meni? Mulla urheillessa 😻😽😽
Miten Mia-kissani päivä
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä mulla meni töissä kohta nukun💤😺
- Anonyymi
Mä lähen nyt nyt hyvät yöt💤
- Anonyymi
Penkkiurheilitko tuoppi kädessä 😼
- Anonyymi
Mä harrastan monenlaista urheilua vaikka oon keskinkertainen enimmäkseen, urheilu on mulle tosi tärkeetä
- Anonyymi
Nautin siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä harrastan monenlaista urheilua vaikka oon keskinkertainen enimmäkseen, urheilu on mulle tosi tärkeetä
Haluistko uudet lenkkarit?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin juuri uudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä harrastan montaa lajia, eniten tykkään vauhdikkaita peleistä 😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin juuri uudet
Varalle?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varalle?😺
Mitkä on parhaat juoksukengät😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä on parhaat juoksukengät😺
Semmoset kevyet en tiedä niistä mitään😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varalle?😺
Mitkä sulla on?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko uintia?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko uintia?😺
Tykkään uida rannalla, kävin viime kesänä varmaan yli 20 tai 30 uimassa, rannalla on kivaa kans heittää frisbeetä
Et varmaan usko mutta nuorempana oon vesihiihtänytkin
- Anonyymi
En urheillut tänään, vaikka olisi pitänyt..
- Anonyymi
Moneen vuoteen urheillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneen vuoteen urheillut.
Jos urheilee paljon voi tulla urheiluhulluksi, jotkut ketkä eivät urheile laiskoiksi ituhipeiksi.
- Anonyymi
PusPus Söpöliini 😽😽😻 Milloin tuut tähän viereen? Mahtuisit hyvin, mulla on iso sänky
- Anonyymi
Kauniita unikuvia ihana Miani 😽😽😻💫🌠🌠🌘
- Anonyymi
Kauniita mielikuvia vaan sullekin. Vai pitäiskö sanoa mielikuvituskuvia. Mau...😻👍
- Anonyymi
Ihan jees, sain just klamydialääkkeet. Irtosuhteet on kyl poikinu kaikkee harmia😢
- Anonyymi
Noi sun jutut on mauttomia. Taidat itse olla se joka on tautinen. Kivaa päivää vaan sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi sun jutut on mauttomia. Taidat itse olla se joka on tautinen. Kivaa päivää vaan sullekin
Niin ja siis tarkoitin että lopeta toi toisina esiintyminen ja mustamaalaus. Vi Tun pelle
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja viikonloppua😺
- Anonyymi
Pusuja Söpöliini 😽😽😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusuja Söpöliini 😽😽😻
Pus😘
- Anonyymi
Miani olet kaunis kuin kukka 😽😽😻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474581
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on184469Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h643523Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443503En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143357Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai903350Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1672885Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52620- 252489
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta222090