meni? Mulla urheillessa 😻😽😽
Miten Mia-kissani päivä
32
56
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä mulla meni töissä kohta nukun💤😺
- Anonyymi
Mä lähen nyt nyt hyvät yöt💤
- Anonyymi
Penkkiurheilitko tuoppi kädessä 😼
- Anonyymi
Mä harrastan monenlaista urheilua vaikka oon keskinkertainen enimmäkseen, urheilu on mulle tosi tärkeetä
- Anonyymi
Nautin siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä harrastan monenlaista urheilua vaikka oon keskinkertainen enimmäkseen, urheilu on mulle tosi tärkeetä
Haluistko uudet lenkkarit?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin juuri uudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä harrastan montaa lajia, eniten tykkään vauhdikkaita peleistä 😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin juuri uudet
Varalle?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varalle?😺
Mitkä on parhaat juoksukengät😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä on parhaat juoksukengät😺
Semmoset kevyet en tiedä niistä mitään😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varalle?😺
Mitkä sulla on?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko uintia?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko uintia?😺
Tykkään uida rannalla, kävin viime kesänä varmaan yli 20 tai 30 uimassa, rannalla on kivaa kans heittää frisbeetä
Et varmaan usko mutta nuorempana oon vesihiihtänytkin
- Anonyymi
En urheillut tänään, vaikka olisi pitänyt..
- Anonyymi
Moneen vuoteen urheillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneen vuoteen urheillut.
Jos urheilee paljon voi tulla urheiluhulluksi, jotkut ketkä eivät urheile laiskoiksi ituhipeiksi.
- Anonyymi
PusPus Söpöliini 😽😽😻 Milloin tuut tähän viereen? Mahtuisit hyvin, mulla on iso sänky
- Anonyymi
Kauniita unikuvia ihana Miani 😽😽😻💫🌠🌠🌘
- Anonyymi
Kauniita mielikuvia vaan sullekin. Vai pitäiskö sanoa mielikuvituskuvia. Mau...😻👍
- Anonyymi
Ihan jees, sain just klamydialääkkeet. Irtosuhteet on kyl poikinu kaikkee harmia😢
- Anonyymi
Noi sun jutut on mauttomia. Taidat itse olla se joka on tautinen. Kivaa päivää vaan sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi sun jutut on mauttomia. Taidat itse olla se joka on tautinen. Kivaa päivää vaan sullekin
Niin ja siis tarkoitin että lopeta toi toisina esiintyminen ja mustamaalaus. Vi Tun pelle
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja viikonloppua😺
- Anonyymi
Pusuja Söpöliini 😽😽😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusuja Söpöliini 😽😽😻
Pus😘
- Anonyymi
Miani olet kaunis kuin kukka 😽😽😻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443