tietääkö joku missä tuo sijaitsee? ja voisi laittaa esim google maps linkin?
https://youtu.be/dmzrfkk3gzw
oletettavasti rauman alueella tai lähiseudulla. miksiköhän hylätty ränsistymään?? kutsuttu ns. kurjuuden laakson rivitaloiksi
Hylätty rivitaloalue
5
3017
Vastaukset
- Anonyymi
Tampereelta pohjoiseen.
- Anonyymi
jep ei ollut raumalla vaan parkanossa :D
- Anonyymi
Juurihan oli ylen uutisissa että Polvijärvellä kunta kunta purkaa useita rivitaloja kun ei riitä asukkaita ja niiden edessä olevat korjaukset tulisivat sen takia kalliiksi.
- Anonyymi
Jos on kyseessä tämä Parkanossa sijaitseva paikka, niin on rakennettu 1965. Nettikeskustelujen mukaan on yritetty kunnostaa kymmenisen vuotta sitten, mikä selittäisi sen, että osa videon taloista oli siistimmän näköisiä.
Näyttää olevan ihan homeessa koko paikka. Varmaan tehty jostain 60 -luvun kikkakolmosmateriaalista, tai ihmelevystä. Siihen päälle kostea maaperä, valesokkeli ja/tai maanvarainen laatta, niin on saatu kunnon kasvustot idätettyä. Mielenkiintoista, että mustia pikkuja ei näy muualla kuin talojen pinnoilla. Äkkiseltään katsottuna videolla näkyisi, että tekstiilit ja muu irtaimisto ei ole näkyvän homeen valtaamaa. Toki itiöitä voi olla ja varmaan onkin.
Itse en tuonne lähtisi lainkaan, ainakaan ilman kunnon suojavarustusta, vähintään hengityssuojain. Ei voi olla hyväksi tuota hengitellä. Samoin nyt keväällä pitää muistaa myyräkuumeen riski, jos vierailee hylätyissä kohteissa, tai tekee ihan vaan siivousta mökillä. Hengityssuojain kannattaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228