meni? Mulla urheillessa 😻😽😽
Miten Mia-kissani päivä
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä mulla meni töissä kohta nukun💤😺
- Anonyymi
Mä lähen nyt nyt hyvät yöt💤
- Anonyymi
Penkkiurheilitko tuoppi kädessä 😼
- Anonyymi
Mä harrastan monenlaista urheilua vaikka oon keskinkertainen enimmäkseen, urheilu on mulle tosi tärkeetä
- Anonyymi
Nautin siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä harrastan monenlaista urheilua vaikka oon keskinkertainen enimmäkseen, urheilu on mulle tosi tärkeetä
Haluistko uudet lenkkarit?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin juuri uudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä harrastan montaa lajia, eniten tykkään vauhdikkaita peleistä 😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin juuri uudet
Varalle?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varalle?😺
Mitkä on parhaat juoksukengät😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä on parhaat juoksukengät😺
Semmoset kevyet en tiedä niistä mitään😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varalle?😺
Mitkä sulla on?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko uintia?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko uintia?😺
Tykkään uida rannalla, kävin viime kesänä varmaan yli 20 tai 30 uimassa, rannalla on kivaa kans heittää frisbeetä
Et varmaan usko mutta nuorempana oon vesihiihtänytkin
- Anonyymi
En urheillut tänään, vaikka olisi pitänyt..
- Anonyymi
Moneen vuoteen urheillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneen vuoteen urheillut.
Jos urheilee paljon voi tulla urheiluhulluksi, jotkut ketkä eivät urheile laiskoiksi ituhipeiksi.
- Anonyymi
PusPus Söpöliini 😽😽😻 Milloin tuut tähän viereen? Mahtuisit hyvin, mulla on iso sänky
- Anonyymi
Kauniita unikuvia ihana Miani 😽😽😻💫🌠🌠🌘
- Anonyymi
Kauniita mielikuvia vaan sullekin. Vai pitäiskö sanoa mielikuvituskuvia. Mau...😻👍
- Anonyymi
Ihan jees, sain just klamydialääkkeet. Irtosuhteet on kyl poikinu kaikkee harmia😢
- Anonyymi
Noi sun jutut on mauttomia. Taidat itse olla se joka on tautinen. Kivaa päivää vaan sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi sun jutut on mauttomia. Taidat itse olla se joka on tautinen. Kivaa päivää vaan sullekin
Niin ja siis tarkoitin että lopeta toi toisina esiintyminen ja mustamaalaus. Vi Tun pelle
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja viikonloppua😺
- Anonyymi
Pusuja Söpöliini 😽😽😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusuja Söpöliini 😽😽😻
Pus😘
- Anonyymi
Miani olet kaunis kuin kukka 😽😽😻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦535199Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.924039En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153423- 433039
- 102440
- 212302
- 462247
- 392196
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341832- 641761