mutta se on varmaa kallista ja nii not possible for me.
      😔

    • Anonyymi

      Ja mää en todellakaa halua olla mun luokalla ku kaikki puhuu paskaa toisistaan paitsi minä. Se on niin perseestä oikeesti mikä ihmisiä vaivaa! Kaikki ne "kympinoppilaatki" puhuu paskaa vaikka saattaa vaikuttaa kilteiltä.. Mää vaan haluun pois mun luokalta, pois tosta vitun koulusta, pois tästä maailmasta, mut mää en voi...😔

    • Anonyymi

      Sullahan on vielä kokonainen elämä sun edessä <3 pliis mene puhumaan tästä terkkarille tai jollekin muulle, luulisin, että saattaisit löytää etenkin sen kautta tarkoituksen elää on ihan okei, jos itket, se on vaan hyvä, se vie pahanolon pois :3 jaksa vielä ja tee kaikkesi elämänhalusi eteen! Äläkä välitä kiusaajista tai ylipäätänsä muiden oppilaiden mielipiteistä. Sä oot kuka oot ja uskalla olla sellainen! Sitä kautta sä voit olla myös esimerkki jollekin toiselle: "Että hei, mehän voidaan olla omia itsejämme tässä koulussa, kun toi yksikin uskaltaa!" <3 Kyllä se siitä, jaksaa, jaksaa!

      Pahoittelut, kun en voinut antaa tukevampaa vastausta, kiire :( <3

    • Anonyymi

      Sekaisin247 chatistä voisi löytyä apua.

    • Anonyymi

      tapa mut koska haluun itekki kuolla

    • Hei keskustelun aloittaja sekä muutkin nuoret, joilla on haastava elämäntilanne ja itsetuhoisia ajatuksia,

      Keskustelussa nousikin jo esiin hyviä neuvoja eli kouluterveydenhoitajalle hakeutuminen sekä Sekasin-chat. Tässä suora linkki chattiin:

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joisat voi saada tukea sekä ammattilaisilat että vertaisilta.. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löytää esim. kohdasta Mieli Tukisuhde. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/ tai https://tukinet.net/teemat/etsivan-nettityon-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä ja kaikkia siellä olevia palveluita pääsee käyttämään, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivustolle. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      154
      3094
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1465
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      380
      1459
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1275
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      999
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      862
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    Aihe