Hei, onko kenelläkään tullut keuhkokipua ja hengenahdistusta katupölystä tai siitepölystä? Itsellä ei pitäis olla astmaa eikä tiedossa allergiaakaan, mutta taas nyt keväällä tukkoisuutta, keuhkokipua ja hengenahdistusta... sekä kova väsymys. Netissä oireisiin kuuluu silmien ja nenän vuotoa mutta niitä ei ole...
Katupöly/siitepöly
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
Astma voi puhjeta missä iässä tahansa, eikä astma ja allergiat yksi yhteen korreloi keskenään. Astmaatikko voi olla ilman hankalia allergioitakin. Ja päin vastoin. Jos alat jatkuvasti oireilemaan, voisi olla aiheellista käydä lääkärissä. Toki voit ottaa reippaasti käyttöön hyvän hengitysmaskin ulkoilun ajaksi. Eiköhän tiepöly ole varsin haitallista ainetta. Muutkin kuin astmaatikot (kuten sydänpotilaat) saattavat oireilla sille.
https://thl.fi/fi/web/ymparistoterveys/ilmansaasteet/liikenteen-ilmansaasteet/katupoly - Anonyymi
Minulla ei ole astmaa eikä allergioita. Katupölykin jää kotini ulkopuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980