meni? Mulla urheillessa 😻😽😽
Miten Mia-kissani päivä
32
58
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä mulla meni töissä kohta nukun💤😺
- Anonyymi
Mä lähen nyt nyt hyvät yöt💤
- Anonyymi
Penkkiurheilitko tuoppi kädessä 😼
- Anonyymi
Mä harrastan monenlaista urheilua vaikka oon keskinkertainen enimmäkseen, urheilu on mulle tosi tärkeetä
- Anonyymi
Nautin siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä harrastan monenlaista urheilua vaikka oon keskinkertainen enimmäkseen, urheilu on mulle tosi tärkeetä
Haluistko uudet lenkkarit?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin juuri uudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä harrastan montaa lajia, eniten tykkään vauhdikkaita peleistä 😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin juuri uudet
Varalle?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varalle?😺
Mitkä on parhaat juoksukengät😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä on parhaat juoksukengät😺
Semmoset kevyet en tiedä niistä mitään😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varalle?😺
Mitkä sulla on?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko uintia?😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko uintia?😺
Tykkään uida rannalla, kävin viime kesänä varmaan yli 20 tai 30 uimassa, rannalla on kivaa kans heittää frisbeetä
Et varmaan usko mutta nuorempana oon vesihiihtänytkin
- Anonyymi
En urheillut tänään, vaikka olisi pitänyt..
- Anonyymi
Moneen vuoteen urheillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneen vuoteen urheillut.
Jos urheilee paljon voi tulla urheiluhulluksi, jotkut ketkä eivät urheile laiskoiksi ituhipeiksi.
- Anonyymi
PusPus Söpöliini 😽😽😻 Milloin tuut tähän viereen? Mahtuisit hyvin, mulla on iso sänky
- Anonyymi
Kauniita unikuvia ihana Miani 😽😽😻💫🌠🌠🌘
- Anonyymi
Kauniita mielikuvia vaan sullekin. Vai pitäiskö sanoa mielikuvituskuvia. Mau...😻👍
- Anonyymi
Ihan jees, sain just klamydialääkkeet. Irtosuhteet on kyl poikinu kaikkee harmia😢
- Anonyymi
Noi sun jutut on mauttomia. Taidat itse olla se joka on tautinen. Kivaa päivää vaan sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi sun jutut on mauttomia. Taidat itse olla se joka on tautinen. Kivaa päivää vaan sullekin
Niin ja siis tarkoitin että lopeta toi toisina esiintyminen ja mustamaalaus. Vi Tun pelle
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja viikonloppua😺
- Anonyymi
Pusuja Söpöliini 😽😽😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusuja Söpöliini 😽😽😻
Pus😘
- Anonyymi
Miani olet kaunis kuin kukka 😽😽😻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112385Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002665Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746